2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Op welke site houden jullie alles bij? Daar wil ik dan ook wel tussen :)

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
  3. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Schatjes, Ik heb de site aangepast.

Ik kon enkel niet alles meer vinden van iedereen.

Ik kan het nu zo eenvoudig dat ik het iedere avond aan ga passen.

Wil iedereen haar data nog even doorgeven in het ROOD op deze site, dan pas ik de site even aan.

Ik heb bij de agenda januari en februari weggehaald en daar mei en juni voor in de plaats gezet. Er stond in februari niets meer op de agenda.
    Dit heb ik gedaan omdat anders de lijst niet op de pagina past.

Vanavond ga ik weer even tobben

4. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Ook wil ik graag de juiste uitgerekende datum, dus kijk even bij de bevallingslijst.

Die staat nu nog wat scheef maar er zijn ook een aantal mensen waar de data volgens mij niet van klopt.

Mocht je mensen tegenkomen die je hier niet meer ziet, meld dat ook even dan verwijder ik die :)

5. Bika

Bika Niet meer actief

1e kindje, mvm ja, 26 augustus
    2 maart afspraak vk
    Dat was het

Mijn ouders hebben gisteren eindelijk de kinderwagen gezien (die zij ons hebben gegeven) en kwamen tot de conclusie dat hij wel heel mooi was hahaha. Ik had een keer savonds fotos gemaakt en toen dachten ze er heel anders over ;)

6. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ik weet nog geen verdere data maar de uitgerekende datum klopt wel :)

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    uitgerekende datum : 22-8-2011
    3 maart vk

Beetje afwezig de laatste tijd.. probeer wel mee te lezen .. Heb afgelopen vrijdag bloed laten prikken voor gen onderzoek.. (veel borstkanker bij mij in de familie) en over een maand de uitslag..

Gaan er nog mensen een gesl.bepaling doen??

8. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Dat duurt lang Naiobi!!

Wij doen geen genbepaling, komen aan beide kanten geen erfelijke aandoeningen voor gelukkig.

Vanavond werk ik de site bij!

Kunnen volgens mij best wat mensen af!

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @buddy lekker hoor mexicaan!!

@9mndbeurs dit jaar niet geweest.. mannetje moest dit weekend ook 'werken'.. Is vrijwilliger bij de dierenambulance..

@trouwen: is iedereen hier getrouwd?? zo niet gaan jullie dat deze zwangerschap nog doen??

Wij zijn nog niet getrouwd en omdat we het 1x en goed willen doen gaan we toch nog even wachten en sparen.. Ook al kriebelt het soms wel en zou ik dan ook dezelfde achternaam als kleine en grote man willen hebben :)

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None

de genbepaling is dus voor mij en niet voor de baby :) Normaal is het 4/6 maanden maar omdat mijn tante het al een keer heeft gedaan een maandje..

en de vraag erna was geslachtsbepaling :D dus niet genbepaling :D

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @site Jaaah er staan heeeel veeel mensen op die niks meer schrijven..

12. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    1e kindje,31, mvm nee, zkhb, bv, 23-08-2010
    07-04 20 weken echo

13. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    @Ayse: Jeetje, meid, wat was dat schrikken. Gelukkig blijkt alles goed met de baby. Ik ken een paar vrouwen waar dit ook bij is gebeurd en waar nu een gezonde baby is geboren, maar het doet toch even je hart stoppen met slaan, lijkt me... Poeh...!

Hier in Brussel is ook een soort van negenmaandenbeurs en twaalf jaar geleden bij mijn eerste kindje, dacht ik ook even enthousiast er heen te gaan, maar ook bij mij viel dat toen zo tegen dat ik nooit meer naar zo'n beurs ben geweest. Ik loop liever rustig een babywinkel binnen... of een tweedehandsbeurs, daarvan zijn er in België deze tijd wel iedere week eentje.
    Gisteren trouwens op zo'n beurs een leuke speelboog gekocht voor maar 7 euro. Normaal zijn die dingen tussen de 50 en de 75 euro, en deze heeft ook nog licht en geluid. Ik vind hem echt superleuk!!!

Ook hebben wij vorige week een nieuwe (tweedehands, vier jaar oud) peugeot 807 gekocht. Ja, er moeten binnenkort nu eenmaal vier kindjes in de auto passen, hé ;)
    En de vorige auto was ook al 13 jaar oud en dringend aan vervanging toe. Maar 't is toch even slikken, zo'n aankoop!!

Ook heb ik heel leuke zwangerschapskledij gekocht deze week. Ik krijg al helemaal zin om die lentekleurtjes binnenkort te gaan dragen en mijn buikje (waar je nu nog niet veel van ziet) te mogen showen.

En, ik heb ook sterk het gevoel dat ik ons kleintje heb gevoeld. Ik luister af en toe met de angelsound naar het hartje en dan heb ik heel sterk het gevoel dat er aan de binnenkant iets tegen die doptone duwt. Ook voel ik af en toe duidelijk, maar nog heel licht, een plopje. Het lijkt me sterk als dat de baby niet zou zijn...

@Natas: Van harte welkom, meid...
    Kennen wij elkaar trouwens niet uit een vorig topic, of vergis ik me nu???

14. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Wij zijn niet getrouwd. We hebben er de centen nu niet voor. We geven ons geld dus uit aan de allerbelangrijkste dingen in het leven zoals een kindje. Maar we willen ooit wel trouwen hoor :) Moet zeggen dat ik nu geen zin in zou hebben. al dat geregel en gestress. ik wacht liever dat je er dan met de volle 100% mee bezig kan zijn.

Ik heb op het moment genoeg aan mijn hoofd. Het nieuwe onderdeel binnen mijn bedrijfje verder opstarten met mijn tante en het zwanger zijn op zich wil ik maximaal van genieten. Zo had ik gister ineens een hobby-uitspatting en heb een badstoffen katje gemaakt:

Maar ik wil het geslacht wel weten maar dan moeten ze er wel 100% zeker van zijn anders is een verrassing even leuk :D

15. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Wauw, Buddy'tje, die ziet er superleuk uit, zeg!!!!

16. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Leuk een nieuwe auto! Kost veel maar dan heb je wel wat! :D

Wij hebben 2 jaar geleden een andere auto gekocht en toen dacht gelijk eidereen dat er een kindje op komst was haha. Het is een auto die net als huis op de groei is. Zo'n oerdegelijke (oude) volvo 850 station lol.

17. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Natas: Van harte welkom, meid...
    Kennen wij elkaar trouwens niet uit een vorig topic, of vergis ik me nu???

Ik schrijf ook bij zwanger worden clubs, het kippenhok, kan dat kloppen?

18. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
  19. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Oh, ja, bijna vergeten:
    Voor de site:

4de kindje, 36 jaar, geen MvM, ziekenhuisbevalling, borstvoeding
    uitgerekende datum: 17 augustus 2011
    volgende echo: 9 maart
    20-weken echo: 30 maart

Wij zijn overigens wel getrouwd, nu al bijna 14 jaar (op 9 augustus 1997).

En het geslacht wil ik ook wel heel graag weten, hopelijk kan men het zien bij de volgende echo, dus over twee weekjes. Bij onze eerste twee kindjes wisten we het niet, maar ik vond dat alle kleertjes en spulletjes voor een baby toen ook nog heel erg uniseks waren. Nu is het allemaal zo uitgesproken meisje-jongetje dat ik het gewoon handiger vind om het geslacht te kennen...

20. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ja, zie je wel, ik heb daar ook een hele tijd meegeschreven, maar ben daar uiteindelijk mee gestopt toen zwanger worden me teveel begon te domineren. Ik ben een jaartje bezig geweest met proberen en forummen bleek toen niet de juiste manier om te leren loslaten...
    Maar ik heb nog altijd een goede band met enkele kippetjes!

Deel Deze Pagina