ik vind die shirtjes met leuke teksten geweldig.. dat kan je ok leuk combineren met een blauw of roze broekje.. verder ga ik ook niks neutraals kopen maar vond het zo stom dat ik nog geen kleertjes had gekocht die andere twee hadden al een kast vol
Ik wil van lief ook wat kleertjes kopen. Vind het wel leuk om ze in de zomer lekker felle kleuren aan te trekken! Staat zo vrolijk. Maar ik ben niet van de tierelantijntjes. Vriendinnetje had van Mexx een meidenspijkerbroekje in de hand. Afgestikt met roze stiksels en een strikje voor op de zak aan de voorkant. Ik zei toen meteen tegen der: zoiets NOOIT voor mij kopen hihi
ik ben ook niet van de strikjes en roezeltjes. al begint romy nu een eigen smaak te krijgen en soms wil ze toch echt zo,n leuk shirtje of rokje haha.
heb net met me moeder gewinkeld bij de baby-dump. Was geen doen. Tjonge wat druk hihi. mijn moeder 2 leuke shirtjes gekocht. is zoeken of ik die kan vinden
Ik ben vandaag gezellig bij een oud klasgenootje van mij, vertel ik blij het nieuws... Blijkt zij ook 7 wkn zwanger te zijn! Zo leuk!
Dat is leuk buddy!! T-Shirt Oma's Boefje | Babykleding | Baby-Dump T-Shirt Opa's Boefje | Babykleding | Baby-Dump deze 2 shirtjes heeft mijn moeder vandaag gekocht hihi
Ik was toch vanmiddag met mijn mams naar de baby-dump geweest? Hadden we een leuk babykamertje gezien. Ik zeg tegen mama, even thuis overleggen want eigenlijk mogen we 2 bedjes overnemen van vrienden. Is ze dus blijkbaar thuisgekomen, paps tegengekomen en die zei meteen: 'je had de pinpas toch bij? Waarom heb jij dat niet meteen gekocht??' Nu krijgen we dat kamertje dus ook van mijn ouders. Schaam me diep! Maar als we zeggen dat we het niet willen wordt me pa boos hihi
ik heb ook bij die shirtjes gestaan maar vond ze niet echt neutraal.. je moet je niet schamen joh dat is toch alleen maar mooi .. je ouders zijn gewoon supertrots hihi.. hou je zelf wat meer centjes over voor de aankleding van het kamertje..
hmm heb even gekeken maar die truitjes van jou kunnen wel voor beide hier heb je dus met blauwe tekst en roze tekst:S ik zal ook eens zien ik mijn shirtjes kan vinden
Jeps, ze kunnen zowel voor een meisje als voor een jongen. Daarom hebben we ze ook beide meegenomen. Voor beide is het een stoer shirtje. Pas wanneer we weten wat het wordt kunnen we wat gerichter kopen, maar oma's kon het natuurlijk weer niet laten. Ik schaam me wel hoor. krijgen een loeidure easywalker en dan nu ook ngo een kamertje! Maar naar de baby-dump, daar ga ik enkel nog naar toe op een doordeweeksemiddag haha naar Prenatal met de mama-mazzeldagen, dat zal ook een hel zijn?
Welk kamertje zag je Sjulie? Heb zo veel mooie kamertjes daar gezien afgelopen zaterdag. Wij kunnen ook kamertje overnemen van vrienden, maar in principe zijn er al kamertjes die ik leuk vind van 300 euro meer dus misschien zwicht ik nog hahaha. Ik dacht dat ik morgen al naar de vk moest, maar woensdag is het pas de 2e, valt dat even tegen Mijn buik begint nu echt anders aan te voelen. Eerder kon ik precies mn hand leggen waar de baby lag, maar nu voel ik dat niet meer zo het zelfde. Buik is al 9 cm in omvang toegenomen en de baby zal zich wel wat omhoog verplaatst hebben denk ik.
Ben ook wel benieuwd naar het kamertje Sjulie. Ik wil van de babydump het kamertje TWF Bordeaux, ben hier echt helemaal weg van. Ik heb van mijn schoonouders de kinderwagen gehad, die was in de aanbieding begin dit jaar dus tja maar gelijk gekocht. Ik heb de maxi cosi mura4 in de kleur red tune.
Ze hebben dan ook speciaal alleen voor mama's een avond open.. zodat je niet door alle drukte hoeft En babydump zit hier een paar straten verderop hihi
Ja die Bordeaux is echt mooi kamertje!! Vind die kleur zo mooi! Maar je hebt ook soort gelijke kamertjes met grijskleuren, die zijn ook super en passen meer bij mijn grijs idee hihi. Daar wou ik nog even naar kijken. Van Asten in Tilburg had er een nu voor 500 in de aanbieding, maar geen idee of ik tijd heb om daar te gaan kijken.
@Naiobi, zo'n avond speciaal voor mama's mogen dan opa en oma ook mee? Die geven het cadeau. Hoe het kamertje heet? Geen idee haha. Zal me moeder eens vragen als ze gaat bestellen!
ha ha ik wil juist absoluut geen wit, iedereen heeft weer zijn eigen smaak, sommige witte kamers zou ik wel in een houtkleur willen zien.
@sjullie moeders wel en vriendinnen geloof ik. maar dat weet ik niet helemaal zeker meer Ze geven dat wel aan vlak voor de mama mazzeldagen @kamer wij hebben een zwarte/aubergine kleur
Zo even meekletsen op de overige dingen waar over gebabbeld is @oma opa's: Mijn ouders zijn nog jong. Mijn paps is nu geloof ik 54 en mijn moeder moet nog 50 worden. (sorry hoor ben zo slecht in leeftijden ) Mijn schoonouders zijn 65 en 63 (geloof ik). Dan heb ik nog mijn opa's en oma's. Moeders kant: 65 en 67 en vaders kant 79 en 81. Genoeg opa's en oma's straks @namen: Wij zijn er helemaal nog niet uit @Babykamer: Waarschijnlijk (doorschijnend) wit met dikkie dik oranje. @kleertjes, Ik wil ook na de 20 wkn echo gaan shoppen. Is makkelijker (als ze het kunnen zien tenminste ) @natas, Ik heb ook de mura4 red tune Indien je er een autostoeltje bij wil kopen dan zou ik echt voor de pebble gaan. Die is makkelijker van het onderstel af te klikken (werkt het zelfde als de MC reiswieg: 2 knopjes los van elkaar indrukken, loslaten en aan de beugel optillen) Hier is ie in de aanbieding in die kleuren: Maxi-Cosi Pebble Ruby Red Coll. 2010 (ACTIE!) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! @Sjulie, Bofkont! Ik heb gister ook mijn oude wiegje opgehaald. Ik ga nog even goed overleggen of het verstandig is om hem te gebruiken. In ieder geval moet hij wel opnieuw bekleed worden want dit stofje is minimaal 28 jaar oud en een beetje vergaan Foto's: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45953-albums5731-picture33246.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45953-albums5731-picture33247.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45953-albums5731-picture33248.jpg
wij zijn echt van het strakke. Beneden in ons nieuwe huis hebben we straks veel wit en bruin. Boven in onze slaapkamer wit met donkergrijs. De babykamer wordt ook wit met donkergrijs en dan met kleurige accessoires. Welke kleur dat ligt nog aan het geslacht hihi. We willen veel grijstinten in de kamer en dan enkele knaldingen!