ooo wat heb ik toch een heerlijke week! Alleen vanmiddag en donderdagochtend werken. Donderdagmiddag gaan ik enkele leerlingen bezoeken die op stage zijn. En de week erna carnavalsvakantie hihi. Als ik nog maar weet hoe ik moet werken over 14 dagen
Hebben we trouwens even zin om te lachen? Veel lieve baby filmpjes gevonden Have fun! Deze baby houdt nergens van Baby houdt helemaal nergens van uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Baby moet lachen om een andere baby met de hik: Hikkende en schaterende baby. uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Kindje valt in slaap tijdens het eten: Baby valt in slaap tijdens het eten in het kinderstoeltje uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl babytje vecht tegen zijn slaap maar het lukt niet: Baby vecht tegen zijn slaap maar het lukt hem niet uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Baby eet een watermeloen van binnenuit: Baby eet de watermeloen van binnenuit uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Weer eens wat anders dan een 9 maanden dagboek: How to make a baby! Nou zo kan het ook. uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Let ook op de details zoals het gordijn. Lollig. Dit is trouwens bijna een beetje eng om te zien! Baby is heel erg bewegelijk in de buik van zijn moeder uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl
Super die filmpjes! Dat wordt tegen die tijd de videocamera standby hebben staan! Ben benieuwd hoe alle kamertjes worden van iedereen!
Oh, meiden, wat een leuke dingen hebben jullie allemaal weer... Ik ben net meteen op de site van Baby-Dump gaan kijken en gelukkig ging de betaling online vanuit België super vlotjes. Ik heb meteen ook het borstvoedingskussen van Nijntje besteld (het grijze). Ik ben helemaal weg van Nijntje, maar hier in België heb je daar gewoon niet zoveel spulletjes van als in Nederland. Ook heb ik hier nog nooit een borstvoedingskussen gezien dat zo goedkoop (en tegelijkertijd zo leuk) was! De shirtjes vond ik ook niet meteen heel neutraal, dus daar wacht ik nog wel even mee. Volgende woensdag heb ik mijn 17-weken echo en hopelijk weten we dan wat het wordt... SPANNEND...!!!! @Buddy'tje: Ik vind jouw wiegje hartstikke mooi. Nog een leuke bekleding erop en dan wordt het volgens mij superschattig... Wat oma's en opa's betreft: Ja, mijn ouders en schoonouders waren jong toen ze oma en opa werden, maar inmiddels is mijn oudste alweer 12 jaar oud en dus zijn ze nu wat ouder. Mijn mama is nu 60, mijn papa en schoonpapa beiden 62 en mijn schoonmama 64. Ikzelf ben 36, dus eigenlijk zijn ze nog best jong, vind ik. En de namen: die hebben we hier ook al. Twee voor een jongen en twee voor een meisje. Het probleem is wel dat de ene de voorkeur is van mijn man en de andere van mij, zowel bij het meisje als bij de jongen. We hebben dus afgesproken dat hij het meisje mag kiezen en ik het jongetje (en stiekem geloof ik dat het een jongetje wordt, al is dit ook niet meer dan mijn gevoel). Maar goed, we vinden alle vier de namen wel mooi, dus maakt ook niet uit... Eneuh, verder: Onze nieuwe peugeot 807 staat sinds gisteren op de oprit... ZALIG... wat een wagen!!!
Oh die grijze nijntje voedingskussen is leuk! Die heb ik zaterdag ook gekocht bij de Baby-Dump hihi En verder ben ik nu echt nog te duf om te reageren, was net in slaap gevallen en kon niet door slapen want ik moet zo nog naar de kaakchirurg dus ff wakker blijven nog haha.
grijs..... Wij zijn dol op grijs. Samen met wit zal antraciet/grijs/zilver de boventoon gaan voeren met kleurige acc.
Dat laatste filmpje, zo kan je buik er straks ook uitzien hoor!! Ik heb dat ook gehad, een erg druk kindje die mooi aan de voorzijde lag. Heb ook foto's en filmpjes om mijn mobiel waar mijn buik heen en weer gaat. Zo'n raar, maar wel mooi gevoel!! WIj hebben een wit met bruine accenten kamertje, die is nu van mijn zoontje. Verder ook veel wit, wat de kleur straks wordt weet ik nog niet. Ben er nog erg weinig mee bezig, druk met mijn werk en kleine aap hier. Komt nog wel... We zijn nu wel bewust met namen bezig... Zijn al een paar leuke voorbij gekomen die we beide wel wat vinden...
Morgen weer een dagje erbij tellen! En ik ben zo blij!!!! dinsdag/woensdag/vrijdag VRIJ!! en daarna vakantie
Een ander vraagje: gaat de tijd voor jullie eigenlijk snel? Voor mij niet, als ik bedenk dat ik nog geen 16 weken zwanger ben. Niet dat ik zo ongeduldig ben voor de baby er is, maar ik vind gewoon dat die weken niet op schieten Ik weet het ook al dik 12 weken, misschien dat het daarom zo langzaam gaat. Ik heb op 3-12 positief getest. En jullie?
Ik vind het wel snel gaan! Weet nog dat het 4 weken was!! Morgen alweer 11 weken verder! En ook alweer 14 dagen geleden dat we het iedereen verteld hebben!
Ik vind de tijd heel snel gaan. Die eerste 12 weken leken voorbij te kruipen maar 12 weken is al meer dan 3 weken geleden! Over minder dan 5 weken de 20 wkn echo. Dat moet wel zo voorbij zijn voor mijn gevoel. En dan weet je wat het wordt.... We gaan dan aan de knutsel met de babykamer en alles verzamelen. Voordat dat allemaal klaar is en alles gekocht zitten we zwaar, bol en rond puffend onder een parasolletje in de zon hoor
och, ik ben trouwens wel blij dat dit mijn laatste weekje urine opvangen is voor MvM. Ben het echt zat ondertussen
Ik ga vandaag voor MvM mijn laatste kannen wegbrengen. Moet eigenlijk nog 1 week maar twijfel of ik het nog doe. Jeuj!! Weer een weekje erbij hihi. Kunnen jullie nog op je buik slapen?
@sjulie ik slaap heerlijk op mijn buik. Geniet ervan zolang dat nog fijn ligt! @simple vind de tijd wel snel gaan eigenlijk, met vijf weken al de 20 weken echo en dan zitten we op.de.helft ! Ik wou dat de zon er al was!!
Het zal ook wel stimuleren als die zon zich eens laat zien ja Dan zal de tijd voor mij misschien wel sneller gaan.
Ik slaap eigenlijk niet meer op mijn buik. Vind het niet fijn meer. Maar moet ook zeggen dat ik al wel echt een buikje heb.
Ik heb 16/12 positief getest, die weken duurde heel lang vond ik maar nu vind ik het wel snel gaan alweer 15 weken en al weer maart, heerlijk naar het voorjaar toe. Ik slaap af en toe nog een beetje half op mijn buik maar voel dan wel een flinke bult wat niet altijd even lekker ligt en de boops die nog af en toe pijnlijk zijn, en dan als je moet plassen voel je dat ook sneller, moet tegenwoordig er ook wel een keer uit 's nachts, dat had ik nooit.
Och idd! Dat plassen 's nachts! Om gek van te worden. 's nachts plas ik veel meer dan overdag. Heel maf. Alsof mijn nieren het dan beter doen of zo. Vaak is het 2 uurtjes voordat mijn wekker gaat en dan kom ik niet meer in slaap. Helaas (ook) voor mijn vriend blijf ik maar woelen op dat moment