Bika, wat fijn dat je meteen terecht kunt, hoop dat alles goed is. Mijn afwijking betekent dat ik 2 baarmoeders heb simpel gezegd en daar waren/zijn een aantal risico's aan verbonden zoals meer kans op een miskraam, veel meer kans op een stuitligging en dan gaan ze geen draaipoging doen, meer kans op vroeggeboorte, meer kans om voortijdig al rust te nemen qua werken. Het komt erop neer dat de baby vanaf 28 weken goed in de gaten moet worden gehouden ivm groeien, omdat mijn baarmoeder kleiner is en de kleine dus minder ruimte zal hebben misschien. Maar ja, bij alles is het misschien, maar je moet er wel rekening mee houden. Ayse, fijn dat het weer zo goed gaat
@simple. Balen dat je dat hebt maar het is dan maar goed dat ze het allemaal goed gaan checken. Voorkomen is beter dan.....
@bika ik heb hetzelfde met de zwangerschap van Quinn gehad.. Flinke opdonder van een lamp... Maar had geen bloedverlies dus ben toen niet naar de vk gegaan .. @sjullie hahha ik vond het ook altijd fijn om met buik tegen bureau te zitten. Maar nu dus geen last van aangezien ik inet werk hihii @simple zal dus geen makkelijke zwangerschap zijn ... vo zenuwen..
Ze moest even zoeken maar toen waren er 2 hele mooie hartslagen te horen ! Erg leuk ook om zo zuiver mijn eigen hartslag bijna 2,5 keer zo langzaam te horen gaan haha. Zorgen gemaakt om niets gelukkig, maar nu weet ik tenminste wel zeker dat er niets gebeurd is. Die bloedspoortjes komen waarschijnlijk van alweer een blaasontsteking, voelt eigenlijk ook wel alsof ik die heb. Maar was toch eng. @simple: zijn het echt 2 losse baarmoeders dan bij jou of 1 die in 2 delen is opgedeeld? Een hoop misschiens zijn al vervelend zat in iedergeval, ik hoop dat het allemaal heel voorspoedig voor je verloopt! @ayse: fijn dat alles goed gaat!
Simple, fijn dat ze je extra goed in de gaten houden! Dat geeft natuurlijk wel een goed gevoel. Bika, super dat alles in orde was. Ik las: 2 hele mooie harstlagen en dacht meteen: Een tweeling??? hihi maar het was dus die van jezelf en die van je beeb haha. Ik moet nog 3 daagjes wachten en dan gaan we weer zwaaien hihi Naiobi, tegen het buro aanzitten gaat wel, maar ik heb in 2 lokalen een hoog bureau (of het keukenblad thuis of als ik verzorging geef op school) en dan vond ik het altijd lekker daar met mijn onderbuik tegenaan te hangen haha. Dat gaat dus niet meer!
Ik heb de site weer aangepast. Echt leuk dat we zo allemaal zowat tegelijk de 20 weken echo hebben (och wat raar hihi)
Goed bezig Sjulie! En ja ben echt super blij anders had ik toch weer de hele avond me zorgen gemaakt om elk steekje en nu weet ik gewoon zeker dat de baby geen schade heeft opgelopen. Moest vandaag even buikfoto maken voor mn nichtje, hoe ziet het er bij jullie uit? Normaal heb ik niet een super platte buik ofzo, maar dik ben ik echt niet. Nu toch wel mooi rond buikje al vind ik (zon 9 cm bij laatste meting breder).
Geloof dat je deze had gemist, zie m niet op de site erbij. Had alleen de datum rood gemaakt maar zal nu een hele zin doen zodat hij meer opvalt hihi: 8 april 20 weken echo
@bika, wat is het al goed te zien bij jou! Bij mij is het ook echt al zichtbaar maar zou een foto moeten maken om te weten hoe goed nu precies. Zal het morgen aan mijn vriend vragen en zal m dan ook posten
Ik moet ook echt eens een buikfoto maken! Bika, over jou datum heb ik echt overheen gekeken!! Zal er morgen meteen werk van maken hihi
Inderdaad, en bij mij was het nu ineens 5 weken... echt een eeuwigheid, hoor. Gelukkig is het nu tot aan de bevalling nooit meer zo lang ertussen, maximaal 4 weken.
Ik vind dat helemaal zo maf nog niet, hoor. Bij mijn eerste kindje wilde ik al die leuke spulletjes ook helemaal nieuw en genoot ik heerlijk van de aankoop ervan. Ik zou dus zeggen geniet er gewoon van!!! Nu is het anders. Dit wordt onze vierde en dan is het sowieso al een beetje gek dat ik toch alle spulletjes 'nieuw' wil en niet die van 12 jaar geleden gebruik. Toch wilde ik dat laatste niet, maar om het dan toch niet al te gortig te maken, was voor mij tweedehands 'nieuw' een mooie middenweg. De tweedehands spulletjes zijn vaak pas vorig jaar nieuw aangekocht en dus veel recenter en hipper dan mijn eigen spulletjes, maar toch acceptabel van prijs...
Zo, zeg, deze ochtend al meteen in volle stress. Ik ken onze nieuwe auto nog niet zo goed en kan er dus ook nog niet zo goed mee overweg. Zo heb ik gisteren per ongeluk de standlichten aangezet en dat niet opgemerkt. Ze zijn de hele dag blijven branden met als resultaat: een auto die deze ochtend niet meer wilde starten!!!! Mijn man meteen in volle paniek, want zijn planning in de war (hij zowel als ik konden de oprit dus niet meer af). Gelukkig bleek mijn vader de reddende engel en is het nu opgelost. Mijn mannetje is dus toch nog gaan werken... En ook ik heb nog veel werk vandaag (en helaas weinig zin). Ik ben maandag jarig en morgen komt de hele familie eten. Er moeten dus nog boodschappen worden gedaan en het huis moet nog een beetje gepoetst. En misschien ook nog even een wasje gedraaid, want hier schijnt het zonnetje erg lekker. Dus, meiden, tot later...
@bika mooie buik hoor Gisteren bij de vk geweest. alles was goed.. buik grootte was 18 weken hihi maar dat is normaal bij een tweede Moet nu wachten op post van het ziekenhuis voor 20 weken echo...
Ik heb de site weer aangepast. Karen, alvast een fijne verjaardag! Ik heb een lekker rustig dagje. Ben wat lam na gister heel de dag sjouwen!
Tis een rustig dagje hier! Pff vanavond begint het feestgedruis hier in het zuiden. Carnaval. Echt helemaal niks voor mij!
Carnaval... Ja hier ook wel.. Kleine man is een bijtje op het kdv maandag en ik een chineesje! Hij heeft vandaag zijn pakje al aan gehad en roept alleen maar wauw!!! haha.. Net als tegen zijn nieuwe schoenen. Wat een uitgave weer, ppff...