wauw de echo was echt prachtig.. alles was goed en gezond zover hij kon zien het was een heel druk babytje en het wou de benen niet van elkaar of doen na wat gepor weten wat het word
ik heb bij de andere twee het matras gehaald bij de leenbakker is een lekker dik matras en je kan de hoes wassen..
Wassen van de hoes vind ik echt wel een eis, moet gewoon goed schoon te houden zijn. Maar heb je nog gekeken naar dikte en materiaal of gewoon degene gekozen die ze daar hadden?
bij leenbakker had je een dikke en een wat dunnere en heb toen de dikste genomen.. en die zijn me eigenlijk super goed bevallen die ga ik nu weer halen.. nee haha we houden het nog even voor ons
oh echt helemaal gemist, leuk dat je het goed hebt kunnen zien mamapatricia!! Ik leef echt al echt helemaal toe naar maandag, ben ook zo benieuwd! hihi Was het wat je voorgevoel zei? geen idee of je die hier ergens hebt gezet hoor, dus als dat zo is moet je gewoon niet antwoorden haha. Aan badspulletjes, gebruik je werkelijk meer dan het badje zelf? Dus waskom enzo?
ik heb nooit een waskom gebruikt.. . als ik het al een keer nodig had dan pakte ik een emmertje. maar ja dat is ieder voor zich denk ik.. ik had niet echt een voorgevoel eigenlijk de eerste drie maanden dacht ik een jongen en n u was ik er in twijfel . omdat ik me nu veel beter voelde dus een voorgevoel had ik niet.. . bij kyano was ik namelijk 9 maanden ziek en bij romy niet. dus ging uit van de misselijkheid... binnekort zal ik het heus bekend maken maar nu houden we het nog even voor ons zelf
Denk ook niet dat ik een waskom echt zou gebruiken. Badje (wel met standaard denk ik) lijkt me genoeg. Wil binnenkort (na maandag eigenlijk) eens even gaan beslissen over een kamertje. Twijfel nog zo erg, maar eens even wat winkels langs om te kijken wat de kwaliteit is van de spulletjes.
Morgen ga ik ook de kraamzorg weer bellen, even kijken of ik een andere kan regelen. Waar ik nu bij aangemeld heb is niet veel. Kinderopvang. Wordt deze week gebeld voor kennis/intakegesprek
Mijn echo was geweldig. Gyn was zeer tevreden en vond geen gekke dingen. Kindjes waren lekker beweeglijk, placenta's goed etc. We krijgen iig een jongetje De ander liet zich niet goed genoeg zien. Dat is dus nog een verrassing voor 04-04
Leuk Sjulie.. wie weet is de ander een meisje.. Jongens zien ze vaker sneller.. Ik moet nog 4 weken wachten...;( manlief wil niet eerder.... Ik heb een matrasje bij de babywinkel gekocht, ik heb de middenmoot gekocht. Advies is geen aeromatras?, zitten veel nadelen aan hoor ik van vriendinnen!!
Het was niet het feit dat de gyn niet kon zien welk geslacht het was. Het kindje kwam niet ver genoeg naar voren hihi. was ook zo wild aan het bewegen! Het rechtse kindje ligt zowiezo steeds voorop haha. Die liet meteen zien dat ie een knul was! Earosleep, das alleen leuk voor de fabrikant. Niemand krijg nog het advies om het kindje op de buik te laten slapen! Alles op de rug.
Halloho Ik kom ook weer ff langs Heb laatste blzgelezen. Sjullie 1 geslacht al bekend ben benieuwd wat de ander is? Matrasjes, ik heb me in eerste instantie ook een duurder matrasje besteld. Maar na lang over nadenken en twijfelen ben ik toch voor een koudschuim gegaan. Aerosleep heb ik gezien en liep er niet warm voor.
Dames, de site is weer aangepast! Heb bij een van de lijsten waar je MvM in kon laten vullen deze verwijderd en er J/M voor in de plaats gezet. MvM is toch al afgelopen hihi
wat leuk sjul een jongen hier zei de echoman haha dat ie het voor 95 procent zeker wist hij gaf bij dit termijn nooit voor 100 procent . we wachten nog even tot de 20 weken echo dat we het bekend maken ook omdat hier meerdere mensen rond typen die ikken hahah
Dat is dan wel mmpatricia! Dat het ene een jongetje is was volgens de gyn geen twijfel mogelijk! De ander lag niet goed. En pesten vonden we niet nodig hihi. We mogen nog zo vaak terug dus dat komt wel