Ik heb zelf gisteren ook de laatste dingen in de babykamer opgeruimd en daarna heel grondig gestofzuigd, ramen gewassen van binnen en buiten en alle plinten afgepoetst. Moet gas terugnemen. Ik zit niet voor niks ziek thuis. Pff het idee alleen al om te moeten gaan werken. Ik krijg via de cesartherapeute wat technieken aangeleerd. Ik was sowieso niet van plan om zwangerschapsgym iod te gaan doen. Vind mijn situatie ook te onzeker ivm de HG. Gek dat die bekkenklachten vroeger minder vaak voorkwamen.. Of zouden ze er niet over gepraat hebben zoals er over wel meer dingen niet gepraat werd. Ik heb zelf ook al over een poetshulp gedacht. Heb zelfs gevraagd of we 1x per week bij mijn schoonouders konden eten (die wonen hier in de straat) zodat ik een beetje ontlast zou worden. Nou dat was me toch een vraag... Mijn eigen moeder woont veel verder weg en die werkt heel veel, dus vind dat ik het van haar niet kan verlangen. Ik denk dat ik vandaag helemaal niet veel ga doen, had allemaal plannen gemaakt. Die ga ik maar aan manlief overlaten. Heb er even geen energie voor...
ik heb besloten geen cursus te doen. Vaak savonds en dan ben ik al zo moe! Ik doe gewoon wat de gyn bij de bevalling zegt hihi. Angel, hopelijk valt het vanmiddag mee! Ik heb net bij kleertjes.com wat geshopt! veel artikelen met 50% korting en zelfs 2 jasjes gekocht met 70% korting. Bij het afrekenen kun je een code invullen en dan kreeg je nog eens 20% korting. De jasjes waren van 44.95 voor 10.75!! Bekkenklachten. helemaal geen
Weet ook niet wat voor cursus en of ik wel cursus wil doen. Mijn man wil wel dat ik iets met ademhaling ga doen omdat ik altijd al benauwd ben dus en er baat bij zou kunnen hebben. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het tegen die tijd ook maar wat uithaalt hoor. Doe wel gewoon wat de gyn zegt en ze leggen me maar aan de zuurstof ofzo hahahahahaha. Maar serieus, heb ademhalingstechnieken gehad voor mn astma, die wijken volgens mij niet zo veel af.
jeetje dat is minder dat je zo misselijk bent zeg.. ik heb bij mijn zoontje dik 9 maanden overgeven gelukkig niet opgenomen .. maar een pretje is het niet.. kan je er geen medicijnen voor krijgen?? verder ga ik ook geen cursus doen . heb het druk genoeg met 2 rondlopende kindertjes en huishouden en werk enzo.. ik ga geen poetshulp nemen wat dat werk doe ik zelf en als iemand anders het doet vind ik het nooit goed genoeg. ik heb ook wel erg last van me bekken alleen begint dat pas in de middag.. gelukkig.. bij de andere twee had ik het ik ook bij romy pas met 30 weken en bij kyano al met 18 weken ofzo.. maar ik geef niet snel iets uit handen dan doe ik liever alles in termijnen of met pijn .. ooo erg ben ik eigenlijk..
@angel welkom!! en balen van je hg!! Hopelijk zakt het na de 20 weken weg!! @simple morgen geslachtbepaling hé!! @echo's hadden er mensen vandaag nog een echo???
Ik ga de cursus hypnobirthing doen. Met ongeveer 26 weken ga ik starten. Heb al contact gehad met de instructrice hierover. Het is alleen een nadeel dat het zo duur is, bijna 300 euro en de kans dat het vergoed wordt is heel klein, ik ben gewoon basis verzekerd, niet aanvullend. Ze zou wel contact opnemen met CZ en eens kijken of ze het niet vergoed zou kunnen krijgen. Dit is de enige cursus waar ik echt vertrouwen in heb zodat ik hem ook echt wil gaan volgen. De gedachte gang erachter kan ik mij helemaal in vinden. Wil niet zeggen dat het ook 100 % zeker is dat het helpt maar het is wel bewezen dat als je dit 100 % kan toepassen de pijn echt goed te doen is. Ik ben benieuwd
Dan ben jij de eerste die een goed woord over heeft voor dat z-huis. Hoor alleen maar slechte verhalen (met name het bevallen zelf en nazorg) Dus niet van de mensen die vanaf het begin begeleid waren in het z-huis maar achteraf alsnog in het z-huis moesten bevallen onder een gyn. Ik wilde liever naar het Azm, maar in tijd van bevallen ben ik toch wat sneller in Sittard. Heb jij een vaste gyn daar? Mag ik vragen wie? Ach ik zie het wel, ik heb geen keus, ik zal moeten bevallen daar onder gyn begeleiding... Succes vanmiddag. @naiobi, ik heb zaterdag de geslachtsbepaling @sjulie, leuke site Staan leuke dingetjes op. Ik wil toch niet echt kleding gaan kopen nu al, aangezien ik bang ben dat de maat uiteindelijk niet klopt en dat je dus heel veel kleding te klein hebt en moet wegdoen. Dus ik wacht gewoon tot de kleine geboren is en dan ga ik flink shoppen
Ik ben bij dr. Aardenburg. Aardige dokter. Ja ik heb echt totaal geen slecht woord erover. Hoewel ik ook wel van mensen mindere dingen heb gehoord. Maar dat was dan nog in de oude setting. Misschien is het anders als je pas op het laatst daar komt en alleen moet bevallen. Ik ben al van 12 weken daar en vrees dat ik daar moet blijven. Wat ik ook een opluchting vind is dat ze je max tot 41 weken laten doorlopen! Voor ons is het ook het dichtsbijzijnde ziekenhuis. Hoewel ik ook erg over het Atrium te spreken ben. Azm geen ervaring mee.... @ all: Was goed gegaan, weer lekker thuis. Over 3 weken bij de 20 wkn echo kijken we verder. Hartje nog even met de dopptone gehoord. Meneer of mevrouw was druk in beweging. Over 3 weken word ook bekeken of ik weer aan het werk mag of toch nog lekker thuis mag blijven. Mensen in mijn omgeving die denken dat ik me rot verveel. Niks is minder waar. Slaap lekker uit, doe wat dingen in het huishouden, kijk tv etc.
Ik heb maatje 50 en 56 gekocht tot nu toe. Gaat zeker niet te klein zijn voor mijn twins! Bij kleertjes.com heb ik echt mooie dingen voor heel weinig gekocht!
Nee tweeling is vaak kleiner. Ik ga voor mt 56 en 62. Kan altijd even mn moeder op pad sturen voor kleiner nog, maar als deze baby zich beetje volgt naar zijn papa en mama en de rest van de familie gaat maat 56 goed genoeg zijn hihi.
Ik heb net berekend. was voor 2 jasjes (Cakewalk) , 1 broekje (woezel en pip) en 4 shirtjes (noppies, woezel en pip) Het woezel en pip broekje/shirtje is een setje 55 euro kwijt. Ik had berekend wat het zonder korting gekost had en dat was 160 euro!!!
Sjulie, hoe kom je aan die korting dan wat je eerder zei? Moest je iets invullen? Woezel en pip, oh daar ben ik gek van. Toch maar eens goed kijken misschien Ik wacht eerst zaterdag af Angel: ik heb ook Aardenburg als vaste gyn, ik loop al vanaf 5 weken daar om de 2 weken. En steeds een andere gyn gehad en een hele onaardige echoscopiste de eerste keer. Maar Aardenburg heeft de laatste keer ook zich hard gemaakt dat ik echt alleen bij hem mag worden ingepland, dat er al teveel dingen verkeerd zijn gegaan en dat het juist belangrijk is dat ik specifiek bij hem zit. Tja, dat doen we dan maar he Fijn dat je weer na huis mag, hoop dat je bij de volgende echo meer nieuws hebt voor hem. De 20-weken echo moet ik in het azm laten maken. Weet eigenlijk niet of ik het al eens gevraagd had, maar heeft iemand al de baby gevoeld? De welbekende plopjes hoe ze het noemen? Ik heb de moeder koek aan de voorkant liggen dus bij mij kan het nog wel even duren, maar ik voel duidelijk wel al dat er echt iets zit, alsof ik een tennisbal heb ingeslikt die daar nu zit Ik heb het voorgevoel dat ik toch voor de 20 weken al leven ga voelen.
Wat leuk dat jullie al kleertjes aan het shoppen zijn. Ik heb pas 1 pakje gekocht! Omdat we nog niet weten wat het word vind ik het vreselijk moeilijk! Dus nog even geduld hebben dan kan ik ook wat meer.... We hebben wel gisteren de babykamer gekocht (Ikea) alleen het bedje had iemand voor de neus van mijn vriend al gekocht. Dus die halen we morgen even op. @ Simple: Ik had even over je aandoening (klinkt zo akelig) gelezen. Daarom moet je natuurlijk ook naar het Azm voor de 20 wkn echo. Ik heb ook ongeveer iedere gyn die in het Orbis loopt al gehad. En echt niet iedereen is aardig. Toen ik de eerste keer ontslagen werd toen was ik heel onzeker. Bang dat het met eten thuis niet zou lukken enzo. Dus ik wilde liever nog een nachtje blijven. Kreeg ik een heel verhaal over wat een ziekenhuisopname wel niet kostte blabla. Daar had ik op dat moment dus echt helemaal niks aan. En ik ben niet achterlijk, werk in de gezondheidszorg dus weet ook wat de kosten zijn. Dus ben blij dat Aardenburg er bij mij ook voor pleitte dat ik bij hem onder behandeling blijf. Hele reële man. Ga je wel in Sittard bevallen? Wie weet liggen we er gelijkertijd. Ik ga even stoppen. Spreek jullie wel weer!
Via een vriendin. Op de site bij het betalen moet je dan online2011 invullen bij de kortingscode. Zo had ik dus 2 jasjes met 90% korting!! betaalde nog maar een tientje!!
Je hebt maat 56 echt wel nodig hoor. Meteen maat 62 is eigenlijk bijna nooit. Mijn mannetje was 49 en had maar 2 pakjes maat 50, kreeg als tip die toch te kopen. En moest echt veel dingen omslaan. Na een week heb ik toch heel wat maat 50 bij moeten halen, vooral met het spugen enz... Elke dag nieuwe kleding aan natuurlijk... Ik voel mijn kindje al wel, maar is dan ook de 2e. Ze zeggen rond de 18-20e week normaal is, mits idd de placenta er niet voor ligt. Leuk dat geshop al van jullie!! Ik heb nog helemaal niets gekocht, erg he?! Zo anders als bij de eerste.. Wil eerst kijken of ik nog veel kan hergebruiken of dat ik toch wel wat bij kan kopen. Vooral als het een meisje zou worden... Jongen heb ik genoeg, dan is het meer voor de leuk. Is het nog leuk, mooi en hip genoeg... hihi... Morgen vk en de melding van mijn bekkenpijn, ben benieuwd...
Ik ga zwangerschapszwemmen, verder geen andere cursus oid. Gister bij de vk het hartje weer gehoord, heerlijk! Ben nu 2 kg aangekomen, valt nog wel mee vind ik.
Och, die pijn wordt steeds erger vandaag. De pijn in mijn bovenbeen wordt steeds erger en het geeft nu op die plek ook een branderig gevoel. Lopen en autorijden lukt amper. Ik heb gezocht en vond onderstaande link: GezondVGZ - Meralgia paraesthetica Het lijkt t echt te zijn en ik ga morgen echt even de huisarts bellen. Ik was al bang dat ik net wat te veel had gedaan vanaf zondag... Pff. Baal.