oh ja, ik zag dat ik al op de agenda stond. thnx!!! klopt 17 augustus eerste echo. Erbij kan nog: 20 augustus intake vk
Hee meiden! Hoe gaat alles bij jullie? Hier ben ik aan het oppassen op mijn neefje, Maandag word hij 1!!! Heerlijke boef is het! Vanmorgen voor ik hem ging ophalen nog even een test gedaan. Omdat ik nog helemaal geen verschijnselen heb, dacht ik ach, ik heb er toch nog 1 in huis. En dan toch even weer bevestiging . En zie hier het resultaat! Bekijk bijlage 115420 Het besef komt steeds meer!! hihi! Vanmiddag tussen half 2 en 2 heeft de vk tijd. Dus dan kan ik bellen! Super spannend! Ben benieuwd wanneer we mogen komen!
@mama2be mooie test hoor spannend de vk bellen ga ik ook volgende week doen en lekker of je neefje passen, dus vast oefenen
Ik zal vanmiddag weer ff de nieuwe dingen op de site zetten moet nu even weg. hier gaat nog steeds alles goed ook geen lichtbruin meer gehad bij het afvegen en had vanmorgen voor de zekerheid nog maar ff een test gedaan en die was al iets donkerder dan 2dagen geleden vind ik ook wel een fijn idee omdat bij me miskramen de testen altijd lichter werden, dus ben weer helemaal blij hihi! in het echt zie je het nog beter!
@tinkerbell dat had ik ook altijd bij mijn miskramen.. Wil daarom eigenlijk niet meer testen maar stiekem ook weer wel .. Fijn dat ie bij jouw donkerder is geworden!!
Mooie testen meiden!!! Ik gebruik mijn cb digi ovu's nu als zw-testen om de dag hahaha en die van vanochtend moest ik echt lachen, De teststreep is zo veel dikker en donkerder dan de C streep geweldig Ik heb nog een test van MvM liggen, maar die wil ik op vakantie pas doen dat is met kerst
@charissa op een gegeven moment worden de testen weer lichter he, dus dat je je dan niet druk gaat maken Want dan ben je al weer twee weken verder.. Even als tip dus
mijn test van MvM was gisteren de T streep ook veeeeeel vetter dan de C streep nou, da kan nie missen zei die mevrouw ben nu wel uitgetest...ze zijn allemaal op....ben er al 12 verder geloof het nu wel
@Naiobi, Hoe zit dat dan? Weet je dat? Ik weet dat CB digitaal nl ook Hcg meet, maar wel bedankt voor je tip, want anders zou ik misschien wel stressen en ik wil ook gewoon zw-testen doen, maar zo zonde aangezien ik nog zoveel ovu's heb en geen zw-testen ja 1 maar die bewaar ik voor kerstdag
@charissa je hcg gaat heel erg schommelen en kan ie dus lichter zijn bijv.. niks om je dan zorgen over te maken ik heb er net nog 3 besteld voor 7 euro incl. bezorgkosten
Wil iedreen ff cotroleren of alles er op staat op de site zo niet willen jullie het dan daar op het forum onder het kopje gegevens zetten thnx!!! de site staat hieronder
zit te wachte op de vis boer haha heb zo´n zin in kibbeling en me man heeft vanavond koopavond op de zaak dus die eet niet thuis dus lekker een visje voor mij en me bink scheelt weer koken, want daar heb ik zo´n hekel aan hihi.
Het is trouwens ons eerste kindje, dat was ik vergeten te noteren. Wel spannend allemaal, ik hoop dat alles goed gaat!
hey annie83 welkom heb jou hier nog niet gezien veder toch? en Gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk!!! heb je vandaag getest?
dat kunnen we er ook wel trouwens opzetten op de site de uitkomst van de chinese kalender en dan als je weet wat het wordt of als je bevallen bent als je het nog niet wilt weten of vertellen dan erachter zetten wat het is geworden dan kunnen we zien bij wie die wel en niet klopte. bij mij klopte die trouwens bij me zoontje niet en nu moet ik ff eerst op de echo wachte om te kijken hoever ik precies ben want als ik nog bevrucht ben in november staat er een jongen maar als ik bevrucht ben in decembe staat er een meisje dus moet nog ff wachte... en dat duurt zo lang he haha...