Ik ben heel benieuwd wat wij krijgen. Misschien kunnen we de meiden een beetje beter vertegenwoordigen. Kinderwagen is geleverd, autostoel besteld. Ik ben helemaal happy. Ik zal even een paar foto'tjes er bij zetten. Verder ben ik helemaal doodop nu, maar ik heb wel een superleuke dag gehad. Straks komt mijn vriendinnetje nog en de broer van mijn vriend met zijn vriendin.
Leuk Angel, welk merk was dit nogalweer? Wij hebben de bugaboo cameleon zand kleurig en we gaan zaterdag nog 2e hands maar weinig gebruikt ergens aanvullende bekleding in het rood kopen Ik krijg de bugaboo pas als ik bevallen ben, want mijn zus heeft hem in gebruik op het moment Zaterdag gaan we ook het kamertje ophalen Dan hoop ik dat vriendlief hem volgende week in elkaar wil zetten, dan kan ik aan de slag. Heb er zo'n zin in. Neem aan jullie ook? Ik wil het ook liever vroeg klaar hebben zodat ik het nog zelf lichamelijk kan doen, anders kan ik het dadelijk misschien niet meer en moet ik het aan andere overlaten.
Dit is de Maxi Cosi Mura 4. Wij waren eerst van plan om hem pas na de 20 weken echo te kopen, maar met deze aanbieding (samen met autostoel 400 euro verschil) konden we echt niet wachten. Met een beetje geluk kunnen we hem straks voor precies hetzelfde bedrag weer verkopen! De Bugaboo vond ik ook erg mooi, en wij moesten sowieso een model dat klein op te vouwen is vanwege onze auto. Dus we hebben ook voor die gekeken, ik vond hem iets te duur en mijn vriend die was heel erg te spreken over de constructie van de Mura. Daar kijk ik dan weer niet naar. Wij konden ook nog de Quinny Buzz, maar die vond manlief helemaal niks! Ik ben tevreden! Wij hebben doordat alles zoveel goedkoper uitviel dan ingecalculeerd besloten om maar een mini-make over van de kamer te doen. Dus daar zal de komende weken even flink geklust moeten worden en dan wil ook zo snel mogelijk de kamer inrichten. Met dezelfde reden. Stel het gaat straks toch niet goed, wil niet dat een ander dat doet! We twijfelen alleen nog of we een muur limegroen gaan doen of alle 4 wit. Komt structuurverf op de muren. Meubels zijn antiek grenenkleur (Leksvik van Ikea) en heb limegroene accesoires. Misschien is wit rustiger.... Als iemand advies heeft. Verder lekker rustig houden met creme-tinten in beddegoed, badcape en dan weer die lime-kleurige accenten.
Voor ons was het gunstiger om nu te kopen dan met de mamamazzeldagen. Voor jullie ligt nog weer anders! Maar leuk dat je hem mooi vind. Wij vinden hem ook super!
angel bij romy hadden we 4 witte muren en de accesoires lime groen.. anders werd het heel erg groen ahha.. bij kyano had ik het blauw met groen..die kamer was pas klaar toen ik al over tijd was .. zat midden in verhuizing kreeg de sleutel van ons huis een week voor de uitgerekende datum,.. nu heb ik ook niet zo,n haast met het kamertje. mijn vader is schilder dus die gaat maar mooi de muren en het plafond sausen en een muurtje behangen.. en dan kan vriendlief de rest doen.. ik vind de aankleding leuk om te doen maar sauzen en behangen vind ik niks aan.. als het kamertje maar klaar is met 35 weken vind ik het prima .. het is nu nog een opslag plaats staat van alles daar gaan we vrijdag even mee bezig het meeste kan wel naar de stort.. die maxicosi wagen die voorbij komt vind ik ook erg mooi.. alleen ja dat ben ik dan weer ik vind de wandelwagen een kleur voor een meisje.. zag ook een mooie echo voor bij komen .. onze beeb keek ook even in de lens hihi erg mooi om te zien.. ik vind onze baby heel erg op haar of zijn broer lijken.
Pfff mijn familie weet echt voor de nodige drama te zorgen elke keer. Niet dat ik niet stapelgek op ze ben en dat ze het niet helemaal geweldig vinden maar schijnbaar is het gewoon niet normaal dat je je mond houdt wanneer er iets in vertrouwen wordt verteld. Ik had mijn moeder de naam verteld, was blij en wou het delen zodat ze ook vast kan wennen. Gezegd dat ze hem met mijn vader en met mijn zusje mocht delen maar niet met mijn broertje en zijn vriendin want die hebben met 7 weken rondgebazuind dat ik zwanger was en ik wou eerst eens even goed met ze praten om te voorkomen dat dat weer zou gebeuren. Alleen had mijn moeder dat vergeten tegen mijn vader te zeggen (kan gebeuren, ben ik nog niet eens boos over ook niet dat mijn broertje het al weet). Maar toen ik mijn vader vroeg of hij nu wist dat het geheim moest blijven en dat ik wel graag wou weten of hij het tegen meer mensen al had verteld kreeg ik een ongelovelijke sneer met 'ik zag dat je op facebook hebt gezet dat het een jongen is...'. Mijn broertje heb ik uitgelegd dat ik zelf wil bepalen wie wat weet en met wie ik wat deel en die kwam met de rotopmerking 'misschien moet je maar gewoon meer tussen jullie 2 houden'. Zie werkelijk niet in waar ik die opmerkingen aan verdiend heb aangezien ik al 10x daar heb verteld dat ik gewoon openbaar zou maken wat het zou worden en ik echt bewust heb gekozen om alleen met mijn ouders en zusje de naam te delen tot nu toe. Ben er echt super verdrietig om en heb ook zo hard lopen huilen dat mijn eten er weer uit kwam. Tranen springen me nu nog in de ogen. Zo even van me afgeschreven, hopelijk helpt dat. Tot nu toe wordt er zoveel drama van gemaakt elke keer en blijf ik overgeven dat ik echt nog lang niet zo veel plezier in het zwanger zijn heb als dat ik van te voren had gedacht
@Bika dat is echt vervelend zeg, wat een rotopmerking van je vader, kan me voorstellen dat dat pijn doet. Dikke knuff. @Angel super mooie wagen
Ik vond die kleur zelf wel voor beiden kunnen. @ Bika: wat een vervelende reactie van je broertje. Ik kan me voorstellen dat je ervan moet overgeven (herken het). Van je af schrijven helpt gelukkig wel. Wij gaan aan niemand het geslacht en de naam vertellen. Krijg je ook niet dit soort dingen. Daarnaast zijn er bij ons een aantal die er expliciet op tegen zijn om van te voren het geslacht te weten. Dus voor die mensen weten we helemaal niks. Als het aan mij ligt word er vandaag boven begonnen. Het word iedere keer uitgesteld... Nu kan ik zelf ook nog wat doen, als mijn HG weer verergert niet. Niet dat ik het superleuk werk vind, maar wil manlief ook een beetje helpen.
En angel's reactie miste ik hihi. Ben blij dat ik niet de enige ben met een overgeef reactie. Vind het best idioot van mezelf
@bika, dat soort dingen zijn niet (nooit) leuk! Kan me voorstellen dat je het even niet zag zitten. En voel je er niet schuldig over dat je je zo voelt. Kan gebeuren. niet druk over maken. Ga lekker even iets leuks doen om jezelf wat op te vrolijken Je hebt het verdiend. Ik heb ook die kleur kinderwagen en op de foto komt hij echt paars over maar in het echt is hij heel donker aubergine (is ook paars maar niet knal zeg maar) met rood en lichtblauwe accenten. Ik vond het ook zeker voor beide kunnen. Ik was gister heel laat terug van de cursus en lag pas om 2:00 op bed. Pff voel het wel nu Het was wel echt heel gaaf en zal mijn 'creatie' vanmiddag even showen Nu snap ik de echo wel! En zag nog een mooie voorbij komen. Ik wil ook, ik wil ook!
Kleur is idd heel donker aubergine. Wij hebben bewust niet voor een roze of juist blauwe wagen gekozen. Mochten we ooit toch een tweede willen, dan zal deze ook voor nummer 2 gebruikt worden. Ga zo alweer eens naar de stad. Heb nog een bende cadeaubonnen van de blokker liggen (doe mee aan enquetes van TNS NIPO wat betekent dat ik bijna maandelijks een bon van 10,00 krijg). Dus ga eens kijken of ze een leuke mobiel o.i.d. voor de baby hebben. Vanmiddag naar de Gamma verfstalen (ben er nog steeds niet uit, had alweer nieuwe ideeën, maar manlief ziet het niet zo zitten) halen en onze konijnen zijn aan nieuwe drinkflessen toe, dus die gaan we ook nieuw kopen. Had me bedacht om de muren niet spierwit maar roomwit te maken. Volgens mijn vriend lijkt het dan net of er gerookt is in dat kamertje (er is hier binnen nog nooit gerookt). Dus moeten we even zien. Hebben jullie ook dat jullie slecht slapen. Op de buik liggen lukt niet meer, op de zij is ook niet echt lekker. Ik moet echt ff mijn draai weer zien te vinden. Lag gisteren wel op tijd in bed, was hartstikke op!
Tjonge Bika, dat is ook niet leuk zo'n reactie. Ik ga de naam aan niemand vertellen, dat is echt ons geheim! Mijn ouders zouden ook niet blij zijn als ze weten hoe hij en ? gaan heten. Nog een dikke 2 weken wachten...
'Moest' het zowieso mn zusje vertellen, zij ontwerpt het geboortekaartje en nu kan ze hem helemaal op hem toe gaan passen met leuke dingetjes als ze dat wil. Plus ben veel beter in dit soort dingen niet verder vertellen als ik t wel met iemand gedeeld heb hihi. Andermans geheim, geen probleem!, mn eigen... ben dan te blij hahahaha @buddy: ben een leuke database query aan het schrijven op mn werk nu, dat is leuke afleiding!! haha t is maar waar je blij van wordt he... hahaa Ben benieuwd naar je creatie!
@angel, Shopze maar weer dan heh hihi @slapen, Ik slaap ook best onrustig. Op mijn buik slapen vind ik al een poos niet lekker maar moest ook helemaal mijn draai weer vinden. Moet zeggen dat ik mijn uurtje erg fijn vind als ik even het rijk alleen heb als vriendje al naar werk is. Extra breed uit liggen haha. @namen, Ik ga het ook niemand vertellen (niet dat ik het al weet maar toch) @babykaartje, Leuk dat je zus hem ontwerpt! Ik denk dat ik het zelf gaan doen. Ben handig met photoshop dus lijkt me leuk @ Bika, ach werk kan heel leuk zijn hoor! (En ik kan het weten lol.) Maar jij hebt niet echt een 'standaard vrouwenberoep' dan? (om het dan maar even zo te zeggen ) Of valt dat bij jou op werk wel mee? Bij ons op kantoor zitten alleen mannen dat soort werk te doen
@ babykaartje: wij gaan hem zelf ook ontwerpen. Manlief is hier heel handig in. Het geboortebord gaat hij trouwens ook zelf maken en de lamp op de babykamer ook (hij knutselt nogal graag en het liefst ook met elektra). Ik vond toen ik nog werkte mijn werk ook als ontspanning (soms niet als ik een vreselijke patient had). Was echt mijn uitlaatklep en wel leuk dat ik ieder half uur weer iemand anders zie. Ik vind het jammer dat de mensen waar ik zo'n band mee heb opgebouwd nu zo lang niet zie! Vooral omdat ik zo acuut uitgevallen ben. Nu moet ik maar ontspanning in andere dingen zoeken. @Bika: de hormonen doen ook veel met je en het is niet erg als je je dan zo rot voelt. Hebben we allemaal denk ik last van. En zoals ik al eerder zei, ik heb ook van emotie al moeten overgeven. Waarschijnlijk had ik toen al een beetje last van de HG, was oververmoeid en dan hoeft iemand maar iets te zeggen en dan pakt het fout uit....
Tadaa! Het hangertje! (een beetje slechtere kwaliteit geworden want hij pakt bij mij alleen maar gifjes (ondanks dat de jpeg-jes aan de eisen voldoen) maar goed)