grrrr doet dus helemaal niets.... Ben echt geen computer-analfabeet maar snap er niets van Dan maar gewoon een linkje naar de foto: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45953-albums5731-picture34123.html
Wat een leuk hangertje!! Geboortekaartje, mijn vriend ontwerpt hem. We weten al ongeveer wat. Hij heeft op de uni .... en multimedia design gedaan en doet in zijn 'vrije' tijd niet anders dan reclames etc maken. Dus dat wordt een mooi kaartje daar ben ik van overtuigd.
Mooi Buddy!! Ziet er erg leuk uit @kaartje: mijn zusje doet ook mediavormgeving ofzo iets en ze heeft ook al veel in opdracht gedaan dus ze kan het goed. Alleen heb haar veel vrijheid gegeven erin. Heb wel inspraak maar vind het wel heel leuk als het echt van haar af komt. @werk: nee ben om het even makkelijk uit te leggen software programmeur op een specifiek gebied (laboratoria). Bijna alleen maar mannen en toen ik hier bij de klant op een afdeling werd rondgeleid hoorde ik de mannen achter mn rug ook zeggen 'het is een vrouw!' hahahahahaha
Dank jullie wel! We hebben nu praktisch alle spulletjes aangeschaft om er zelf mee aan de slag te kunnen dus dat wordt knutselen en oefenen! Leuk leuk.
@babykaartje die gaat mijn vriend weer ontwerpen, heeft hij bij de eerste ook gedaan @namen we weten nog geen naam, vinden het heel moeilijk een leuke naam te vinden!!
Hier is de echte kleur van de mura4 red tune goed op te zien: http://www.babyvalue.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/m/u/mura-4-redtune.jpg
Dat ziet er heel anders uit hihi Ik vergeet helemaal wat leuks te vertellen!! Het verhaal van het shetje is als volgt afgelopen gisteren: eigenaar ziet mij met shetje tutten door hek heen. Neemt me mee de wei in al pratend zegt je doet er maar mee wat je wilt vind het best. Dus nu heb ik een verzorgshetje die elke keer als ik thuis achter het raam sta komt kijken wat ik aan het doen ben hahahaha! Alleen hij heeft hem dus pas vanaf zaterdag en heeft hem opgevangen. Shetje (manneke btw) is bang voor hem, maar reageert beter op mij. Hij zou voor een halster zorgen en dan kan ik beginnen met hem tam te krijgen. Dan lekker knuffelen daarna!
Ja geeft me wat te doen buiten hahaha. Ben er nog niet uit of het een hengstje of ruin is alleen. Zie niet eens dat het een ventje is, hij is zo klein en zo behaard hahah! Maar die man zei dat het een mannetje is, dus dat zal dan wel.
Onze Mura is inderdaad niet paars met roze . Het vertekent een beetje. @Bika: Wat leuk! Onze buurman had vroeger ook een paardje in de wei. Alleen hij heeft hem weggedaan omdat kinderen uit de buurt het paardje deden treiteren. Nu heeft ie alleen nog twee Jack Russells lopen. Ook erg leuk. Als ik uit het keukenraam kijk, dan zie ik die twee beestjes altijd rennen.
hihi lief: Baby schrikt zich een ongeluk als mama haar neus snuit uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl
Wat leuk een shetje! Ik mis de paarden nog iedere dag. Gisteren met een vriendinnetje lekker op concour geweest
goh ik ben toch blij dat ik zo even een uurtje naar me werk kan .. wat zijn de kindertjes stront vervelend kan ze wel achter het behang plakken.. maar ja hoort erbij