@M80 al 12 testenHihi kv is vast blij met jou. Chinese kalender zegt weer een meisje,vorige x ook en had die het goed.Ben benieuwd.
ik meld me hier ook even. Vandaag positief getest na een cyclus van 28 dagen. Mijn menstruatie vorige maand was 16 november. Heb zes maal Clomid gebruikt om een eisprong op te wekken. Mijn uitgerekende datum zal ergens rond de 18e zijn?
welkom sjulie en Gefliciteerd met je zwangerschap kijk even op deze link hieronder en vul je gegevens in op dat forum onder het kopje de gegevens (als je het leuk vind).
jaaaaaa zo gaaf om steeds dat tweede streepje te zien verschijnen had een tijdje terug een aantal sensitests besteld, en tja...die moesten nu dus op omdat ik voor mn NOD heel vaag positief teste ( alleen met KV, andere bleven negatief ) heb ik er dus wel wat versleten ja,,,dus ook nog 2 x nieuwe kruidvat 2v5 gehaald en 2 x CB digitaal...maaaaaaar ben nu door mn voorraad heen...en ga geen nieuwe meer kopen
Is dit je eerste kindje Sjulie? het staat er trouwens in nu, ik heb nog ff gewacht met de afspraak in te vullen omdat je maandag gaat bellen toch? dan kun je het daar zo weer neerzetten als dat is verandert of zo blijft.
Welkom meiden die ik nog niet eerder gezien had Ik mag 28 dec voor intake en echo!!! Misschien dat we wel een hartje zien, misschien niet! Super spannend dus! Ze wou eerst een week later, maar overdag kan ik eigenlijk niet gauw, en de avond zat ze al vol! Zo spannend!
@sjullie als je 4 wk 3 dagen bent ben je rond de 22e uitgerekend en welkom natuurlijk @mama2be ooooh wat leuk en spannend.. maar dan moet je al wel een hartje kunnen zien/horen lijkt mij
Kunnen we dit topic niet in bevallingstopic zetten?? heel veel meiden melden zich bij de aug.2011 mama's nog aan. ik wist ook niet dat er hier nog een topic was
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/244778-augustus-2011-mamas-vanaf-15-8-a.html#post8742266 KOM DUS HIER
zo lekker kibbeling gegeten met me kleine jongetje hij vind het ook zo lekker he ik ga hem straks ff lekker in bad doen en dan kijken of hj eindelijk weer een x op tijd gaat slapen this al 3 dagen 24:00 voordat ie gaat slapen pfff gelukkig heb ik nog geen last van de moeheid en kan ik juist moeilijk in slaap komen