Nou ben terug. Naar de huisarts gaan om test te doen is niet nodig Ik blies 60% tenopzichte van in de eind 80 elke vorige keer. Na ventolin blies ik gewoon normaal. Hij wil de med's zo houden als ze waren tot het niet gaat en ik moet over 6 weken terug komen. Ik hoefde niet bang te zijn dat ik benauwd zou worden tijdens de bevalling omdat er zo veel adrenaline vrij komt dat mn longen dan gewoon open staan, dus dat is super fijn!! Gezellig toch zon klein clubje Angel!
Ik ben net mijn vervangster aan het leren hoe ze longfuncties moet lezen en interpreteren. Bij jou duidelijk een astma-gevalletje. Voor mij dit soort informatie allemaal zo normaal, maar voor iemand die het nooit gedaan heeft, super ingewikkeld. Eens kijken of ze het begrijpt! Wij vinden het ook prettig zo'n klein groepje. We hebben allebei ook niet zoveel familie. Mijn vriend wel, maar zijn ouders hebben met niemand contact meer. Dus wij daardoor ook niet, wij vinden dat wel jammer, maar het is niet anders.
Ik vind het ook lastig te lezen hoor, maar het verschil was zelfs voor mij zichtbaar. Ik vroeg of ze het even aan mijn man kon laten zien en dat hij het wel snapte, dus dat mocht. Begint ie te lachen van hoe slecht het is haha. Maar moet wel bij zeggen dat ik even bewust langs iets ben gelopen waarvoor ik weet dat ik allergisch ben *schaam* en ook de trap heb genomen ipv lift (doe ik zowieso altijd wel)
oo buddy zo bedoelde ik het ook niet hoor haha.. als je tweedehands iets kan vinden wat je geweldig vind .. en nu ga je er zelf lekker aan klussen dat is weer leuk.. angel gefeliciteerd met je ondertrouw bika ik zit ook aan de medicijnen voor benauwdheid.. en mijn zoontje ook
ooo ja manlief is het grof vuil aan het weg brengen dat hadden we opgeslagen op de toekomstige babykamer dus nu kunnen we wel met wat dingentjes beginnen volgende week maar weg om een leuk behangentje
Wij gaan of het weekend of maandag weer verder. Mijn vriend moest nog voor een aantal mensen wat doen. Dus ik ga morgen maar alvast wat voorbereiding bij de Gamma kopen.
Bika, vervelend dat je longfunctie zo verminderd is. @opa's en oma's bij 'trouwen' ik zou hier juist wel voor kiezen, nu zijn ze er nog @grof vuil, ben bang dat we straks met de verhuizing een paar keer op en neer zullen moeten rijden! Ik ga dingen die me nu al in de weg staan niet weer op en neer slepen! Weg ermee!
Ik heb ook een hele drukke week achter de rug. Ben de hele week aan het schilderen geweest op de kamer van mijn dochter. Ook hier ben ik verschillende keren van gedacht veranderd wat betreft de kleur. Eerst wilde ik de deuren in donkerpaars, toen in lila, en uiteindelijk zijn ze nu wit geworden. Het grootste deel van haar kamer wordt verder wel lila met één donkerpaarse accentmuur en heel veel paarse accessoires. Ik heb haar bijvoorbeeld deze week nog helemaal blij gemaakt met een cactusje in een mooi paars potje uit de Aldi. Echt super!
Wow meiden, ben nu pas helemaal bijgelezen (en de helft helaas alweer vergeten), toch nog dit... @Angel: Van harte gefeliciteerd met je ondertrouw. Maak er een fijn feestje van!!! En wat je collega betreft: inderdaad lekker laten lullen, meid. Ze is het gewoon niet waard!!! En fijn dat je je iets beter voelt betreffende het overgeven. Houden zo!
Die indruk heb ik zelf ook, ik zie het al helemaal voor me, alleen ben ik nog hard op zoek naar een plekje voor haar 'lady gaga' posters, want op die mooie nieuwe muren , maar anderzijds kun je een tiener niet verbieden posters op te hangen, hé. We denken nu voorzichtig op de schuine plafondwand boven haar bureau met posterbuddies (je weet wel, van die soort kauwgum). Ik heb echt zin in het afwerken van haar kamertje. Als het klaar is, plaats ik zeker een foto (als het me lukt ).
volgens mij krijgt iedereen zin om te beginnen aan de baby(s)kamer!!! Maandag over 2 weken de sleutel van het nieuwe huis en dan kunnen we aan de gang! Willen de eerste week van mei overhuizen en in dan is de babykamer geschilderd en wel klaar. Daarna gaan we lekker accessoires shoppen! Hebben nu bedjes, commode en kast. De rest komt allemaal als het er staat, das tijd genoeg. Ik heb ook helemaal geen idee meer hoe de kamer er precies uitziet hihi Alleen dat de babykamer een nis heeft waar de commode in gaat haha. Dus nog maar niks aan acc. kopen, dat is leuk voor straks!
Ik geloof dat mijn zusje op een gegeven moment van die posterstrips had, maar die had ook van die reuzenposters. Ik had op mijn zolderkamer gewoon gespoten muren, dus ik plakte alles met plakband vast (kwam ook regelmatig naar beneden). Toen ik ouder werd (en verstandiger) alle posters weggehaald en niks meer van te zien. Maar dat ligt natuurlijk aan de muur. Tsja het hoort een beetje bij de leeftijd! In mijn tijd waren het de backstreet boys . Die fase gaat ook weer over... Ben wel benieuwd naar een foto straks!
Dat klussen en een mooi knus kamertje maken is ook gewoon leuk!!! Dat zelfde gevoel had ik ook toen we gingen samenwonen, en mijn moeder trouwens ook en nu weer. Mijn moeder die had wat dat betreft geen last van verlatingsangst (of hoe noem je dat???) Die vond het geweldig om met haar meiden te gaan shoppen. Ik heb ook nog niet echt accesoires gekocht, weet de kleur en de rest zien we wel. Was vorige week aan een schilderijtje begonnen, maar daar heb ik ook nog mijn twijfels over. Vrees dat het niet in het geheel gaat passen. Maar ik heb nog doeken zat, en verf zat, en ook nog wel wat ideeën dus komt goed! Had net ook ideeën opgedaan voor het maken van een voedingsarmband. Ik heb er ooit een voor een vriendin gemaakt. Wil er nu een maken met fuchsia, aqua, witte en antracietkleurige parels. Ik zal een foto plaatsen van die andere voor degene die het niet kent. Ik heb voorheen heel veel sieraden gemaakt en moet daar eigenlijk wat meer mee doen, dus wie weet krijg ik er weer zin in.
Waarvoor gebruik je een voedingsarmband? Accessoires kun je in mijn optiek ook beter pas kopen als je alles hebt staan. De hoofdkleur wordt bij ons wit (meubels) en de muren op 1 na ook. De andere wordt antraciet. We willen accessoires is zilver/grijs/antraciet en dan 1 contrastkleur erbij. Op 1 muur komt misschien een muurschildering Dus eerst schilderen, dan klaar zetten en dan de accessoires pas kopen hihi. Daar kan ik ook echt goed vanaf blijven in de winkel omdat ik toch niet weet hoe het er uit zal zien geschilderd en wel
Op de armband staan de cijfers 1 tm 12. Die staan voor 1 uur. Tussen ieder getal zitten 3 kralen, die staan voor een kwartier. Met het losse bedeltje, kun je op de tijd dat je het laatst gevoed hebt, die ertussen hangen. Is een soort van geheugensteuntje, maar eigenlijk nog meer gewoon een leuk kraamcadeau! Bij mensen die borstvoeding geven zouden ze hem nog bijv. links kunnen dragen als ze links het laatst gevoed hebben en andersom.
wij hebben ook witte meubeltjes..en de muren worden antraciet of licht roze of blauw en een muur een leuk zilver behangentje. het kamertje is nu leeg dus eerst het plafond maar witten en het dartbord er uit.. het zilveren behangentje ben ik over uit maar vriendlief wil graag roze/of blauw verwerken in het kamertje en liever geen antraciet maar ik vind dat je het met roze of blauwe accesoires heel leuk kan maken.. en wedden dat het zo word als dat ik het wil ..maar denk toch dat je het allemaal even bij elkaar moet zien in de bouwmarkt wat het mooiste bij elkaar past.
Ik denk ook dat je met antraciet en roze of blauw iets heel leuks kan maken. Zou ik wel voor een felle kleur kiezen, maar dat is mijn eigen mening. Ik hou sowieso van felle kleurtjes