2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    We hebben het kamertje gezien en gaan m zondag volgende week halen! :D leuk!

2. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik wou het dit keer wat rustiger houden haha het kamertje is niet heel groot. maar indd een vel kleurtje vind ik ook heel mooi.. ik moet het gewoon allemaal even bijelkaar zien in de winkel

ooowwh het is maar goed dat ik de berichtjes eerst na lees anders had ik mooi verklapt wat we krijgen haha

3. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Mmpatricia, hihi jij bent dus de baas in huis :D

Wij zijn het hier eigenlijk best goed eens over onze kleuren etc. Hebben zowiezo wel dezelfde smaak. Ideaal!

4. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie

Wij willen het ook weten hihi

5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Leuk om te lezen dat iedereen zo bezig is met de kamertjes!

@Karen lekkere meidenkamer, ben gek op paars leuk!

@Angel gefeliciteerd met je ondertrouw!

@Buddytje leuk dat je een kamertje hebt gevonden, ben benieuwd!

6. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    wij zijn het meestal ook wel eens maar mannetje vind dat in een babykamer kleur hoort en grijs vind ie geen kleur;) nou ik wel en de aankleding verder word roze of blauw dus dan is er kleur hahah.

ja nog even wachten sjul wil nog even de 20 weken afwachten het is vrijwel zeker hoor maar toch.. als mannetje wil dat we het v ertellen die houd het het liefst geheim

7. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    wat een prachtig weertje he.. het eerste wasje hangt buiten het tweede zit er in lekker alle bedjes verschoont onze kamer is schoon.. nu die van de kids nog.. en ik kon het niet laten heb het wiegje in elkaar gezet hahahha

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Je hebt me op een idee gebracht, wasmachine loopt. Hier is het ook stralend weer!
    Zo nu eerst naar de Gamma. Het is vandaag sint joep, dus hoop dat iedereen naar de stad gaat.
    Straks ook even slaapkamer poetsen, bedden verschonen.

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Sint Joep?

10. angel229

Dat is een hele drukke markt. Half limburg loopt er geloof ik voor uit. Ik moet er helemaal niks van hebben....

11. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Echt topweer is het! Heerlijk! En dat blijft de komende week ook nog zo. Je krijgt er spontaan goede zin van!

Hoef lekker dinsdag om 1120 pas te beginnen! Heeeeerlijk!!

Bijna sleutel van het nieuwe huis! Nog 2 weken en 2 dagen!!!
    Heb er echt zin in. Zit Rob's grote tuinverbouwing te kijken, kan ik mooi ideeën opdoen voor onze tuin! Die ga ik lekker verbouwen!

12. angel229

Het was echt super weer vandaag. Beetje genoten van het zonnetje, verder gewoon de noodzakelijke dingetjes in huis gedaan.
    Ik ga nog het beddengoed hier af halen. Morgen gaan we echt starten. YES, eindelijk!!!

Straks lekker wegzwijmelen met All you need is love!!!

13. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo dames,

Flink gekletst zie ik ;)

Angel gefeliciteerd met jullie ondertrouw.

Ik wil ook trouwen :p Maar dat gaat helaas nu nog niet en zo lijkt het voor mij alsof we het voor de baby doen. Dus maar even wachten tot de spruit het bruidsmeisje/jongen kan zijn. Dat is ook wel leuk denk ik.

@ babykamers, leuke ideeën allemaal. Wij gaan het dus rood/grijs maken aan accessoires en behang. De babykamer zelf is gebroken wit en hebben we net opgehaald :D Zometeen gaan we eens beginnen met in elkaar zetten, zal lastig zijn want er is geen beschrijving meer van. Als ie af is maak ik wel eens een foto. Ben ook benieuwd naar die van jullie als er al iets klaar is :)

Fijne avond/rest van het weekend alvast :) Geniet van het lekkere weertje.

14. angel229

Daarom hebben we nu voor het geregistreerd partnerschap gekozen. Anders lijkt het zo'n moetje. Daarnaast hebben we ook geen geld gespaard voor een feest o.i.d. dus daarom doen we dit, met alleen de directe familie. Ooit trouwen we wel een keer en dan met kindje als bruidsjongetje/meisje. Veel leuker!

Ik ga ook wel een foto plaatsen als het klaar is. Mijn lieve mannetje heeft net de laatste zware dingen eruit gehaald. Normaal haat ik verbouwen, maar nu vind ik het leuk.

15. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ons kamertje komt pas in mei ofzo.. maar ja heb het wiegje opgezet haha en het badje staat er dus het lijkt al wat whaahaa..

zo nog 1 wasje te gaan.. heb er mooi 3 buiten droog gekregen..morgen die andere nog even en wat er dan weer nieuw is :( .. huisje is tot zover schoon alleen romy der kamer nog want mannetje was op haar kamer gaan slapen omdat ik op onze kamer het bed er dus af had en op de hare was ie alweer schoon.. (nachtdienst) dus die kamer nog en dan kan je morgen aan het einde van de dag overal weer opnieuw beginnen wat een hobby:$..

16. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hier boven zijn ze druk bezig nog met de kamer in elkaar zetten :) Het schiet wel al op, ledikant staat in elkaar en de commode ook al bijna :) Ben er echt heel blij mee. Kan ik morgen flink soppen en schoonmaken (t is 2e hands gekocht :) )

Ja geregistreerd partnerschap is ook leuk, maar dan moet je alsnog erkenning enz regelen dus dan heeft het toch niet echt meerwaarde voor mij op het moment. Dus dan wacht ik liever even 1 a 2 jaartjes.

Ben gisteren naar de flim " no strings attached" geweest, kent iemand die? We zaten dus in de zaal, bleek dat deze vanaf 12 jr is, zaten ook een hoop 12 jarigen in de zaal. Alleen vond ik de film alles behalve geschikt voor 12 jarigen. Minimaal 16 jaar.
    Er kwamen flinke vrijscenes in voor letterlijk met hoogtepunt, de vader van de personage ging blowen met zijn zoon :S, ook deze vader pikte de exvriendin in van zijn zoon en zo nog een aantal dingen waar ik het niet mee eens ben qua opvoeding. Dus vond het alles behalve geschikt voor 12 jarigen, maar goed. De film vond ik op zich wel leuk :p

17. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg

Ja ik ken het, heb je alles goed en wel gedaan in huis, kun je bijna weer op nieuw beginnen :p

18. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Deze hebben we vandaag gekregen :) Zelf gemaakt door een kennis die hem voor hun zoontje in gebruik had. Wij gaan hem rood verven.

19. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Ik dacht dat je bij een geregistreerd parnerschap niet hoefde te erkennen?

Of moet je dan alleen erkennen en later als het geboren is niet meer terug voor het ouderlijk gezag of is dat dan ook nog?

20. mzw

mzw Lid

4 apr 2008
    92
    0
    0
    @ Wat een leuk ding Simple!

Hier vandaag eens een kijkje gaan nemen in de behangwinkel en in de bouwmarkt maar jeetje, wat is het moeilijk om te kiezen! Ik twijfel nog erg tussen zilver/grijs of olijfgroen/warm oranje. Onze meubels zijn cremekleurig en ik wil dat de meubeltjes mooi naar voren komen en dus zo min mogelijk wit gebruiken. Nu moeten we twee muurtjes behangen omdat ie niet zo goed zijn om te verven, maar alle behangetjes hebben wit erin! Of ik moet voor bv zilver/grijs patroon behang kiezen maar ik hoopte eigenlijk een leuk streepjesbehang te vinden. Ik hou niet van roze en blauw, dus maak het mezelf wel moeilijk geloof ik... Keuzes maken is zoiezo niet mijn ding ;)!

De wieg staat bij opa&oma, die zijn ermee aan de slag gegaan. Matrasje is besteld bij Prenatal dus we komen steeds een beetje verder.

Heeft iemand nog tips voor me wat betreft het vinden van matrashoesjes en lakensets voor een wiegmatrasje dat ovaal is met de afmetingen 50x90 cm??? Ik kan niets vinden!

Slaap lekker allemaal...Mijn mannetje is aan het stappen dus ik zal vannacht gewekt worden door een bier / shoarmalucht in de slaapkamer...kijk er nu al naar uit ;)

Deel Deze Pagina