2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    mzw: ik moet ook nog een matrashoesje en lakens vinden voor mijn wiegje, dus ik luister mee :) Heb je het matras zelf van Prenatal dan?

2. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @simple, wat een gaaf ding zeg! :D

@mzw, ik moet ook nog steeds op zoek naar een nieuw matrsje voor mijn wiegje... lastig heh.

Het is weer een mooie dag! Heerlijk! Was ik zo aan toe, de lente.

Morgen ga ik met mijn schoonmoeder stof zoeken voor het wiegje. Leuk leuk :)

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik weet alleen dat ons matrasje van Stokke ovaal is, dus die heeft wel setjes. Maar of het dezelfde maat is? (kan ik zo ff niet zien)
    Ik heb maar 1 setje trouwens en de rest gewoon rechthoekig, de normale, omdat ze errrug duur zijn. En met de gewone gaat het ook goed, gewoon goed instoppen. Of zelf maken?!

4. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik laat het matrasje voor het wiegje, hier op de markt maken, maken ze het geel op maat met hoes er omheen.

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier hele dag hard gewerkt. Ik heb tussen de bedrijven door wel af en toe meegelezen. Plafond is eruit en bijna alle behang is van de muren af.
    Op zich is het goed gegaan, maar toch wel zwaar als je niks meer gewend bent. We dachten veel meer troep tegen te komen, maar dat is ook hartstikke meegevallen.

Nu lekker de rest van de avond bankhangen en morgen weer verder...
    Ik denk dat we beiden heel vroeg slapen!

6. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    je kan proberen een was kussenhoes er om heen te doen dat heb ik namelijk.. heb het gister uitgeprobeerd
    en anders heeft hema of prenatal ze meestal wel..

ik ben vandaag met de kids naar speelbos geweest.. kindjes hebben zich prima vermaakt. ik ben helemaal kapot haha..

7. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0

Ja wel erkennen, gezag regelen hoeft niet!
    Geregistreerd partnerschap om laten zetten in huwelijk moet gewoon aan balie Burgelijke Stand. Dat hele gedoetje met speech etc. wordt dan allemaal overgeslagen.

8. Bika

Bika Niet meer actief

Wat een idioten zitten er ook op dit forum zeg! Mn vriendinnetje had heel blij besloten voor een 2e te gaan en had zich aangemeld. Kreeg ze te horen dat het clubje vol was en dat ze maar weer moest gaan!!! Gelukkig heeft de mod er wel wat van gezegd en zelfs een topic gesloten, maar ze wil toch niet meer blijven en zoekt wel een ander forum op zegt ze. Begrijp dat best! Ben blij dat jullie allemaal wel gezellig zijn!!

9. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    goede morgen

Heerlijk weer word er vrolijk van. Wij zijn 8 jaar getrouwd dus we hoeven niks te regelen :).
    Volgende week 20 weken echo zo spannend. Dan gaan we beginnen met de kamertje heb er zin in.

ZOOOO AL WEER 20 WEKEN OP DE HELFT GAAT SNEL JOEPI

10. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Wat raar Bika wat goed dat ze opslot gedaan hebben

11. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Bika naja zeg wat stom. Hier gelukkig wel gezellig!

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @bika rare reactie van die mensen.. Ik had dan gewoon zelf een topic geopend :)

@Ayse jeeeej 20 weken al weer ;)

@20wekenecho nog steeds aan het wachten op datum van het ziekenhuis.. Ze doen het er wel om zeg !!!

@weer Super super super ;) Gisteren zon 30 kilometer gefietst, onderweg wat gegeten en gedronken en Quinn heeft lekker gespeeld!!

13. angel229

Wat stom!!! Kinderachtig eigenlijk. Ik vind dit ook een gezellig clubje. Met een meid van het andere augustusforum heb ik nu gewoon via hyves contact. Ik vind het superleuk om met meiden te kletsen die ongeveer hetzelfde doormaken als mij.
    Wij gaan straks weer boven verder klussen. Net al boodschappen gedaan. Dus daar hoef ik me niet meer druk om te maken.

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg

Oo maar er zijn wel meer topics waar heel moeilijk gedaan wordt over 'nieuwelingen'

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie

Snel hè!! Ze zijn er zo onze beebs!!!
    Wij gaan ook beginnen na de 20 weken echo, dan krijgen we ook de sleutel van het nieuwe huis

16. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Naiobi, gewoon even bellen naar het zh of ze nog aan je denken?

Vandaag bij KDV geweest. Ze gaan de ene week 1 dag de andere week 2 dagen. Tenminste zo ziet er nu uit. Heb een half jaarverlof dus ze komen pas 11-01-2012 voor het eerst

Maar het was er echt super!

17. angel229

In het begin vond ik het tergend langzaam gaan, maar nu gaat het best vlug! In het begin hadden we natuurlijk ook nog de onzekerheid dat het mis zou kunnen gaan.

18. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    jeetje wat lullig.. gelukkig is het hier indd gezellig..

nou ik ben vanochtend bij de vk geweest alles was goed met onze beeb.. het was wel aardig aan de maat;) en me baarmoeder was ook al behoorlijk hoog.. daardoor heb ik dus ook telkens harde buiken omdat het zo snel groeit.. maar ja het gaat erom dat beebje het goed doet en dat doet ie..
    daarna ben ik gelijk naar het ziekenhuis gefietst daar ligt de kleine man van mijn vriendin al bijna een week zo zielig om zo,n kleintje van nog geen half jaar daar zo benauwd en hulpeloos te zien liggen..
    daarna moesten romy en kyano uit school dus kan nu eindelijk even zitten ik zou zo veel doen maar heb er gewoon geen puf voor

19. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Maar mis gaan kan het nog! Ben pas echt gerust op de dag dat ze gezond en wel geboren zijn!!

20. angel229

Dat weet ik, en er is nog steeds wel een kleine onzekerheid. Maar ik bedoel dat ik nu veel meer kan genieten.

Deel Deze Pagina