Ok even kijken of ik het bij kan benen: @kamertje: we hebben de Interbaby Chigaco besteld. Chicago | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump @strijkijzer: deze heb ik Express Anti-Calc - Stoomgeneratoren - Tefal Nederland - @sam: meneer rent meteen weg zodra hij halster of halstertouw of wat dan ook ziet dus dat is niet gelukt en weet ook echt niet hoe ik dat moet gaan doen aangezien ik in mn eentje ben @overgeven: ben het echt zo zat. Maar ipv 10x per dag is het nu 2 a 3x per week zo ongeveer. Dus is al zoveel beter geworden! @voelen: nog helemaal niets snap echt niet hoe dat kan, hij is al zo groot en hoe kan ik dan niets voelen! Hoop dat het niet lang meer duurt nu. @spulletjes: hebben alle beddengoed nu voor elkaar, een zilverkleurig thermobadje (hij past op de gekregen standaard!) eerste basis aan kleertjes, hydrofielluiers en washandjes, spuugdoekjes, slabbetjes en eigenlijk nog veel te veel om op te noemen, maar t is redelijk compleet denk ik nu op een voetenzak voor de maxicosi en wandelwagen na, maar daar zijn we nog niet over uit of dat een officele bijhorende wordt of dat we voor iets gaan zoals bijv de lodger bunker
Bika, super mooi kamertje. Die had ik ook meteen gezien Hoop voor je dat je je snel beter voelt zeg Heb je dit ook al vanaf het begin van de zwangerschap? Hoe oud is Sam eigenlijk? Heb je ook zijn moeder of heb je alleen hem gekocht? Heb je geen foto van hem @ shoppen: ik ga woensdag avond shoppen bij prenatal. Maar wibra is ook een optie, ben ik al jaren niet meer geweest. @ voelen, hier voel ik ook nog niets Vind het echt jammer, vooral nu je weet dat je vanaf dit aantal weken het kan gaan voelen. En idd, de uk is al zo groot, dat je dat dan niet merkt haha. Ik heb ook het idee dat de groei van mijn buik stilstaat, al 2 weken merk ik dat ik op hetzelfde blijf zitten. En net nu het beter weer wordt wil je natuurlijk dat je buik zichtbaar wordt voor anderen. Ach ja geduld hebben he. Woensdag de 20 weken echo, de zenuwen beginnen steeds meer te komen. Was er iemand die ook op die dag de echo had of allemaal in april ?
Dat is niet fijn Angel! Wij gaan voorlopig niets shoppen. Eerst volgende week sleutel van het huis en klussen! Zodra de babykamer klaar is weer spulletjes kopen!
@Siple: Sam is 3 jaar oud en hij staat helemaal zielig in zijn eentje. Maar naar wat ik van zijn eigenaar heb begrepen (hij is niet van mij maar van een man hier uit de buurt die hem nog maar net heeft en er zelf niet bij kan komen) stond hij in een wei met dwergschaapjes en heeft hij die allemaal de wei uit geslagen. Mijn man mag ook geen stap in de wei zetten van hem. Dus een lieverdje is hij niet voor anderen hahaha. Nee door het hek is hij heel leuk en wil hij graag knuffelen, in de wei is hij een flinke etterbak maar wel een die inziet dat ik wel hem de baas ben (al krijg ik hem niet te pakken en kan je dat weer zien als teken van niet, maar goed hij schopt mij er niet uit en ik kan wel gewoon verder bij hem komen alleen geen halster om doen)
Even een vraagje: gaan jullie een voetenzak voor in de maxi-cosi kopen of gewoon dekentje/wikkeldoek? Ik twijfel echt vreselijk wat we beter kunnen doen.
Ik twijfel ook heel erg, ik denk dat ik voor een wikkeldoek ga, want we zitten graag buiten savonds en dan is een wikkeldoek ook goed geschikt om hem straks lekker mee buiten op schoot te nemen.
Wikkeldeken is ook veel multi-functioneler te gebruiken. Had deze gezien: Baby Jungle, webwinkel voor kinderwagens en toebehoren :: wikkeldekens :: Baby Nomade van Red Castle Straks met buiten zitten is het ook ideaal. Wij zitten 's avonds ook nog graag buiten met wat kaarsjes aan en wat lekkers erbij. Bah ik verveel me dood! Ik wilde graag fotopapier halen om de kaarten voor ons geregistreerd partnerschap te printen en te versturen maar vriendlief wil pas maandag naar de Office Center. Ik wil die dingen de deur uit hebben omdat er mensen zijn die vrij moeten vragen. Is wel handig als ze het op tijd weten!
Ziet er goed uit. Moet ook eens goed gaan verdiepen in welke verschillende er zijn. Kan je niet alleen even naar de Office Center gaan? Als je alleen maar papier hoeft te halen is het idd wel handig dat je dan dit weekend kan gaan printen. Ik ga zo mijn baby-ratjes halen. En straks eens kijken of de grote rattenmeiden ze lief vinden of dat ze nog eventjes een weekje of 2 weekjes mogen groeien voor we ze bij elkaar gaan zetten. Ratten kunnen best gemeen zijn tegen vreemde ratten en met de babies neem ik gewoon geen risico. Gelukkig groeien ze hard dus hoeven nooit lang te wachten hihi. En ohja die vriendin heeft ook mn Doomoo Seat opgehaald en die neem ik dus ook zo mee @simple: vergat te zeggen dat ik later wel even een foto van Sam zal maken wanneer het niet meer regent
Angel, die is wel leuk, die wikkeldoek. Ik koop ook geen voetenzak, t is tenslotte zomer en dan gebruik ik liever een doek of dekentje. Bika, wat een boefje is die sam dan he Wel leuk, maar doe je wel voorzichtig nu?
Angel ga je die ook daar bestellen of hebben ze die ook in een gewone winkel? Edit: zie nu dat ze bij babyplanet deze ook zouden moeten hebben, zie hem alleen niet op de site terug.
Zo net lekker geluncht en nu net naar Prenatal gebeld. De mamamazzeldagen zijn idd volgende week. Lekker met paps en mama op pad om te laten verwennen!! Gaan iig de kinderwagen halen/bestellen en denk ook maxicosi's. Zelf wil ik het babybadje kopen.
Goed van je sjulie.. Ik dacht struin internet af, maar je kunt natuurlijk ook gewoon bellen.. Duren de mazzeldagen een hele week eigenlijk?! Ik zet net voor mijn 20 weken echo, maar mijn zus zei al koop gewoon van alles en breng wat je niet nodig hebt gewoon terug. Meisje/jongen gebeuren dus...
Ik denk er nu wel aan, dat we dan een deze dagen een folder moeten krijgen met wat welke dagen... Even opletten..
Tis maar tot het weekend, voor ons ook net een week te vroeg hihi. Smaandags 20 weken echo. Maar och niet zo erg. Zoveel wil ik niet kopen. De baby-dump is zowiezo goedkoper en die zit hier ook om de hoek. En ik krijg bij de baby-dump altijd 15% tweelingkorting. Heb de prijzen weleens vergeleken en dan was ik bij de baby-dump echt goedkoper uit.
Baby-dump is inderdaad wel goedkoper. Ik vind alleen zelf dat hij in Heerlen op een rot-locatie ligt. Tijdje terug zijn we in Eindhoven geweest. Mooie grote zaak, maar druk!!! Was een zaterdag. Ik wacht nu even de echo donderdag af en dan zien we wel. Vandaag niks meer voor de beeb gekocht. Bij de Wibra hadden ze al niks meer en de rest vond ik zonde om nu te kopen als ik volgende week weet wat we krijgen (als ie het laat zien ). Heb alleen zelf een superleuke positiebroek bij de H&M gekocht! Voor mijn vriend hebben we gekeken voor een pak aangezien we dit jaar ook nog een bruiloft hebben (hij is getuige). Lastig!! Ik ben best bang dat wij twee er straks sjieker op staan dan de bruid/bruidegom.
Echt grote dingen heb ik niet meer nodig. Ik denk misschien wat positiekleding voor mij. En wat eerste pakjes voor de baby en de kleine hier. Geloof dat je zelf bij babydump kunt aangeven als je door de mazzeldagen minder betaald voor een product. Dan passen ze de prijs aan, voor enkele euro's minder. Heb ik toen met een of andere actie ook gehad, gemaild toen ik alles al had gekocht. Ze hebben de factuur netjes aangepast zagen we bij de levering! De naam is vreselijk, babydump, maar ik heb alleen maar goede woorden voor ze...
Ja die naam snap ik dus ook niet, klinkt zo negatief terwijl het dat helemaal niet is!! Super-store van Asten in Tilburg, dat is pas een teringbende! pff echt niks voor mij. Misschien donderdag toch eens naar de Baby-dump bellen voordat we naar prenatal vertrekken of hun een mooie prijs kunnen maken. @ Angel, op zaterdag moet je niet in dit soort zaken zijn hihi