Mijn allereerste kindje Klopt, ga maandag even bellen, heb het vanmiddag gedaan maar de gehele polikliniek was op een jubileum. Maandag kon ik terugbellen
Volgens mij kunnen we een verzoekje doen, maar misschien is het handig als M80 ook even zegt of ze het ermee eens is, mij maakt t iig niet uit o ik ben zo makkelijk hhaha
Oh ik vind het wel jammer, heb weinig tijd om te kijken.en in een groot topic word er wel zoveel gekletst, kon dit nog mooi bij houden....
Hier ook een augustus mama en heel blij ik wist ook voor ik ging teste dat ik weer zwanger ben, 2 kindje.. Nu heb ik last van Rommelende darmen soms ongipijn veel plassen dorst en enorm zere borsten ( en daarbij een fikse verkoudheid met enorm hoesten, waarvoor ik nu niks mag hebben natuurlijk! ) Ben nu 4.2 weken en uitgerekend op 24 augustus 2011, weet sinds 2 dagen dan ik zwanger ben! Liefs
Yeah ikke ook heb ook gevraagd de berichten m.b.t de verhuizing te verwijderen, zodat er geen verwarring ontstaat en zag dat dit inmiddels ook is gebeurd
mee too had ook alweer om een opening gevraagd zal ff op die andere forum zetten dat mensen wie zich daar aansluiten niet de gegevens naar de site hoeven te doen en ik zal het op de site weer even goed zetten!!
He Naiobi en Tinkerbell (en iedereen)! Ben idd nieuw hier sinds vandaag! We hebben nog geen idee of we een jongetje of een meisje krijgen. Zwangerschap kwam een beetje onverwacht vandaar. Met jullie alles goed? Qua kwaaltjes e.d.?
pffffff en ik denk dat ik nu nog even de kroeg in duik...lekker kopje thee drinken daar eerst ff bellen waar mn ventje uithangt...ga ik 'm daar nog even vervelen...vind the voice niks vandaag
ikke ...heb ik altijd wel last van...mn werk in de zorg is er ook niet bevorderlijk voor...maar heb het idee dat het nu wel erger is sinds ik zwanger ben