2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @lizaM Welkom :) Balen dat ook jij zo ziek bent. Je hoort het toch wel redelijk veel.

@naiobi, Fijn dat alles goed is! En geluk een echootje extra! :p

@bika, Als het nodig is zou ik het zeker aankaarten op je werk :)

@simple, Je hebt idd al een flink buikje :) Ik heb net ook een foto gemaakt maar hij is niet mooi. Zal een keer een nieuwe maken. Maar kwam er achter dat het volgens mij wel een beetje het zelfde is als bij jou :) En idd echt nog een peertje. Onderin wat ronder dan boven :p

@kleertjes. Ik ben er nog niet heel erg mee bezig. In het begin heb ik 1 dingetje zelf gekocht en de rest gekregen :) Ik hoop vrijdag te weten wat we krijgen dus dan zal het wel meer gaan kriebelen :p

Gister trouwens zo heerlijk gezwommen! En ik had energie voor 10! Ik moet de hele tijd met alles opletten wat ik doe ivm de zere rug en bekken maar in het water voel ik me zo goed! Ik zwom alles en iedereen er uit! Jeeeeej kan en mag bewegen! haha! Iedereen zat al te kijken van wow, wat heeft die :p Het is jammer dat dat zwemmen maar 1 keer per week is.

2. Bika

Bika Niet meer actief

Ohja LizaM welkom hahaha, ben echt zo slecht ...

Kan je niet gewoon lekker zelf gaan zwemmen nog Buddy? Vraag me af of het er ooit nog van komt dat ik dat zwembad van binnen ga zien hahahaha. Moet eerst maar eens op zoek naar een bikini/tankini/zwempak denk ik. Ben beetje bang dat ik uit mn normale bikinitopje barst namelijk :p

3. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ik kan vast ook wel zo gaan zwemmen maar veel meiden gaan alleen naar zw-zwemmen omdat ze bang zijn om tijdens gewone tijden geschokt te worden e.d. Maar ik heb zelf geen idee hoe druk het op overige tijden is. Vrijzwemmen na ons 'uurtje' is vaak wel druk.

Ja je zou het gewoon eens moeten doen joh ;) En eh... er lopen meer meiden die elke week weer zeggen van: Goh ik zou echt eens een andere bikini moeten kopen :p Je bent dan niet de enige ;)

4. Bika

Bika Niet meer actief

Hahahaha dat scheelt dan al weer iig. Maar zal eens kijken wanneer het uitkomt op dinsdag (zwanger en echt te veel afspraken dus he!) dan kom ik je wel een keer vergezellen :)

5. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ik ken het wel een beetje hoor :) Alhoewel ik wel steeds minder afspraken maak omdat ik het niet trek :)
    Maar het is wel echt een heel leuk (gemêleerd) clubje nu en het doet mij echt goed vandaar dat ik echt mijn best doe er elke dinsdag te zijn.

Maar als je keer gaat moet je maar een seintje geven :)

6. Bika

Bika Niet meer actief

Zal ik doen! zal ook mijn best doen dat ergens in de komende weken te doen :p

Vanavond iig eerst maar eens even wat uitrusten

7. Bika

Bika Niet meer actief

Ok buikfoto van opzij (vriendinnetje vroeg er ook naar dus ben ff naar de wc gelopen haha)

8. Bika

Bika Niet meer actief

Buikfoto van ongeveer simple's eerste hoogte denk ik

9. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik zal mijn foto eens plaatsen met 18,5 week.
    Alleen ik heb een jurkje aan, doe steeds dezelfde aan kan ik vergelijken. Hetzelfde jurkje als bij mijn zoontje, echt grappig...

10. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    @Buddytje, dat was bij ons dus ook zo. Toen we niet wisten wat het werd hebben we ook niet gekocht. Dat vond ik niet nuttig.

Maar toen we wisten dat het iig 1 jongetjes is hebben we voor die knul al wat dingetjes gekocht hihi.

Hopelijk maandag wat voor de 2e halen

11. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo

We hebben 20 weken echo gehad. Alles was goed helemaal blij. Baby was erg bewegelijk ze had moeite met alles meten hihi.
    En we krijgenn........

12. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben zoooooooooooooooooooooooooooo jaloers op alle 20 weken-echo's!!! Moet nog een weekje geduld hebben. Wij willen zelf graag het geslacht weten maar mijn ouders vinden dat jammer... Dat is dan pech, heb ik gezegd, want van mij mag iedereen het weten als wij het ook weten. Kan ik tegen mijn ouders mijn mond wel houden, maar geheid dat ze het via-via horen, en dat vind ik dan ook weer zo lullig... Als de echo erop zit, en alles is goed, gaan we meteen een afspraak maken voor een 3/4D-echo; iemand van jullie ook plannen daarvoor???

13. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    mijn ouders vonden het eerst ook jammer, maar nu ze het weten zeggen ze het ook tegen iedereen hihi

14. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo,

Vandaag ook 20 weken echo gehad, alles was goed :) Zelfs een glimp 3 d mogen aanschouwen :)

Heb nu even niet veel tijd, ik lees snel bij.

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Bij jou ook een super 20 weken echo Simple?

16. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ook bij ons een super 20-weken echo met een gezond en erg beweeglijk kleintje. Ongeveer een half uur lang hebben wij ons baby'tje langs alle kanten mogen bewonderen en het ziet er allemaal top uit!
    En ook hier een paar beelden in 3D, wat werkelijk prachtig is...

En wij krijgen, buiten mijn verwachting en tegen mijn gevoel in, een meisje. Onze zoon moet het straks in zijn eentje opnemen tegen drie zussen :D

17. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Proficiat Karin!

Mag je zoon de meiden beschermen straks!!

Ik ga vanmiddag shoppen met paps. We (ofja ik) hebben besloten toch naar babydump te gaan. Prenatal zal wel loeidruk zijn en de ervaringen bij babydump zijn super.

Lekker daar heen.

Ben benieuwd waarmee ik verwend word!

18. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Veel plezier Sjulie. Wij hebben gister avond nog het een en ander gekocht bij prenatal, t was idd druk.

19. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Wat leuk om te horen dat de 20 weken echo's goed waren! :D en een meisje er bij, leuk leuk :) (ben stiekem ook nieuwsgierig naar de kiddootjes van de mensen die hun mond houden hehe :p )

Ik ben ook zooooooo nieuwsgierig morgen :D

Grappig trouwens Sjulie dat jij zo tevreden bent met Baby Dump. Ik ben er op een zaterdag gillend weer naar buiten gerend :p (eindhoven). MEga druk en het personeel had daardoor geen tijd voor je om echt iets uit te leggen. Ik ben daarna alleen een keertje nog bij de prenatal geweest en verder geen enkele babywinkel :p

20. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    nou ik ben me een potje zenuwachtig voor vanmiddag.....dan heb ik ook de 20 weken echo.... ik weet natuurlijk dat het een meisje is maar toch ben ik nog steeds bang dat ze zeggen dat het een jongetje is... vooral omdat ik me nu toch ingesteld heb op een dochter... ik ben daar zoooo onzeker over.... raar he?

Deel Deze Pagina