Die verkopers aan de deur die hebben wij hier niet MWZ! gelukkig maar!! Bika, een twee-eiige tweeling (bij mij maar volgens mij altijd) heeft een eigen vruchtzak en een eigen placenta (bij mij wel dat hoeft niet) De rechtse blijft dus rechts en de linkse links hihi
Bij mij staat die functie uit om een een of andere reden. normaal kun je de code met uit het album kopiëren en zo hier plakken maar dan moeten ze voor jou wel die functie ingeschakeld hebben staan.
Hallo allemaal, Veel gekletst, eens even kijken of ik het nog allemaal weet Buddy, fijn dat de echo goed was Gefeliciteerd met een jongen Ik heb ook zo'n bon van groupon gekocht voor gezichtsbehandeling, moet alleen nog even boeken haha. Sjulie, beterschap, vervelend nu de griep hebben. Hopelijk zie je maandag wat het andere geslacht is, en jou redenering is erg slim Bika, wat fijn van de promotie Angel, jou 20 weken echo was ook goed Fijn, had je ook al gezegd wat het is of is dat een verassing? Gister had ik last van mijn buik, alsof er een dikke tennisbal in zat wat niet fijn voelde. Is dit dan een harde buik? Zag nog wat buikjes langskomen Altijd leuk om te zien groeien. Hoewel het nu weer lijkt bij mij dat de groei weer stilstaat haha. Ach geduld hebben Ik ga nog even verder aan de poets, ben bijna klaar
Goedemorgen!! Wat een heeeeeeeeeeeerlijk weer is het! De zon staat al strak aan de hemel HEERLIJK! Ga zo lekker met een vriend op concour, lekker! Rond 1400 weer thuis, dan ga ik mijn secretaire aflakken en hopelijk kan die morgen in elkaar. Net voor de verhuizing klaar hahaha (staat er pas een half jaar haha)
sorry sorry ben echt heel weinig langs geweest laatste tijd zit echt niet zo fijn in me vel en heb erg last van een super kort lontje.. erg sneu voor mijn mannetje en de kids dus heb ik me maar eens op me gezinnetje gericht en een paar dagen vrij genomen van hetwerk.. ik zie dat er allemaal mooie echo.s zijn geweest super.. en indd meer jongentjes dan meisjes. er zullen vast nog wat meisjes bijkomen. maandag mogen wij om de twintig weken echo als het goed is word voor ons dan voor de tweede keer bevestigd dat we een ............. krijgen en dan zal ik het vertellen. sjul spannend maandag ook de sleutel van jullie nieuwe huis dan kan je lekker klussen nou ja poetsen zoals ik las hahaa.. wij gaan volgende week alles hier opnieuw doen sauzen leuk behangentje. en de kinderkamers. kyano krijgt een cars behangentje dat wil die krijg want hij heeft een auto bed en volgens hem is dat vet cool romy der kamertje ga ik niet zoveel aan doen even bij sauzen nieuwe rolgordijnen en thats it. de baby kamer word ook een behangentje ingeplakt en gesaust.. dan kunnen we het eindelijk inrichten. en op onze kamer wil ik graag ook een print behangentje dus mijn papa en mannetje hebben een hoop te doen.. ik zal de de was buiten hangen, en boven afstoffen stofzuigen en dweilen dan is ons huis weer lekker schoon . ik zal vanavond foto.s plaatsen van mijn buik.. ik kan nog steeds me broeken aan als ik er een elastiekje tussen pas. maar ik zal even zwangerschaps kleding aan doen dan lijkt me buik wat dikker hahaha
Hoi dames, Niet veel gekletst met het mooie weer zie ik he Hoe hebben jullie gister de dag ingevuld? Vandaag is het hier jammer genoeg niet zo best Jammer.
Het is hier best aardig weer. Droog en lekker. Enkel niet constant zon. Gisteren ben ik in de ochtend op concour gegaan met vriend, smiddags op het terras, daarna lekker geBBQed met ouders van vriendje. Daarna was ik op en lag om 10 te slapen!! nog 1 nachtje!!!
Ja, inderdaad. Ikzelf was echt in no time helemaal omgeswitcht en denk nu helemaal roze. Alleen met een leuke meisjesnaam hebben we nog problemen, maar daar hebben we ook nog wel even tijd voor. Vandaag ben ik vooral zwangerschapskledij gaan kopen. Mijn dochter doet haar vormsel in mei en vandaag was er een privéverkoop in Drongen. Ik heb een leuke broek van Esprit gekocht met een bloesje van Mamalicious en zo'n lange donkerblauwe vest erop van Fragile. Het ziet er superleuk uit en ik ben er heel blij mee, maar die collecties zijn wel gruwelijk duur, ben zo maar even 240 euro kwijt!! Gelukkig is het voor een belangrijke gelegenheid, anders had ik het toch echt niet gedaan, denk ik.
@Buikjes: Mooie buikjes, hoor meiden! Ik moet zelf nog altijd mijn eerste buikfoto maken en dan ook nog eens uitvinden hoe ik hem hier moet plaatsen Ik moet wel zeggen dat ie er bij mij ongeveer uitziet zoals bij jullie, ook al is het een vierde. Maar mijn billen die zijn wel wat dikker, hoor (bij mij zit een zwangerschap altijd op billen en heupen, helaas). Vooral als ik Sjulies slanke lijntje zie, ben ik schromelijk jaloers Vandaag tijdens die uitverkoop moesten we passen in een gemeenschappelijke paskamer. Erg leuk om al die verschillende buikjes te zien!
Karen, ik ben altijd wel zo'n schrale haring geweest! Heb nog steeds broekmaat 36, krijg mijn spijkerbroeken zo nog aan maar bij lange na niet meer dicht hihi. Dus maar positiebroeken gekocht ook in 36. Hopelijk blijf ik zo!! Maar na 4 kinders kan ik geloven dat je wat spekjes hebt! Ik ga slapen!! Ik kom morgen met nieuws!
Mama patricia en Sjulie, veel plezier vandaag Toi toi toi. Morgen heb ik ook weer een echo bij de gyn
Thanks! Naiobi mag ook nog vandaag! Vanavond ga ik de SITE weer op orde brengen. Wie heeft er nog info voor op de site? Meisjes/jongen of data of whatever?
@sjullie veel plezier met de sleutels ophalen van je nieuwe huis! En natuurlijk met je echo en hopelijk laat tweede baby het geheim zien! @mamavpatricia ook veel plezier! En straks.dus wel vertellen he! Doe ik vanmiddag ook @ weekend veelste veel gedaan, energie is er bij mij niet te vinden vandaag. Zaterdag shoppen, terras, uiteten, BIOS en half twee thuis.. zondag weer hele dag geshopt Hihi.. dus nu helemaal op....
Zo weekend zit er weer op. Zaterdag positiemode geshowed (kreeg leuk setje kleren als bedankje) en tussendoor op terrasje naast de catwalk gehangen met de fam. Was leuke en gezellige dag en ik was savonds zo moe! Gisteren ook helemaal niets gedaan op dansles na.
@karen, haha nou bij mij zitten de kilo's ook niet alleen op mijn buik hoor @Najobi, Je hebt idd een druk weekend gehad! poe. Vrijdag zijn mijn vriend en ik gezellie saampjes gaan eten en we hebben genoten. Het is echt een aanrader hoor, hap en tap in Oijen. Voor een heerlijk (vrij simpel maar kwalitatief heel goed!) eten voor een goed bedrag in een leuke omgeving en (ok , nu even niet) een heerlijk zelfgebrouwen biertje: Hap & Tap Ik heb zaterdag spulletjes gekocht voor het huis (kamers/badkamer) en boodschappen gedaan. Toen ben ik in de middag in de hangmat in de tuin in slaap gevallen Zondag gezellig naar opa en oma geweest op hun schip en heeeerlijk Kantonees gegeten. Gezellie! Nu maar aan het werk Voor de mensen die vandaag de echo hebben, heeeeel veel plezier! En Sjulie ook met je nieuwe huis @bika, leuk van je modeshow!
naiobi ik zal het vanavond komen vertellen als we niet te laat thuis zijn. ik ga de 20 weken echo namelijk niet bij de vk laten doen. omdat me vriend dan niet mee kan. en ze daar savonds niet willen doen heb ik gezegd het bij de gene te laten doen die ook de 16 weken echo heeft gedaan.. dan kan mannetje wel mee anders is het zo sneu hij heeft de beeb nog maar 1 keer kunnen zien en toen was het echt nog een boontje.... sjulll gefeliciteerd met jullie nieuwe huis nu is het echt officieel jullie hebben nu de sleutel veel klusplezier. ben benieuwd naar de echo,s vandaag
Ik kom na lange tijd even gedag zwaaien! Ik lees altijd mee, maar teveel om 2 topics bij te houden met reageren. Zag dat bijna iedereen het geslacht al weet (die het willen weten) en wat veel jongens! Gefeliciteerd! Meiden met aankomende echo's succes en geniet ervan! Sjullie, ben benieuwd of de 2de het geslacht laat zien!
Ik wist trouwens niet dat 20 weken echo's door de vk worden gedaan. Ik moest naar een speciaal echocentrum daarvoor.