2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Voor de site:
    20 weken echo: Jongetje! :)
    26 apr controle Vk
    16 mei 3d pretecho

2. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Blèèh, nou al zenuwachtig voor de echo woensdag, haha...

Iedereen de uitzet al een heel eind bij mekaar, of zijn er ook nog dames die nog veel moeten sjoppen? Wij hebben nu bijna alles; de afgelopen tijd iedere keer een beetje aangeschaft, beetje kostenspreiding, haha. Zaterdag een Stokke Tripp Trapp opgehaald via MP en gisteren nog een babyset bijgekocht. Nu nog leuke kussentjes, maar daar wacht ik mee tot na woensdag... Denk dat we, als we straks eenmaal het geslacht weten, het kindje ook wel vaker bij een naam zullen noemen, al hebben we nog geen "vaste naam" uitgekozen. Maar we hebben tot nu toe niet echt een vaste "werktitel" gehad, dus in gesprekken ging het steeds over "beeb", "uk", "smurf", "de kleine" etc. Wel prettig als er straks 1 en dezelfde naam/term voor is ;)

3. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik moet naar een echocentrum maar dat zijn wel vk's die dat doen.

Wij moeten ook nog wel lekker shoppen voor de kleine! Hier schiet het klussen aardig op, de vloer ligt erin boven en er staat al iets op de muur van de schildering!

Nog een paar nachtjes dan weten wij ook het geslacht al zullen wij de naam nog niet prijs geven dus hou ik het lekker bij het koosnaampje!

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Hier beide keren voor 20 weken echo naar ziekenhuis moeten gaan..

Alles is goed met onze kleine jongen

5. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    wat leuk nog een jongen ze zijn nu echt in de meerder heid.. fijn dat alles goed was..
    ik krijg nu wel een beetje de kriebels nog 3 en half uur dan gaan wij die kant op:D:D

sjul is vast druk met het huis enzo..ben ok erg benieuwd naar haar echo

6. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Gefeliciteerd Naiobi!

7. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Spannend patricia!

8. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Weer een jongen erbij wat leuk :) Idd veel jongens :)

Hoe is het bij jou gegaan Naoibi?

Sjulie jij zal wel geen tijd hebben nu met jullie huis, gefeliciteerd :D

Patricia, veel plezier vanavond :D

9. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Het duurde even, maar zo'n hectische dag!!

Eerst huisinspectie, toen sleutel van huis en toen op naar het ZH!! en na het zh gaan shoppen haha

Liep 45 minuten uit, maar daarna waren wij eindelijk aan de beurt!

Een Russische dame met een Belgisch tongval, was echt erg komisch.

Eerst met het onderste kindje begonnen, alles goed nagekeken, het hart heel goed bekeken en alles is in orde. Ik werd er enkel wel heel misselijk van, was echt een rotgevoel zo in mijn onderbuik!! Ging bijna van mijn stokje. Toen even op mijn zij gelegen en een koud doekje in mijn gezicht en ging het weer. Ben een heel beetje platter gaan liggen zodat ik nog net op de tv kon kijken. Dat was een stuk beter!
    Het laatste stukje gekeken en het was een meneertje.

Toen naar het andere kindje. Die lag boven bij mijn ribben en ligt wat meer naar achteren. Was even een hele truc maar ook dit kindje kregen we keurig op de film. Alles super goed in orde en dit kindje is een meisje!!

De echoscopiste had er wel moeite mee, ze waren wild hihi, bleven maar draaien en doen. Ze snapte niet dat ze in zo'n kleine ruimte niet wat kalmer kunnen zijn hihi

En de knul is heel stout, Zijn voeten/handen liggen bij het hoofd van de dame, en hij zit dus constant zijn zus te schoppen en te slaan, het tussenschot zit er gelukkig tussen maar een beetje stout is ie wel hihi

10. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Gefeliciteerd Sjulie!

11. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    wauw sjul een jongen en een meid..

nou wij zijn net terug..
    ons kindje is helemaal gezond zover hij kon zien dat is natuurlijk een grote opluchting. het had er niet zoveel zin in het was aan het draaien en schoppen .. zo leuk om te zien maar wel heel jammer we hebben geen mooie foto,s. maar ja mogen over een paar weekjes terug komen en dan mooie foto.s laten maken.. en romy en kyano krijgen een .. zusje:D:D

12. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Proficiat MMPatricia! Gaan jullie een meidennaam gebruiken die je voor kyano al had?

Wij zijn ook zo blij! Ook geen echte mooie foto's maar och, over 2 weken moet ik toch weer naar de gyn en krijg ik weer nieuwe foto's hihi

Bij ons waren wel van beide kindjes de hoofdjes aan de grote kant. Maar dat kan over 14 dagen weer helemaal anders zijn. Binnenin was het top hihi

13. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    nee die naam gaan we niet gebruiken hebben we bij de jongens naam ook niet gedaan van romy....

ons meisje haar hoofd was aan de kleine kant alles zat mooi op 20 weken maar het hoofdje op 18 ik had gevraagd of dat kwaad kon maar hij zei van niet de hersentjes enzo waren allemaal goed . het heeft gewoon niet zo,n groot hoofdje niks om ons druk over te maken..

wij mogen binnekort ook weer om mooie foto.,s te laten maken.

14. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Ik weet niet of ik hier had verteld dat mijn 20 weken echo klote was geweest? Met de kleine meid was gelukkig alles goed...maar die echoscopiste had geen zin meer volgens mij...Maar goed we hebben 23 mei pretecho en dan hopen we op wat meer en een mooiere en leukere ervaring...

15. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Gefeliciteerd met de goede echo's! :D

Hoe kwam het Sjulie, dat je niet lekker werd bij de echo? Doordat ze hard moest duwen?

Maar daar ben je ook mooi klaar mee dan als de echoscopiste een rot humeur had. Zit je je er op te verheugen krijg je dat :S

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Die van ons was ook niet echt een leuk mens...

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @sjullie wow jongen en meisje wat leuk!

18. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Bij mijn kinders precies andersom, daar waren beide hoofdjes wat aan de grote kant. Maar de hersentjes waren in orde dus niet druk om maken. Bij de volgende echo kan het goed weer anders zijn zei ze.

19. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    nee hard duwen hoefde ze helemaal niet, maar vond het vooral aan mijn onderbuik echt een rotgevoel! Voor de verdere rest ging het prima!

20. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    indd sjul.. hij zei ook je hoeft je daar niet druk om te maken het kan bij trekken en anders heeft het gewoon geen groot hoofd..ons kindje word op 6 pond geschat bij de geboorte.. bij romy was dat ook zo dat was goed en bij kyano zeiden ze iets kleiner 5 en half pond en die was 8 pond en 56 cm.. dus jah dat zegt ook weer niks

Deel Deze Pagina