Geweldig Sjulie!!! Wat leuk zeg en mamapatricia jij ook gefeliciteerd met een meisje! Nu hebben jullie het meisjesgehalte hier weer goed omhoog gehaald
Nog één nachtje slapen.... kanniewachten!!! Beeb is vannacht errug druk geweest, ben benieuwd hoe dat morgen met de echo gaat. Wat kun je trouwens beter hebben tijdens de echo(qua fotogeniek etc., geslacht bepalen)? Een kindje dat lekker rustig is, ligt te pitten, of eentje die heel beweeglijk is? Zo, vanmorgen maar weer eens lekker gaan zwemmen, tussen alle ouwe moetjes, haha . Je ziet ze wel zo kijken, vast cluppie, ik kom daar nieuw binnen, beetje "vadsig" .. Dan zie je ze denken, maar niemand durft het nog te vragen: Zou ze nou zwanger zijn of is ze gewoon dik?! Hihi.... Ben wel altijd meteen bekaf na het zwemmen, dus de rest van de dag gebeurt er niet veel meer. Nog meer onder juliie die "iets" aan lichaamsbeweging doen nu? Zit nog te dubben over gym of yoga o.i.d., weet echt niet of dat iets voor mij is. Heb daar op de een of andere manier een heel suf beeld bij, haha, lekker puffen op een skippy-bal
Ik ga vanaf volgende week zwangerschapszwemmen, heb eindelijk een positiebadpak gevonden die lekker zit!
Speciaal zwangerschapszwemmen is het niet wat ik doe; gewoon ordinair baantjes trekken, haha... Iets anders op dat gebied wordt hier niet aangeboden, en dit is het enige wat ik nog een beetje leuk en fijn vind.
Dat kunnen ze al snel schatten! zit pas net op de helft! ik hoop dat ze bij mij lekker gelijk op blijven gaan. dat zou mooi zijn!
Kabouter Klus, Het ligt er helemaal aan. als je kindje met het gezichtje weg ligt (wat het meisje bijna constant deed) dan is het moeilijk daar een foto van te maken. Van het meisje hebben we een mooi handfoto en een beetje lijf. Van de knul hebben we zijn profiel. hopelijk over 2 weken bij de gyn weer nieuwe foto's
@natas hopelijk laat de baby het zien Hier deden beide mannen er niet moeilijk over en deden zo de benen wijd haha. Maar goed dat het geen meisje is
Allemaal gefeliciteerd met de mooie echo's en wat veel jongens! Ik ben gisteren voor het eerst 3 uur therapeutisch gaan werken. Wat is dat vies tegengevallen! Morgen eerst overleg arbo-arts (ben dat op eigen initiatief gaan doen) en VK, dan besluiten hoe verder. Voor een praktijk kan ik van huis uit werken, dus dat ga ik wel doen. Dan kan ik zelf mijn tijd indelen. De HG is duidelijk niet weg en er werd op het werk verwacht dat ik er weer de normale uren zou zijn. Met als gevolg: braken, braken en nog eens braken. Dat is nou net niet de bedoeling. @ geboortekaartje: omdat we al helemaal eruit zijn hoe ons kindje gaat heten, heb ik me zaterdag en zondagochtend er in verdiept. Mijn vriend wil hem sowieso zelf ontwerpen en waarschijnlijk ook zelf printen. De kosten waar we op komen als we het laten doen, daar komen we bij lange na niet aan, als we zelf alles maken en printen. En wat zijn er veel leuke kaartjes!!! Ik heb heel wat ideeën opgedaan.
Jaaaaaaaa, heb al een aantal boeken met kaartjes versleten, haha.... De drukker hier had er 30 liggen, maar we gaan ze echt niet allemaal doorworstelen. Kan nu al wel bijna een keuze maken. Hubbie heeft nog geen tijd gehad om mee te kijken, maar ik heb van alle "mooie" kaartjes wat foto's gemaakt, dan kunnen we nog een keer op ons gemak kijken. Morgen echo, dus daarna kunnen we verder gaan denken m.b.t. namen, teksten op kaartje etc. Heb wel gezegd dat ik morgen of een blauwe of een roze deken nog erbij ga kopen als we het geslacht weten, haha...
ons meisje was super druk dat was heel jammer want heb geen mooie foto.s ook liet ze niet makkelijk het geslacht zien zowel de eerste al deze keer niet ik heb wel een leuk foto.tje daar lijkt ze sprekend op haar broer. ik zal hem bij voegen ik heb vandaag een tregging(broeklegging) gekocht voor ons meisje hahah zo lief ik denk die moet ik hebben
sjul hier schatten ze ongeveer hoe veel het gaat wegen nu was ze ongeveer 310 gram dus daar komt dan een 0 acher 3100 gram.. maar dan moet het geen groei achterstand krijgen op het eind ofzo..
Ja allemaal goede echo's Wat fijn. Gelukkig ook een aantal meisjes Vandaag flink geergerd in het z-huis. Ik moest eerst voor een echo en daarna naar de gyn. Toen ik de echo kamer binnenkwam zei ze me doodleuk dat ik geen buikecho kreeg, alleen vaginaal nog maar en alleen om de cervix te meten, dus niet het kindje zelf bekijken. Zit je daar dan mooi met je schoonmoeder omdat zij graag eens de baby wilde zien. Ze hebben me dus mooi niet verteld dat ik geen normale echo meer krijg en vooral dat het vaginaal is. Dus daar had ik me niet op voorbereid. Gelukkig had ik wel gedouchd net ervoor maar dat was echt toeval, normaal doe ik dat niet midden op de dag. Dus daarna moest de gynaecoloog het even ontgelden hoor. Bah, ik baal steeds meer van dat z-huis, t gaat nooit goed, al vanaf het begin niet. Maar ja.. Voelen jullie de baby(s) ook steeds vaker op een dag? Eerst had ik het alleen s avonds laat in bed maar nu ook overdag. Moet er echt nog altijd aan wennen hoor. Geboortekaartjes: nog niet mee bezig, vriendlief vind dat ik alles al te vroeg doe dus daar hoef ik echt niet mee aan te komen haha. Ben nog bezig met de kamer. Hoever zijn jullie met de kamer. Sjulie, wanneer gaan jullie dan intrekken in het nieuwe huis?
@Angel, wil je de kaartjes printen? Dat is wel echt veel minder mooi als laten drukken. Vriendje werkt in de reclame (en bij de rabo haha) en ontwerpt zelf maar we laten ze wel drukken, hoeft ie zich niet druk te maken om de kaartjes, enkel even te bellen. @Simple, das echt raar van het zh! Ook jammer voor je schoonmoeder! We willen voor 1 mei in het huis betrekken, maar dat moet makkelijk gaan. @ babykamer. het schilderwerk zal over 14 dagen klaar zijn, het kamertje komt in week 19 dus dan kan ik aan de gang hihi
@kaartjes: Ja, mn zusje is er al mee bezig sinds ze weet dat het een jongetje wordt! @Simple: stom zeg, heb je dus ook niets aan. @voelen: kleine mannetje is de hele dag (en snachts ook vaak) druk aan het schoppen. Af en toe wil ik wel even rust haha, maar goed liever dit dan niet voelen hoor