2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unique79

Unique79 Lid

31 okt 2010
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vind het inderdaad hier ook fijn, dus ben weer present :D..

Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie wel-niet aan kwaaltje hebben??

2. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    het enigste kwaaltje dat ik had waarvan ik dacht dat ik zwanger kon zijn was pijnlijke steken bij me linker lies en de heledag zo´n trekkerig gevoel.

en sinds gister heb ik echt heel erg last van lage rugpijn voorderest nog niks, wel fijn want heb hier nog een super druk mannetje rondlopen maar aan de andere kant als je wat heb is het wat echter he hihi

3. Unique79

Unique79 Lid

31 okt 2010
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb ook last van lage rugpijn de laatste weken. Vooral als ik lang sta of loop.

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Hallo..

Ik had me al aangemeld bij de aug. mama's. Maar daar is het zo druk en voel me zo alleen in het einde van aug. Toen zag ik jullie..
    Ik zal af en toe even komen gluren en kletsen!!!

5. Unique79

Unique79 Lid

31 okt 2010
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Leuk september08 dat je ook mee komt schrijven....

6. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    hey september08!!!
    blijf gezellig hier kletsen ik ben van die andere forum nod 16-31 dec.

ikwas de eerste zwangere en jij de 2de!
    gezellig als je hier blijft ik heb hier ook een mooie site gemaakt moet je maar ff kijken staat hieronder

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik mag niet klagen tot nu toe maar duidelijk, zwanger :D

-Dorst
    -Duizelig
    -super gevoelige en zware strakke borsten
    -af en toe misselijk wisselt per dag! Vandaag helemaal niet!
    -Rommelende darmen, met plopjes en steekjes maar geen krampen ook niet gehad ook!
    -Obsipatie
    -Warhoofd
    -Goed ruiken
    -Jeuk op rug armen en benen
    -Krijg nu ineens wat meer afscheiding eerste symtoom was juist geen afscheiding!
    -Gister diarree

Zoo hahaha en dan vergeet ik vast nog wel eea ;)

O ja en ik ben zo blij als ik deze prille weken door ben en dan de 13 wkn heb bereikt hopelijk, ik ben best onzeker terwijl ik er eigenlijk geen aanleiding toe heb, maar ja we gaan bv straks vliegen en het liefste blijf ik thuis wat erg he :( ben zo bang dat er wat mis gaat en bang dat we neerstorten met mijn meisje van 15 mnd, vind het erg dat ik het uitspreek, maar ik zit er zo erg mee :( ben ook emotioneel ;) even vergeten ;)

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hey sept08, Welkom hier meis en andere nieuwe meiden :D

9. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Oh dames, ik vind het echt leuk dat we gewoon samen blijven kletsen!!

Kwaaltjes?! Hier bijna niet. Vandaag wat moe en wat gerommel in mijn buik maar dat is het dan.hihi

We zijn nu bij mijn schoonouders, dus ik ga even gezellig doen hihi.
    Tot morgen!!!

10. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Welkom september!Hier ook lage rugpijn en honger.Tinkerbell druk ben je met een kleintje,dagen vliegen voorbij.@80 nu de kroeg nog in jij durft hihi val hier bijna in slaap.Veel plezier!

11. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    hier ook erge lage rugpijn!!.. pijn in mijn buik en vreselijk moe!
    verschrikkelijkik voel me zo een zeurpiet!! pffff

12. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik heb een berichtje achter gelaten op de site.

Idd heb bij nod dec. ook af en toe meegeschreven...

Hebben jullie al gebeld voor een afspraak bij de vk/gyn.?
    ik werd vandaag gebeld met de uitslag door de gyn. Omdat ik pas net de mmm in zou gaan, nu dus niet nodig. Kon ik kiezen bij de vk of gyn voor een echo. Bij de gyn mocht het al bij 7 weken zei ze, maar weer niet of het bij de vk ook zo is? Kon ook kiezen de eerste echo bij de gyn en daarna naar de vk te gaan...
    Nog ff overdenken...

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @charissa...ik heb oom veel jeuk...had mijn zus ook bij beide zwangerschappen...heb sowieso snel last van eczeem...maar deze jeuk is niet fijn :( en wat afscheiding betreft, had dit voor mn NOD ook niet...nu sinds een paar dagen veel, soms zoveel dat het net is of ik een ongi voel lopen ofzo en duik dan snel de wc op om te checken of ik geen bloed zie :(
    veder ben ik ook verschrikkelijk MOE, moet overdag echt even slapen :) en nu duik ik de kroeg in :D jaja ik durf :p kan straks nog vaaaaaaaak genoeg thuis zijn in de weekenden...en thee en fris is ook lekker :)

14. Unique79

Unique79 Lid

31 okt 2010
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jullie symptomen herken ik wel hoor, maar verschilt best per dag.

Oh Charissa ik herken je gevoel zo. Wij gaan begin februari vliegen en zie er ook een beetje tegenop, terwijl ik wel zin in de vakantie heb en er ook echt aan toe ben.

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @iedereen ik hoop niet dat jullie nu boos op mij zijn ????? Ik wist niet dat jullie het heel klein wouden houden.. mag ik nog blijven?

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    nou M80 nou moet je ophouden hoor wij hebben wel heel erg hetzelfde al vanaf het aller eerste begin weet je nog in mijn pendeltopic :D de jeuk voelt bij mij net als wanneer je een droge huid hebt vh douchen! Ik heb nooit last van eczeem, maar heb dit ook als eerste symtoom gehad bij mijn eerste!

Ik ben de ergste vergeten: MOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hahahaha ik doe nu middagdutjes maar dat is echt ook niet alles want wat een nachtmerries heb ik :( maar ik neem het echt voor lief en is niet dat ik alles constant heb ofzo het is af en toe dit dan weer dat ;)

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Unique, ja niet leuk he...maar jij bent dan al de meest risicovolle weken door dus dat is wel weer beter!

@Niaobi, natuurlijk meis!!! Het was goed bedoeld toch ach maakt het uit het lijkt al alsof het niet eens gebeurd is ;) wat heb jij voor klachten en wanneer ga je weer testen? Je zou toch weer snel gaan testen?

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @charissa maagzuur moe en soms misselijk... voor de rest valt het mee ... en had zowel nu als voor nod afscheiding.. ik heb vanmiddag testen besteld, waarschijnlijk morgen in huis.. dus morgenavond of zondagochtend maar weer eens kijken wat het staaf doet?

19. supertrotsemama

30 jun 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het nie meer:( Is het de bedoeling dat de meiden die de 2e helft van aug. uitgeteld zijn nu hier schrijven? Zou iemand mij hier dan in de lijst kunnen zetten?

20. supertrotsemama

30 jun 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Faye24, heb jij ook niet meegeschreven bij nov 2009 forum vorig jaar? Of was dat iemand anders?

Deel Deze Pagina