2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    hihi ja erg heh! :D Normaal doe ik ook weer niet zo veel maar om te voorkomen dat ik 'uit verveling' weer te veel in huis ga rauzen en klussen ga aanpakken (met alle gevolgen van dien) verzin ik andere dingen :p

EN varen is geweldig maar ook zo'n oud bootje is soms een blok aan je been hoor qua onderhoud :) (maar ik wil echt niet klagen want zou niet zonder willen! :p )

Ik ben idd naar uden geweest :) ik moest om 9:15 vorige week.

Maar bizar! Helemaal naar Veghel. Kunnen we niet gewoon naar Den Bosch? :) Is toch sneller en dichterbij?

Maar leuk dat jullie stijldansen! :D Heb ik vroeger (11 jaar geleden) met mijn ex ook gedaan en ik wilde het met mijn vriend weer oppakken maar hij wil niet met me mee :( Hij is a-ritmisch hoor dus ergens snap ik het maar ik vond het altijd zo geweldig om te doen! Wie weet krijg ik het ooit nog voor elkaar (maar heb er een hard hoofd in :p )

2. Bika

Bika Niet meer actief

Nee omdat Veghel Bernhoven is en Den Bosch JBZ. Je eigen vk of gyn is wel gewoon aan het werk, maar alleen in Veghel en daarom moeten we daar heen. Vind het onzin, is bijna half uur en je kunt daar helemaal niet parkeren!

Wie weet krijg je het bij je vriend toch voor elkaar. Mijn man wou ook absoluut niet hahaha. Heb m om weten te kopen. Buurman wou ook echt niet!!! en nu dansen ze samen een cursus onder ons :D Altijd erg gezellig op de dansschool tegenwoordig haha!

3. Bika

Bika Niet meer actief

Zo sfeer is nu echt helemaal weg hier. 3/4 is of naar huis vertrokken of zit buiten niets meer te doen. Kan het ze niet kwalijk nemen.

95% is per 1 juli zijn baan kwijt, de overige 5% moet alles afsluiten en kan dan vertrekken.

4. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Wow bizar! 95%
    :S

5. Bika

Bika Niet meer actief

Het geweldige amerikaanse bedrijf MSD he ;) waar alle verhalen in de pers over gaan.

Ben echt zo blij dat ik gedetacheerd ben, niets geen zorgen voor mij!

6. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ow ja! Zeg dat dan :p MSD=onslag hahaa (niet dat het leuk is natuurlijk ;))

7. Bika

Bika Niet meer actief

Als niet-ontslagene kan ik daar om lachen ja haha. Kan ook om de grapjes van collega's lachen die zeggen 1 juli met me mee op verlof te gaan (ik ga nml 1 juli).

Maar vind het wel erg jammer dat ik ergens anders moet gaan werken (zat altijd alleen maar hier he)

8. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ja het is allemaal niet leuk. Half Oss en omstreken is werkeloos na de overname... :S

9. Bika

Bika Niet meer actief

Huizenprijs die nog verder daalt en leegloop van Oss denk ik.

10. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Buddytje, wij zijn ook nog niet bezig met het kamertje en dingen voor de baby in huis.

We gaan van het weekend boven beginnen met schilderen in ons nieuwe huis, maar over 6 weken komen het kamertje enzo pas.
    Tijd zat joh!

vanmiddag wat rapportvergaderingen geskipt. Weer zo'n last van maagzuur. nu ff op de bank liggen!

11. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @huizenprijzen oss. Die zijn zeker aan het dalen! ons huis is niet minder gaan kosten dan dat wij er voor betaald hebben 6 jaar geleden maar het moet niet veel verder zakken.

@sjulie, Ik weet dat er op zich tijd zat is maar we hebben al flink wat weekenden volgepland staan en gaan nog op vakantie. Als die 4 1/2 maand even snel gaan als de laatste 4 1/2 maand dan wil ik het liefst vanaaf beginnen :p

Heb ik gelukkig al even niet gehad , brandend maagzuur. maar dat zal vast wel weer komen. Jij hebt ook dubbele vulling dus jouw maag zit vast eerder klem :p

12. angel229

angel229 Niet meer actief

Wat een gedoe met al die ontslagen! Ik ken wel wat artsenbezoekers die voor MSD werken.
    @Bika gelukkig heeft het niet direct voor jou consequenties, maar als je ergens met plezier hebt gewerkt is het toch rot als je weg moet.

Ik heb maandag ook te horen gekregen dat een van de huisartsen in 2013 met pensioen gaat. Werk er ook erg graag, gelukkig ook gedetacheerd, dus heeft verder voor mij geen consequenties. Voor de assistentes wel. Hoop maar dat een leuke arts de boel overneemt en wij twee gewoon lekker mee kunnen!

@ Maagzuur: heb er af en toe last van. Heb paar jaar geleden een ontsteking van de maag gehad en is dus een gevoelige plek. Ik heb het idee dat door al het overgeven de boel extra geirriteerd is.

Vandaag gesprek met de arbo-arts gehad. Mag niet meer dan 2 uur per dag werken en evt als het gaat extra van thuis. Heb dinsdag en vanmorgen toch veel klachten gehad. Dus zij vond het raadzaam om naar mijn lichaam te luisteren want anders was ze bang dat alle ellende van voren af weer zou beginnen. Helaas dat ze meeste huisartsen het niet echt snappen. Dus ik hoop dat mijn manager (die het wel snapt) nog wat extra duidelijkheid kan scheppen. Ze vinden mijn werk niet zwaar. Dat is het lichamelijk ook niet, maar mentaal des te meer! Mijn vervangster heeft al 8 jaar een diploma maar nooit gewerkt, uberhaupt niet voor een huisarts. Dus ik moet die alles leren, is niet handig met de pc. Is soms moeilijk! Maar doe mijn best....

13. mzw

mzw Lid

4 apr 2008
    92
    0
    0
    WE KRIJGEN EEN MEISJE!!!!!!!!!!!!!!!

Alles was goed, ze beweegt alle kanten op, onze kleine hieperdepieperdame ;)

Ik heb al vier outfits gekocht! Best lastig als je niet van roze houdt, maar het is gelukt!

Groetjes, Mzw

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Het meisje zit echt al helemaal boven tegen mijn ribben aan hihi

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie

Foto's!!! Ik wil graag foto's zien van meisjeskleding die niet roze is haha

16. mzw

mzw Lid

4 apr 2008
    92
    0
    0
    Haha Sjulie, ook geen roze-fan? De V&D heeft gelukkig ook andere kleuren. Bj de H & M en de hema vond ik het allemaal te tuttig of niet in de juiste kleine maat. Ik vind het zo raar dat iedereen vindt dat een baby roze aan moet. Ik heb elke keer de neiging om te zeggen: jij loopt toch ook niet de hele dag in het roze omdat je vrouw bent? Ik zal zo drie foto's plaatsen als manlief klaar is op de laptop.

Groetjes, mzw

17. mzw

mzw Lid

4 apr 2008
    92
    0
    0
    Hierbij de eerste: een rood met wit gestreept shirtje met een hele zachte skinny-jeans met kontzakjes!

18. mzw

mzw Lid

4 apr 2008
    92
    0
    0
    En een blauw bloemetjesshirt met wit broekje (V&D, broekje Prenatal)

19. mzw

mzw Lid

4 apr 2008
    92
    0
    0
    En een rood met wit tuniekje met rode legging..ook van V&D

20. mzw

mzw Lid

4 apr 2008
    92
    0