En deze nog, met een witte legging eronder. Het is allemaal maatje 50 / 56 dus hopelijk krijgen we een grote dame en kan ze het snel aan! Ik heb ook nog een wit vestje bij de hema gekocht, en als de shirtjes te koud zijn, doe ik er gewoon een wit rompertje met lange mouwen onder, staat ook wel weer stoer! Ik wil nog wel een maatje 50 outfit kopen voor de zekerheid, maar heb nog niets gevonden wat ik leuk / stoer vind voor een eerste outfit...iemand nog tips??
leuke kleertjes. het laatste shirtje heb ik ook alleen dan blauw met witte bloementjes.. ik heb ook veel rood dit keer. bij romy had ik echt alles roze.. nou vind ik dat ook geweldig.. trouwens geweldig een meid.. ontslagen hmmm dat is minder hopen dat die mensen snel weer een baan hebben. ons bedrijf word misschien in augustus van dit project gehaald en dan krijgen we een ander bedrijf de mensen die een vast contract hebben worden dan zowieso allemaal overgenomen dus hoef met geen zorgen te maken al zal ik het echt niet erg v inden om er uit te moeten
neeee!! ik ben ook echt niet van het roze! hoe plaats ik hier ook weer foto's kan ik mijn dingen voor het meisje laten zien.
Hele leuke kleertjes, MZW! Ik heb bij mijn vorige meisje ook zo veel leuke spulletjes gekocht in de V&D. Helaas hebben ze die keten niet in België en moet ik daarvoor dus naar Nederland, wat ik ook dit keer zeker wel weer eens zal doen. Weet iemand soms of er een V&D is in Terneuzen, want dat is voor ons natuurlijk weer niet zo ver??? Overigens houd ik dan weer wel van roze, al moet het ook weer niet te veel worden. Ik vind het vooral leuk voor kleine meisjes, daarna bepalen ze toch wel zelf wat ze leuk vinden. Mijn jongste dochter bijvoorbeeld kiest NOOIT roze en heeft er een gruwelijke hekel aan, hoewel ze toch wel echt een meisje is.
Pakje Noppies, Zo roze kan ik nog net aan haha Aan de onderkant zitten slappen elastiekjes, maar daardoor kruipt het nu zo samen Bekijk bijlage 142677
Zie nu jouw foto's pas, Sjulie... ook een erg leuk setje!!! Ik heb zelf ook heel veel wit voor ons meisje nu. Zo, meiden, wij vertrekken morgennacht naar Tignes, Frankrijk om er een weekje te skiën, enfin bij mij zal het eerder zonnebaden worden Heb er wel zin in! Ik zal dus wellicht even niet posten tot 17 april...
Prenatal shirtje met rokje, moet nog en maillot zoeken, helemaal niet aan gedacht! Bekijk bijlage 142680
Jullie hebben wel al echt heel wat van die 'echte' kleertjes. Ik heb dit keer vooral babypakjes, ook al zijn veel er van ook heel leuk en erg meisjesachtig. Ik had vorige keer ook al snel van die echte kleertjes aan, vond dat erg leuk, maar weet inmiddels uit ervaring dat het niet altijd zo makkelijk is voor die hele kleintjes en ook dat ze daardoor zo snel al zo groot lijken, wat ik eigenlijk een beetje probeer te vermijden. Laat ze maar zo lang mogelijk klein blijven!!!! Ik begin met 'echte' kleertjes vanaf ongeveer twee maanden, dus maatje 56 of 62, maar dan is het bij ons al weer winter en dus koop ik geen zomersetjes.
wij willen geen boxpakjes maar meteen kleertjes. Vind de boxpakjes zo suf. Vriendin van me heeft het ook niet gedaan en ging prima. Misschien dat ik er wat koop voor als ik niet weg hoef, maar vind een pakje veel leuker! Heb nu in maat 50-56 paar setjes, wil straks 10 setjes per kindje. In de laatste weken beslis ik of ik nog maat 44 moet gaan halen. Ofja dat verteld de gyn haha
Bij de hema schaf ik nog wel wat witte vestjes aan, die kunnen overal overheen. en er kan natuurlijk overal wel een romper met lange mouwen onder. Ik ben uitgeteld eind augustus, maar ze zullen er wel zijn rond de 10e aug denk ik zo.
Ik kom hier de verhouding weer wat tegenwicht geven want wij krijgen een meid!!! Echo was super en alles in orde!!!
Ik geef je geen ongelijk, hoor Sjulie. Ik had de vorige keer ook vooral echte kleertjes en die stonden echt heel leuk. Ik weet dus ook niet hoe lang ik het deze keer ga volhouden om die boxpakjes te dragen. Mijn zus moet er altijd om lachen en beweert dat ik het niet lang zal doen en al snel echte kleertjes zal willen, mij kennende. De voornaamste reden dit keer was dat ik mijn boxpakjes erg leuk vond, een beetje tussen pakje en echte kleertjes in en dat ik het baby'tje daardoor hoop langer klein te houden (in mijn gedachten, dus)
Hihi karen, gewoon blijven proppen hihi. Ze hebben bij de prenatal wel heel veel leuke 'onzijdige' kleertjes die superzacht zijn. Denk dat ik die er een paar bijhaal in maatje 44/50 mocht het nodig zijn. Die zijn zo schattig!! Natas!!!! Proficiat met je meisje!