Inderdaad rustig, maar denk ook dat er veel nu weer effe wat rust in de donder hebben na de 20 weken echo's allemaal, en dat er vandaag veel genieten van het weertje. Ik ben lekker buiten gaan zitten, beetje creabeabezig geweest; ben slingertjes aan het maken en een letterslinger; kan maar klaar zijn...
Ik weet inmiddels wat ik met de geboortekaartjes ga doen. Ik wil een lijn hangen (of 2 haha) en dan wil ik er met een perforator een gaatje in maken en het ene kaartje met een roze lintje en het andere kaartje met een blauw lintje ophangen.
@Natas, dat hoop ik. Wil het toch een beetje speciaal maken omdat het een tweeling is en een jongetje en een meisje. Hihi wat zullen we een hoop dezelfde kaarten krijgen!! Volgens mij is de keuze in felicitatie geboorte tweelingkaarten niet heel groot!
Ik zou denk ik twee kaarten kopen en daar iets leuks van maken, want idd tweelingkaarten zijn er niet in overvloed
De slingertjes waar ik het over had; ben tot nu toe bezig geweest de dubbele driehoekjes uit te knippen, nu kan het plakken beginnen, want ik heb een behoorlijke voorraad driehoekjes geknipt, haha...
Wat leuk die slingers! Had van de week wel alvast wat ballonnen en slingers bij de xenos gekocht. Wil er voor zo door de kamer wel nog een leuke bij. Misschien ook zelf wat knutselen... Wij hebben gisteren met onze gespaarde blokkercadeaubonnen een nieuwe bbq gekocht, dus meteen maar even goed ervan genomen en lekker gebbq-ed. Daarnaast heeft mannetje gisteren in de tuin gewerkt en ik heb in het zonnetje toegekeken. Morgen weer twee uurtjes werken. Zie er tegenop!! Eerst maar eens met mijn manager bellen, dat hij even naar de artsen duidelijk moet zijn over mijn werktijden.
Wat een leuke slinger!! Ik heb genoten van het heerlijke weer! Fijn op concour geweest met de pony. Morgenmiddag lekker wat uurtjes werken. Dinsdag rapportuitrijking en woensdag ook. Dinsdag maar tot 1800 en dinsdag tot 2000. Mooi niet tot te laat anders heb ik de dagen erna niks aan mezelf!
Zo, een paar dagen niet hier geweest, dus veel terug gelezen. Wat leuk dat de meeste weten of ze een jongen of meisje krijgen. Wij hebben morgen de 20 weken echo Ik heb best last van zuur in mijn keel, gelukkig hoef ik niet over te geven. De kleine voel ik best vaak bewegen. Echt een wonder dat er iets in mijn buik groeit Groetjes!
het is indd bes rustig hier.. maar ja dat is niet zo gek met dit weer.. ik ben zaterdag met me moeder wat babydingentjes gaan kopen kleertjes heeft mevrouwtje nu wel genoeg . ik moet alleen nog een aankleedkussenhoes en nog een mandje voor het zeepspul .. ik kon geen keus maken met behang maar ben er nu uit ik zal het laten zien als het af is is een beetje moeilijk uit te leggen..
Iedereen lekker genoten dus! Mamapatricia fijn dat je zo goed als compleet bent! Wij moeten nog veel dingen halen maar eerst eens het huis klaar hebben en overhuizen. Daarna de andere dingen gaan halen in Juni! Man wat was het heerlijk weer hè
wij gaan alles in een keer doen beneden sausen en kyano zijn kamer behangen en sausen de babykamer behangen en sausen achter ons bed komt ook een behangentje en romy der kamertje moeten nieuwe rolgordijnen net zo als de babykamer.. dan is alles weer klaar voor hoe lang het duurt haha
Hihi en dan komt er weer wat nieuws! Over 14 dagen hoop ik toch dat ze helemaal klaar zijn in ons nieuwe huis! Hoop paaszaterdag over te kunnen! Maar dat moet er wel in zitten. Enkel beneden moet nog geschilderd worden.
@pooh, succes met de echo @patricia, wat ben je snel! Ik moet nog veel bij elkaar 'rapen' hoor Ook al hadik het fijn gevonden al iets verder te zijn met alles. Zaterdag trouwens wel een voedingskussen bij de hema, 4 rompertjes en 1 schattig t-shirtje gekocht. Zo leuk! @sjulie, Het schiet bij jullie op zich dan ook wel op toch, met het huis? Wij hebben een heerlijk weekend gehad! Zaterdag naar opa geweest wat heel gezellig was en gister heeeerlijk bijgekomen op het bootje. Wat een verademing is het altijd als ik daar weer kom. Die geur al. Kom zelfs na zo'n dagje terug alsof ik 5 dagen op vakantie ben geweest. De hond heeft ook heel leuk gespeeld met de kinderen van de haven. Aankomend weekend gaan we met onze buren (eindelijk) de schutting er uit slopen. dat ding staat al een jaar omgevallen tegen 2 bomen. Het wordt een aardige klus maar het moet echt gebeuren.
@ Buddy, het huis schiet al aardig op!! Denk goede vrijdag al veel overdoen en de zware dingen doen ze dan zaterdags. Hopelijk gaat dat lukken
Zag op de HM site super leuke baybkleertjes staan. Ben benieuwd hoe die van kwaliteit zijn. Is echt niet duur!
Ik heb zelf pas 1 pakje van de H&M gekocht. Volgens mij is het wel goede kwaliteit. Was wel van plan meer te gaan kopen. Ik heb nog een bon voor 50% korting liggen. Ga ik dus fijn een winterjas straks van kopen (is geldig tot 31-12, dus wacht braaf dat de baby er is).