2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb nu eigenlijk wel zin in Koninginnedag! Door het jaar heen zijn er hier niet zo gewéldig veel rommelmarkten en braderieën enzo, maar dan natuurlijk wel! Lekker rondstruinen!!!

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ik ga met koninginnedag niets doen. Ofja niets, ga met de pony op concour maar gaan niet op stap ofzo. Lekker een dagje niets met zijn tweeen.

We gaan snachts wel naar koninginnenacht hier in het dorp. Wordt een feest gegeven. is altijd erg leuk. (en nu kan het nog hihi)

3. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    h&m heeft prima kwaliteit heb er voor romy en kyano een hoop kleren weg altijd:D. kyano heeft een shirt dat heb ik vorig jaar gekocht en is nu nog helemaal gaaf en hij draagt het vaak..

ik wel beneden meestal elk jaar wat anders.. erg he.. mannetje word er gek van maar dat maakt me niks uit mijn wil is wet hahhahah nee grapje. het blijft nu het zelfde kleurtje alleen een nieuw behangentje wat dat heb ik uitgescheurd laatst. en de muren even opnieuw sausen we hadden het bij gewerkt maar dat is niet mooi geworden dus dan alles maar opnieuw.

zo snel ben ik niet hoor het kamertje staat nog vol troep en alles zit nog in tassen ik wou gewoon graag alles vast halen dan is het er maar. ik begin het allemaal nu wel heel zwaar te vinden dus dan kunnen we het nu beter allemaal doen als wanneer ik echt niet meer kan.. vind het best pittig zo met nog twee kleintjes rond lopen uitslapen of een middagslaapje zit er nu niet meer in dat was toen ik zwanger was van kyano anders .. toen sliep romy nog maar kyano wil echt niet meer slapen smiddags. en meestal moet ik smiddags werken...

4. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Yeah! Net heb ik een afspraak gemaakt voor de 3D-echo, joehoe!!!
    Was wel druk geloof ik, maar een dag voor mijn verjaardag konden we nog terecht; op mijn verjaardag ben ik psies 28 weken. Heb er zo'n zin in; wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg graag het gezichtje zien!!!!!:D:D Nog meer die 3D gaan doen???

5. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    hihi, elk jaar iets anders in de woonkamer :D Leuk. Ik zou er alleen het geld en de tijd niet voor hebben :)

Ik ga ook een 3d echo doen! :D Lijkt me heel leuk. Wij gaan 16 mei en ben dan iets verder dan 26 weken.

6. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    je kan het zo duur maken als je zelf wilt.. een bak saus valt reuze mee. en een behangentje opzich ook.. ik ben snel verveelt van iets dus moet het weer anders al heb ik het nu 2 jaar uitgehouden.. hebben alleen 2 keer de muren opnieuw gesaust omdat overal handjes zaten..

3d echo leuk leuk.. ik kreeg met de 20 weken ook 3d beelden:D ik mag nog een keertje langs komen voor mooie foto.s dus vraag ik dan of ie ook 3d wil doen..

7. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Ik moet binnenkort eens bellen voor een 3D echo.

Lijkt me weg leuk!

Op 23-05 heb ik een bellypaint. Dan ben ik 26.6.
    Moeten nog eens verzinnen wat erop komt!

8. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    wij gaan ook 3d doen

9. Bika

Bika Niet meer actief

Wij ook! Moet alleen nog even bedenken waar haha.

Vandaag bij de Arboarts geweest en ik mag 6 uur per dag gaan werken ipv 8, dus dat is echt superfijn!

Verder niet veel online, t weer is zo lekker buiten! Probeer nu de zon nog niet zo fel is een beetje bruin te worden omdat pigment helpt bij zonneallergie. Ondanks de zonnebrand begin ik nu licht te verkleuren dus dat is erg mooi :D de hoeveelheid huiduitslag is nog te doen!

Zometeen lekker naar Zumba, ook al is het daar binnen erg warm toch lekker en leuk om te doen :)

10. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij gaan denk ik geen 3d doen. Vind het hier in de regio erg prijzig!
    Vandaag weer 2 uurtjes gewerkt. Ging goed. Woensdag weer. Vanmorgen goed gesprek met manager gehad :). Vanmiddag samen met vriendje op zolder allerlei zooi uitgezocht. Hebben al 4 dozen helemaal gevuld met oud papier! Als mijn schoonmoeder dit wist kwam ze alles persoonlijk doorspitten, want weggooien is zonde in haar ogen.
    Ergste is, als mijn vriend 3 jaar geleden gewoon de tijd had gekregen om toen we gingen samenwonen zijn spullen uit te zoeken, dit werk ons bespaard was gebleven. Maar de hele schoonfamilie heeft hier alles gewoon op zolder gedumpt want zijn oude slaapkamer moest met stel en sprong leeg(dat ik pfeiffer had hielden ze ff geen rekening mee).
    Straks gaan we even lekker ijsje eten bij de Mc Donalds, jummie!!

11. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo,

Lees iets over d3 echo's, zelf ga ik er ook geen maken want hier zijn ze idd dik over de 100 euro en dat vind ik best veel geld. Heb wel bij de 20 weken echo 1 foto meegekregen op 3d, was erg mooi om te zien :)

12. angel229

angel229 Niet meer actief

Die ruim 100 weet ik straks wel andere dingen mee te doen. Die zet ik persoonlijk liever op de spaarrekening van ons kindje. Maar ieder moet het natuurlijk zelf weten.

13. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat kan ik me ook wel voorstellen hoor. Wij betalen straks idd iets van rond de 100 euro, met kleurenfoto's, dvd etc erbij.
    Daar kun je ook veel andere dingen van doen ja, maar ik heb zo geredeneerd; dit wordt en blijft waarschijnlijk ons enige kindje, de mogelijkheden zijn er nu, dus nu kan het, en doen we het. Ben veel te bang dat we er straks spijt van krijgen. Ze zeggen toch ook wel eens dat je beter spijt kunt krijgen van iets wat je gedaan hebt, dan spijt krijgen van iets wat je niet geprobeerd hebt?

Ik kiijk er zooooooooooo naar uit, na 4 jaar!

14. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ik krijg hem gelukkig van de verzekering vergoed. Het is een nekplooimeting of een pret echo met een maximaal bedrag van 100,- :)

15. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Dit gevoel heb ik ook wel een beetje idd, vandaar dat ik ook nog een klein beetje twijfel. Hetzelfde geldt voor mooie fotoshoot met de buik dadelijk en een bellypaint en een gipsbuik haha. Maar ja als ik dus alles wil, dan wordt het een duur grapje :p

16. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Dat is fijn :) Ben je zo goed verzekerd?

17. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Wij doen een bellypaint en een pretecho.

Ik vind buikfoto's ook wel heel leuk maar denk dat ik die niet ga ophangen oid en dat is wel erg sonde!!

Ik lees net ergens op zw.pagina een advertentie dat eind mei/juni een Babypark megastore in Veldhoven opent.
    Wij zijn hier wel verwend! In een straal van een goede 15 km zit straks een Babydump, Prenatal ware huis en een Babypark Megastore!

Ben benieuwd of ze een openingsstunt oid doen!

18. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Welke verzekering is dat?

19. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ik ben gewoon bij FBTO verzekerd met de module gezinsplanning er bij. Ook wordt 200,- van het eigen risico vergoed voor de thuiszorg na de bevalling, lactatie voorlichting, EHBO:
    http://www.welkombij.fbto.nl/PDF/zorg/FBTOZorgverzekeringVoorwaardenaanvullendemodules.pdf

Echt alles komt in Eindhoven! :p Nou ja, is nog te doen voor mij :)

Groeit jullie buik ineens ook weer zo hard?

Ik heb trouwens gister avond lakentjes, badcape, slabbertje en aankleedkussenhoes besteld bij de borduurderie :D
    Ook de dikkie dik mobiel, ontbijtset en knuffel is onderweg :D Ik kon het ineens niet laten :p

20. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Leuk buddytje!

Ik heb er vorige week 4 lakentjes besteld. Heb betaald maar niets meer gehoord. Zal vanmiddag/vanavond eens er achteraan mailen.

Hadden ze er ook een dikkiedik mobiel? Das ook leuk!

Deel Deze Pagina