2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ze gaat volgende week op vakantie dus ze zal wel snel contact opnemen denk. (ik had haar net aan de tel :) )

Ze hebben idd een mobiel :) Dikkie Dik muziekmobiel

2. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik heb net nog contact gehad met Elly van de borduurderie, ze gaat idd van 18 tm 25 april een weekje naar de zon. Daarna zou mijn bestelling aan de beurt zijn. Dus die van jou ook wel sjulie volgens mij had jij eerder dan mij besteld. Ik kan niet wachten tot die spullen binnen zijn :)

3. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ja dat van mij zou de eerste helft van mei geleverd worden. :)
    Ik wacht geduldig af :D :p

Maar ben idd wel heel benieuwd :D

4. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Klopt, maar andere mailcontacten waren snel, nu zit er al een tijd tussen.

5. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Zo even met de borduurderie gemaild. Ze was me vergetenterug te mailen maar het geld is vorige week goed aangekomen.

Ik zie ze wel vershijnen. Geen echte haast natuurlijk hihi

6. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Het is hier wel heeeeeeeeeeel rustig geweest vandaag!

7. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Het is idd rustig de afgelopen dagen :) Het zal wel druk zijn met iedereen. Zelf heb ik het ook wel druk.

Oh net ATWT herhaling van gisteravond gekeken, ik heb gejankt niet normaal. Normaal hoef ik dat niet bij films etc maar nu was het zo zielig. Weet niet of iemand het ook volgt? Ben er echt even van van slag haha :p Ga maar even met de hond het bos in.

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @simple iemand had het op twitter al gespoiled voor mij en wist dus dat Brad dood ging, waardoor ik er dus niet helemaal in zat
    :(

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik ben vooral de laatste dagen druk op het werk. Zou een log-in voor thuis krijgen. Helaas werkt het niet zoals het zou moeten. Daarnaast heb ik net dus wel allemaal fouten van mijn vervangster ontdekt :x Heb het pas 600x uitgelegd......
    Mijn baas was ook weer laaiend enthousiast om me te zien vandaag, dus dat zegt al genoeg. Morgen haar maar weer aanspreken en dan gelukkig weekend!! Ben er aan toe. Vanmiddag een paar van die steken onderwater gehad van die vrouw, ook naar een andere collega toe. Vermoeiend!!

@Simple: ik volg het niet. Enige dat ik volg nu is dames en heren in de dop. Series kijken wij meestal samen op dvd. Momenteel the big bang theory.

10. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Zijn jullie er al uit over namen? Voor een jongen wisten wij het wel maar vind het nu toch wel lastig....

11. angel229

Hier staat de naam al vast! Mutsje met naam is al besteld en binnen en de naam is al op mijn zelfgemaakte schilderijtje geschilderd, nu alleen het weekend nog even de achtergrond schilderen.

12. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    De naam voor het meisje staat 100% vast.
    Voor de jongen hebben we 2 hele leuke namen waarvan we er eentje eigenlijk net beter vinden passen bij het meisje, denk toch dat het die gaat worden.

Binnenkort eens goed over hebben wil de namen op mijn buik laten schilderen half mei. Dus dan moeten we er wel uit zijn hihi.

Vandaag kleertjes voor het meisje binnen gekregen via kleertjes.com
    Weer zo leuk en mooie kwaliteit!

13. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Gaan jullie zelf een geboortebord maken?

Ik kreeg van vrienden een hele leuke, een Nijntje trekt de bolderkar en een ander Nijntje zit erin.
    Wil 1 Nijntje een roze shirtje geven en het andere Nijntje een blauw shirtje. De bolderkar maak ik dan fris groen.

14. angel229

Wij hadden ook twee namen, maar vonden de naam die we gekozen hebben toch beter bij ons zelf en onze achternaam passen. Waren het er eigenlijk heel snel unaniem over eens (nu zijn we toch wel twee makkelijke, met samenwonen en meubels kiezen waren we het ook bij alles meteen eens, zelfde smaak!)

@geboortebord: Wij gaan het hoogstwaarschijnlijk zelf maken (als het qua tijd allemaal haalbaar is). Vriendje is heel handig, werkt veel met hout, geschikte machines ervoor. Dus is wel een uitdaging voor hem. Hier worden het misschien ook iets met Nijntje of Woezel en Pip. Is ook nog niet zeker. In ieder geval geen Disney of Winnie de Poeh (vinden we beiden afschuwelijk!). Daarnaast heb ik via Zwitsal een bon voor korting op een raamsticker, die wil ik wel bestellen. Kan zijn dat ie op de babykamer komt maar kan ook zijn beneden op het raam. Anders komt er beneden nog wat anders van versiering.

15. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    hihi het is idd heel rustig op het forum. IEdereen druk met babykamertjes schilderen of zo? :p

Ik ben gister onverwacht mega druk geweest.
    Mijn moeder belde dinsdagavond dat ze woensdag langs wilde komen met mijn oma. Geweldig leuk maar oeps..... soppen geblazen (ja het was echt nodig ;) ) en mijn werk zo veel mogelijk afgemaakt in de ochtend. Om half een eerst met ze boodschappen gaan doen omdat ik ook niets meer in huis had. Om half 2 uiteindelijk heerlijk in de tuin met ze zitten lunchen. Toen naar het bos met de hond en heerlijk (net iets te lang) gewandeld. Daarna door naar een restaurantje met zijn viertjes. daar best lang gezeten waardoor mijn moeder en oma de laatste trein hebben gemist. Oef, Nou dan breng ik ze (natuurlijk) wel terug naar Gorinchem. Ik lag alleen pas na 1 uur in mijn bed, helemaal gebroken! :p

Houden jullie ook veel vocht vast op het moment? Ik had gister onwijze olifantenpootjes!

@namen. Wij zijn er nog steeds niet helemaal uit maar neigen nog steeds naar 1 naam in het bijzonder.

@geboortebord. Ik denk dat ik hem mijn vriend laat zagen en ik ga hem schilderen. Uiteraard een dikkie dik bord :)

Ow heb gister ook mijn pakketje binnengekregen! Ow echt geweldig hoe Simplygifts de spulletjes levert. Heel schattig allemaal ingepakt in dikkie dik cadeaupapier en een lieve dikkie dik kaart er bij. 'liefs van dikkie dik' Ik stond het zo blij uit te pakken allemaal :p ook echt een goede levering. Maandagavond besteld, woensdag begin middag in huis!

Morgen ga ik met een meisje van zwangerschapszwemmen gezellig nog even zwemmen. Zo blijf ik tenminste een beetje zonder klachten en soepel :)

16. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Och wat leuk! Ik had net een bedank-mailtje gestuurd naar SimplyGifts ook om te vragen of die ansichtkaartjes ook te koop zijn van Dikkie dik. Blijkt het alleen promotiemateriaal te zijn maar ik krijg er nog een paar opgestuurd. Nou zo leuk! (en klantvriendelijk) :D

17. Bika

Bika Niet meer actief

@namen: Allang, voor we wisten wat het zou worden hadden we de jongensnaam al vast staan hihi. Maar wist de 1e en roepnaam al ruim een jaar denk ik nu :p

18. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dacht dat ik wel een heel eind uitgesjopt was.. niet dus (hè, wat jammer...!):D Mezelf vanmorgen aangekleed, maar na een uurtje had ik toch zoiets van "Oef!, Die (positie!-) broek zit toch niet meer zo heel lekker!" Die heb ik dus uitgetrokken en aan de kant gelegd als officieel "te strak", haha... Andere uit de kast gepakt: zelfde verhaal; die heb ik een paar weken geleden nog aangehad, maar ik kreeg 'm nou echt niet meer over mjn heupen heen....:):):).

@Namen en Kaartjes gaan we in het weekend eens even voor zitten; ik ben er voor mezelf qua naam eigenlijk wel uit...

@Hormonen; jaaaaaaaaaaa, dat janken heb ik ook wel vaker hoor, dat ik niet meer zoveel kan hebben. Qua tv enzo valt het nu nog mee, maar ben gauw in tranen als er iets misgaat ofzo. Gisteren k***#@$$%-dag in de keuken; dit laten vallen, soep overgekookt (van die fijne gebonden soep natuurlijk), soep aan de kant gezet, handdoek bleef eraan plakken, KLATS!!!! hete soep over mijn hand heen (AUW!!!:x), oooohhhhhhhhhhh.... Ik had het niet meer; stond te janken als een klein kind...;) Ach ja... Lief weet waar het aan ligt, haha; en hij heeft heel lief zonder mokken de geknoeide soep opgeruimd:p.

19. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @klus, een broek en rokje van mij (spijker) zitten ook al te strak. Die doe ik alleen aan als ik niet heel lang achter elkaar hoef te zitten en verder draag ik jurkjes met een legging :)

@hormonen. Ik heb er niet heeeeel veel last van. Af en toe kan ik het idd niet hebben dat dingen niet lukken maar dan gooi ik het gewoon aan de kant zeg maar :p
    Maar fijn dat jouw man er zo goed (en behulpzaam :D) mee om gaat. Doet je dan gelijk weer goed denk ik of niet?

20. angel229

#3100 angel229, 14 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2011
    Hier beginnen vooral de t-shirts en tops erg kort te worden! Op een uni topje doe ik nu gewoon een buikband met een vestje. Ga binnenkort maar eens op zoek naar leuke t-shirts, kan niet de rest van de zomer in vestjes lopen....
    Ik heb een jeans die ook erg strak begint te zitten, heb wel nog speling in de elastiek.
    Straks na het werk even snel naar Duitsland rijden, bij de Lidl hebben ze leuke buikbanden. Of ze ook echt leuk zijn moet nog even blijken, maar vind het wel de moeite waard om toch te gaan kijken. Nemen we maar meteen weer de boodschappen mee.

@hormonen: is van dag tot dag verschillend! De ene dag heb ik vreselijke jankbuien en de andere dag heb ik nergens last van. Trek me nogal aan wat anderen zeggen. Moet me daar voor afsluiten....

Deel Deze Pagina