2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @patricia, Fijn dat de bedrijfsarts tenminste menselijk is :)

@ fotoshoot, Ik denk dat ik mijn vriend aan het werk zet. We hebben heel wat fotografiespullen (statieven/flitsers e.d.) dus komen denk een heel end :)

@zwemmen, ja ik voel me er zo goed door dat ik maar een keertje extra ga :p deze keer in Wijchen :)

Morgen beginnen aan die rotte schutting.... (tenminste mijn vriend en de buurman dan :p)

2. Bika

Bika Niet meer actief

Wijchen is goed af te reizen :p Is dat leuker zwembad?

Heb net weer stapel kleren besteld, dit keer bij de Wehkamp. Denk nu wel dat ik echt helemaal klaar ben voor de hele zomer zo haha. Al kan ik altijd bezwijken voor een leuk jurkje *schaam diep dat ik zo makkelijk over ben soms*

@arboarts: die van mij was ook zo makkelijk, mag nu 6 uur werken en minder als het nog minder wordt dan nu. Ze deed helemaal niet moeilijk gelukkig. Het is ook wel echt nodig, dus ben er echt blij mee haha

3. angel229

angel229 Niet meer actief

@ Arbo-arts: Volgens mij doen de meeste niet moeilijk als het om een zwangerschap gaat. Die van mij zei al bij het eerste gesprek: ik keur je af voor de duur van de zwangerschap.... Vond ik zo raar. Maarja, inmiddels 10 weken verder en het gaat wel iets beter. Maar zie me voorlopig echt geen 32 uur werken!

4. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Leuk sjulie laat maar zien!!!
    Ik vind kleertjes.com ook erg duur, bij ikenmijnkind.nl heb je leuke name it kleding in de aanbieding, vind ik zelf erg leuke kleding en betaalbaar.

5. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Zal ze eens even uploaden :)

6. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Legging voor onder het grijze truitjes en rokje. De strikjes heb ik eraf gehaald hihi (met iPhone, dus slechte kwaliteit hihi)
    Bekijk bijlage 144357

7. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Bekijk bijlage 144358

Pakje van CakeWalk, wat een super fijne kwaliteit spul is dat! (ook met de iPhone hihi)

8. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Bekijk bijlage 144359

Vestje van Ducky Beau, was ik meteen verliefd op vanaf de site, gelukkig in het echt ook zo mooi en zo'n mooie kwaliteit!! (anders had ik hem terug gestuurd, veel te duur hihi) (ook weer iPhone)

9. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Bekijk bijlage 144361

Setje van Noppies. Alle kleertjes zijn maat 50, enkel de legging 56.

Nu zijn we voorlopig wel klaar met kleertjes voor beide kindjes. Geloof dat ik een zetje of 8 per kindje heb nu.

10. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
  11. angel229

Leuke kleertjes!

12. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Thanks!!

Morgen gaat de baby'skledingkast naar het nieuwe huis!!! Hoop dat vriendje hem meteen in elkaar kan zetten met broertje, dan kan ik de kleertjes ophangen. JIPPIEEEE hahaha

13. angel229

Ik heb nu nog alles in onze eigen kast hangen, aangezien het kamertje waar de kast van de baby staat eerst onbegaanbaar was van alle spullen. Nu is alles lekker opgeruimd en kan ik de kleertjes ook gaan inruimen :). Denk alleen dat we nog een tweede roede (2 onder elkaar) erin maken en tegen de tijd dat beeb groot is, een eruit halen.
    Vandaag alle witte spulletjes maar eens gewassen, volgens mij beetje last van nesteldrang!!!

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    hier zit alles in een grote tas. Staat op de zolder van het nieuwe huis hihi.

We gaan deze week hier alles inpakken en goede vrijdag overhuizen!!

das pas een goede vrijdag hihi

15. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    leuke kleertjes sjul

ik ga volgend weekend alle kleertjes in ruimen alles is gewassen en gestreken.. gelukkig heb ik dat maar gehad

ik ben verschrikkelijk kwaad opmijn kindertjes.. ze hebben kappertje gespeeld.. romy had haar mooie blonde haar bijna op haar kont nu kan ik er een boblijntje van laten knippen of misschien nog tot op haar schouders oooooooooo ik ben woest kyano mist ook allemaal plukken maar ga hem echt niet kaal maken.. grrrr hoe kan je een de dag nog leuker beginnen:S:S:S

16. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Sorry maar ik moet wel even lachen hoor, volgens mij doen alle kinderen dat wel een keer. Ik snap dat je kwaad bent want zeker van die mooie lange haren is het zonde. Ik zou hem lekker even zo rond laten lopen, als dan iedereen vraagt wat er met zijn haar is gebeurd moet hij zelf vertellen wat hij gedaan heeft de boef.

17. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    De meeste kleertjes zitten hier allemaal in een tas, heb nu wat leuke setjes aan de wieg gehangen.

18. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Mama patricia, oh wat erg. Ik zou er ook kwaad om worden denk ik. Wat zonde van die mooie lange haren. Tja, t blijven idd kinderen maar wel erg jammer en zonde zeg.
    Nu moet ik ook ergens aan denken, ik heb vroeger ook met een vriendinnetje gespeeld kappertje en toen bleef een borstel in haar haar zitten, die kregen we ook niet eruit, is ook eruit geknipt moeten worden.

SJulie leuke kleertjes. Ik heb mezelf maar eens de wacht aangezet qua kleding kopen, alleen nog dingen die ik echt nodig heb zoals een molton enz. Je krijgt heel veel en bovendien als t niet zou passen vind ik het zonde van het geld. Maar het kriebelt wel hoor. Welke maat heb je gepakt 56 in die pakjes? Nog eventjes dus en dan zitten jullie lekker in het huis :D

Volgens mij wordt t wel een fijne dag qua weer :) Gaan misschien dadelijk voor een andere auto kijken, willen een station.

19. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ieder kind doet het volgens mij ok wel ,, maar knip dan kyano zijn haar er hellemaal af dat zit er in 2 weken weer aan voor romy daar haar hebben we 2 en half jaar gespaard.. vind het zo zonde.. maar ja het blijven kinderen ik ben nu niet meer kwaad maar baal wel haha . ik moet het alleen nog aan het mannetje vertellen die heeft liever al niet dat haar puntjes geknipt worden dus dit zal die niet zo leuk vinden..

20. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL

hoi meiden mag ik me ook melden ??
    ben 29 augustus uitgerekend..

oef dat van die haartjes lijkt me vreselijk
    ikzelf deed het beter
    ik knipte bij mn moeder een kale plek bovenop en bij mezelf mn pony en de voorkant van men haar
    en dat alles 14 dagen voor ze in het huwelijksbootje stapte
    ik ging mama wel even mooi maken

Deel Deze Pagina