2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @harde buiken heb ik vorig weekend veel gehad en die waren.zeer pijnlijk, als je gaat liggen moeten ze wegzakken.. heb sinds die.tijd geen last meer gehad..
    Heb er ook geen vk voor gebeld..

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Dat kan idd maar dat is absoluut geen reden tot bezorgdheid als ik nu teveel hooi op mijn vork nam is het wat anders. Maar aan een volle blaas na het slapen kun je weinig doen.

3. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Nee maar dat is ook niet de reden dat ik het zeg of dat ik dat er mee bedoel :) ;) Ik geef alleen aan dat dat ook harde buiken zijn maar dat het juist heel normaal is mits ze pijn doen of elke 5 minuten voorkomen ;) Dan moet je namelijk wel een pasje op de plaats doen of even overleggen met de vk.

4. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @najobi,

Ik denk dat het altijd wel even kan. Gewoon een kwestie van in de gaten houden toch? :)

5. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Wanneer ze pijnlijk zijn moet ik direct contact opnemen met het zh, dan zijn ze niet onschuldig zei de gyn.

We hebben officieel de 2 namen gekozen en de twijfelnaam overboord gegooid!

6. Bika

Bika Niet meer actief

Fijn Sjulie! Nu kan je er echt helemaal aan wennen :D
    Ben echt al zo gewend aan de naam nu dat ik me echt moet oppassen niet te verspreken hahaha.

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij moeten inderdaad ook opletten dat we ons niet verspreken! Maar het is wel fijn dat de kindjes nu een naam hebben.

Voor ons is het inderdaad al zo gewoon. We hebben het ook nooit meer over de baby maar over ......... Vrienden van ons die hadden de naam al verteld voordat ze uberhaupt wisten wat ze gingen krijgen (hij heet Noah, kan dus voor beide). Dat vind ik niet leuk! Is echt ons geheimpje (net als het geslacht hihi). Maar moet ieder zelf weten.

8. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland

9. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik heb wel harde buiken die pijn doen of pijn het is gewoon een verschrikkelijk rot gevoel voorals als ze komen en gaan.. als het nou weer gebeurt dat ze een uur of langer om de zoveel minuten komen moet ik gewoon bellen beter een keer niets dan dat er wel iets aan de hand is.. nou moet ik zeggen dat een stapje terug heel moeilijk is ik heb al wel twee kindjes die ik naar school moet brengen en ophalen je huishouding en werken.. ik zit er hard aan te denken om maar te stoppen met werken.. nou begrijpt mijn baas dat gelukkig heel goed als ik dat zou doen.. vandaag gaat het gelukkig wel wat beter..

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @mamapatricia misschien toch wel een goed idee om te stoppen of een heel stuk minder te gaan werken..

@hardebuiken het stomme is dat ik net dat weekend de kleine niet had, die was uitlogeren bij opa en oma hahah :)

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Niet echt een buikfoto maar je kunt em wel zien :)
    Met mijn kleine boef :)

12. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Mooi buikje!

13. Bika

Bika Niet meer actief

Ja mooi buikje Naiobi!

14. angel229

Mooi buikje!

15. Bika

Bika Niet meer actief

Heb t zo gehad met benauwd zijn he! Even compleet gefrusteerd momentje voor ik zo 'de perfecte gastvrouw' moet gaan uithangen. Waarom kunnen pollen niet gewoon in die bloemen blijven zitten?
    Zit er wel steeds meer aan te denken om heel erg snel op kv over te stappen ipv bv of een combi van. Mag ik mn meds weer :p Hoorde van collega dat je zowieso een jaar bv moet geven wil het effect hebben op je kindje ivm allergieen en een jaar gaat het zowieso niet worden dus dan kan ik net zo goed snel opgeven. Wil echter wel ervaren hoe het is, dus als ik het even volhou toch maar proberen. Maar moet niet die astma buien erger worden *kijkt boos*!

Zo nu weer vrolijk doen :p

16. Bika

Bika Niet meer actief

Om mezelf op te vrolijken (hihi) heb ik net luiertas met de naam erop besteld! Nu kan ik mijn man tenminste ook er fatsoenlijk mee over straat sturen hahaha (had beloofd geen vrouwelijke luiertas te nemen)

17. angel229

Shit he die hooikoorts!!! Hier om me heen snottert ook weer iedereen. Heb er zelf niet heel veel last van gelukkig (pompjes al een maandje of 10 niet gebruikt) en hoop dat het zo blijft. Misschien heb ik het je wel eens een keer gezegd, sorry dan, ik weet dat er een pompje op de markt is dat wel in zwangerschap gebruikt mag worden. Schijnt bij veel mensen niet echt heel veel te doen, maar misschien net genoeg om het wat draaglijker te maken!

Ik ga lekker op de bank liggen en tv kijken. Weer cursusmiddag achter de rug en wat was die man een chaoot!! Uiteindelijk had ie maar dia's er uit gehaald (ging over bloeddruk meten) want van bloeddrukmedicatie had hij eigenlijk geen verstand! Wazig. Daarnaast is het voorschrijven van medicatie ook een stukje waar ik niet aan doe, laat de arts zijn vingers maar branden!

18. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ppff.. namen?
    Wij zijn er echt nog lang niet uit..
    Vind het zo moeilijk...
    Verder gaat het goed hier, harde buiken ken ik af en toe ook wel. Maar minder als bij de eerste, maar heb dan ook geleerd om gewoon rustig aan te doen en niets te moeten...

19. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Ben echt blij dat wij eruit zijn! Vinden de namen ook echt goed bij elkaar passen!

Morgen heel de dag met de derdejaars leerlingen naar Amsterdam. Eerst een rondwandeling, dan 1,5 vrij/pauze en daarna naar het Anne Frank huis. Heb er zin in!!

20. Bika

Bika Niet meer actief

Wat voor pompje bedoel je precies? Heb wel beclamethason neusspray en dat is het enige pompje dat ik kan bedenken, maar misschien bedoel je iets anders natuurlijk.

Sjulie veel plezier vandaag!

Deel Deze Pagina