2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

@buddytje: Jij hebt duidelijk meer talent als mij. Voor mij is het meer even afschakelen. Of het dan achteraf mooi is of niet, dat maakt me niet zoveel uit!

Dit schilderijtje heb ik voor de baby gemaakt. Inmiddels is de naam op geschilderd en de achtergrond moet nog een kleurtje gaan krijgen. Die moet ik nog even gaan halen want die heb ik niet liggen.

2. angel229

@ Sjulie: Gelukkig dat het weg is, kun je toch wel eens hebben denk ik.

Zo weer werken, waarvan 1.5 uur overleg! Ben blij als het erop zit vandaag! En dan weekend!!!

Het blijft mooi weer, dus besloten om zondag maar lekker te bbq-en.

3. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Die is super schattig! :) Mooi gemaakt hoor. En die is met olieverf?

Ik ben altijd te voorzichtig met schilderen. ik moet meer dingen 'gewoon doen', dan leer je het meest en krijg je het beter onder de knie. Maar ik ben altijd bang dat ik het verpest. Maar van Gogh had soms ook per schilderij 5 lagen over elkaar voor het naar zijn zin was dus ik moet ook misschien eens denken: Boeiend, kan er toch weer overheen! Maar ja.... Doe het stiekem ook te weinig hoor ;)

4. angel229

Ja, is met olieverf. Je wil niet weten hoe voorzichtig ik ben hahaha. Alle lijnen zijn met een sate-prikker gedaan. Was veel te bang dat ik uit zou schieten!

Heb vorige week een abstract schilderij gemaakt, en daar eens gewoon wat meer gekliederd en kleuren door elkaar heen gedaan. Het is geen meesterwerk, maar wel mooi geworden. Ik schilder zelf ook te weinig, heb weinig geduld en als ik al denk dat ik alle spullen moet uithalen, dan denk ik laat maar. Zelfde verhaal is met sieraden maken. Heb voor kapitalen aan materiaal op zolder, maar neem me er de tijd niet voor! Misschien straks als de baby er is.

5. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ik kan helemaal niet schilderen hihi.

De volgende klas aan de toets. Pff wat saai!

Straks cursusmiddag. Maar in de pauze ga ik naar huis. Is constant zitten en dat houd ik niet vol! Dan krijg ik zo'n last van mijn rug!

6. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Angel die is ook leuk!!

@Sjulie lekker saai zo'n klas aan de toets, zitten ze niet te spieken?

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Wat een leuke schilderijen komen er voorbij... Pfff ik ben dus helemaal niet crea bea... en zou al helemaal niet weten waar ik goed in ben... met ook a-muzikaal hahha

8. Bika

Bika Niet meer actief

ook erg mooi Angel!

Ik ben zelf meer van het tekenen dan schilderen. Tekenen kan (doe het zelden hoor, geen geduld) ik mooi resultaat krijgen. Schilderen heb ik gewoon te weinig gedaan maar wil eigenlijk wel een schilderijtje op de babykamer. En een massaproductieding vind ik niet leuk :p

9. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo,

Zie een paar leuke schilderijtjes langskomen :) Mooi hoor. Ben zelf niet zo crea bea daarin helaas.

Zo te zien gaat het wel goed met iedereen, fijn :)

10. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    buddytje ja ik weet niet precies hoe het zit maar het word mij door mijn huisarts en apotheek afgeraden en mn schoonzus werd het 5 jaar geleden ook afgeraden dus vandaar

wat een prachtig schilderijtje wou dat ik zo crea bea was maar heb er het geduld niet voor

ukkie ligt vandaag heeel erg hoog in mn buik had gewoon een bijna platte onderbuik vandaag dat was vaaaaag
    zo nu ga ik weer met manlief en puppebeest de tuin in

11. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Haha dat doen ze bij mij echt niet! Ben ik best heel streng in en dat weten ze heeeeel goed!

12. angel229

Hihi, ik heb op school ook nooit durven spieken!! Had ik gelukkig ook niet nodig!

13. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Hollowglade wat voor een pupbeest hebben jullie?

14. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben een kruising mechel/duitse herder
    word een speurhondje als ie zich zo blijft ontwikkelen

15. Bika

Bika Niet meer actief

Even geen geduld om alles te lezen, ben te hyper!!!!

MIJN MAN HEEFT EEN BAAN ALS ARTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zijn eerste baan sinds hij 2 maand geleden is afgestudeerd :D:D:D:D

Al zit ik dan bij deze wel mijn hele verlof zielig en alleen thuis ;) en heeft hij dan maar 2 dagen vrij ipv altijd... hahah

16. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Proficiat hoor, Bika! Toch mooi!

Kreeg zo met dit mooie weer de kriebels, dus ben de laatste 2 dagen steeds kleertjes etc. aan het wassen en buiten drogen. Sta daardoor wel veel, zit weinig, en dat moet ik nu bezuren, geloof ik... Ik voel me nou net zo'n waggel-olifantje.....:$

Misschien de botjes vanavond maar effe losweken in een warm bad. Verder gelukkig niet echt last van de warmte, jullie?

17. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Bika gefeliciteerd met je man :) Dat is goed nieuws.

Hoe slapen jullie 's nachts eigenlijk? Nog goed? Ik wordt vaak wakker en moet dan uiteraard naar het toilet en kan dan mijn draai niet meer vinden in bed. Zou een voedingskussen hier al bij kunnen helpen? Ik hoor wel eens dat ze dat gebruiken om mee te slapen?

Dit weer is mij een tikkeltje te warm, krijg er snel hoofdpijn van. Hier is het ook 26 graden geweest vandaag. Maar vind het wel heerlijk om met de buik te pronken, jullie ook neem ik aan :)

18. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Heel verhaal getypt, alles weg. Doe morgen wel ergens overnieuw

19. angel229

Bika, gefeliciteerd met je man! Goed hoor.

20. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Ik was er heel goed in hihi. Vooral op het hbo en uni, echt schandalig hihi. Was geen vaak voorkomend voorval maar ik weet wel heeel veel foefjes. Is nu in mijn werk echt ideaal! Hihi mij houden ze maar heel moeilijk voor de gek!

Deel Deze Pagina