Nogmaals mijn verhaal van gisteren.... Bika, proficiat! Wat fijn dat je man een baan heeft! Straks vind je het heerlijk hoor om lekker alleen thuis te zijn. En het is toch ook leuk naar zijn thuiskomst uit te kijken? Kriebels heb ik ook net als Kabouter klus, maar dan met het in de kast hangen en kijken hihi. Ik vind wassen nog zo sonde! Slapen: heel wisselend. Nachten (zoals vanacht) als een roosje en andere nachten wat minder maar kan er goed tegen. Zo met vriendje op controle in het zh en daarna verhuizen!!!! Joehoe
Zo nu op meer dingen antwoord: @slapen: nee slaap echt beroerd en slaap elke nacht met voedingskussen tegen mn buik zodat ik niet per ongeluk door rol en of rugpijn krijg. @gyn: net weer controle gehad. Zei tegen hem dat het een jongetje was en toen wou hij het zelf ook zien en dat is goed gelukt hahaha. Heb het zelf nog niet zo duidelijk in beeld gezien, echo was ook voor het plezier zei hij omdat ik 2 weken geleden nog 20 weken echo heb gehad. Daarnaast was ik volgens hem 22+3 ipv 22 en moest ik het verder zelf maar uitzoeken wat ik daar van vond hahaha. Contralum mag ik volgens hem gewoon hebben al wist hij niet wat het was hahaha, dus probeer toch maar zonder. En hij heeft Antagel voorgeschreven. Dus ben benieuwd wat dat doet. @bbq: goed plan!! gaan wij ook vanavond en zondag doen En nu ga ik even liggen want heb echt buikpijn En het helpt ook niet dat meneer alleen maar keihard loopt te trappen ipv lieve zachte plopjes.
@ Bika: Antagel helpt mij heel goed! Heb het gelukkig niet vaak nodig. Leuk dat jullie nog een echo gehad hebben. Ik moet nog een kleine 12 weekjes wachten. @ Schoppen: Word hier ook iedere dag harder. Laatst leek het wel of er salto's gemaakt werden haha. Ik vind het tot nu toe nog steeds geweldig! Heb er geen last van. @ Slapen: Geen probleem hier, heb alleen flink last van de hooikoorts. Dus als ik wakker word zit alles potdicht. Maar dat heb ik altijd in deze tijd van het jaar. Van de warmte gelukkig geen last en als het straks echt heet word hebben we airco op de slaapkamer. Was de beste aankoop die we vorig jaar gedaan hebben!!! @ Wassen: Grootste deel is gewassen, ook omdat er spul van MP bij zat (overigens zagen die kleertjes er als nieuw uit!) en dat vind ik zelf prettiger. Zo weer verder met kamertje. Tot grote irritatie komen we er net achter dat we een lat te weinig hebben. Waarschijnlijk heeft mn schoonmoeder die weer van de kar gehaald omdat hij krom was (in haar ogen :x). We hadden thuis mooi een briefje gemaakt met aantallen en dat klopte wel. GRRRR..... Ben nu zelf ook maar een beetje aan het helpen, als hun komen schiet het voor de meter niet op.
@bika jeeeeej dat is ook al weer een stuk minder kopzorgen als mannetje ook een baan heeft @slapen is heel verschillend, vannacht eigenlijk wel goed geslapen, maar gisternacht totaal niet @sjullie veel plezier met verhuizen @schoppen voel het nog steeds als plopjes, maar voel het ook nog maar sinds afgelopen zondag zo "goed".. Ik heb net twee ijsjes op en zit lekker onder de parasol te wachten tot kleine man weer wakker is.. @was voor de baby moet nog wel even wachten, eerst moet Quinn zijn kamer af zijn en moeten we daar een kast hebben maar tot nu toe heeft de achtertuin daar nog voorrang op
Vergat helemaal iedereen te bedanken voor de felicitaties dus bij deze haha! Hij belde net dat hij arbeidsvoorwaarden gesprek heeft gehad en het klinkt allemaal erg goed! Tegelijk belde de babydump dat de 13e het kamertje en de spulletjes worden geleverd! Dat is 2 weken te vroeg Heb de luiertas met naam binnen vandaag! En ik lig nog steeds lekker met laptop op bed. Beetje op zoek naar autotjes, want die 2e hebben we nu wel hard nodig natuurlijk.
Bika, gefeliciteerd! @slapen. De ene keer slaap ik rustig en de andere keer lig ik te woelen. De ene keer met voedingskussen en dan ben ik m weer zat en krijgt ie een gooi @voelen, Die van mij houdt zich nog rustig hoor. Merk af en toe een paar plopjes maar schoppen is het zeer zeker nog niet! Ben vanmorgen/middag de stad in gegaan (oss). Kwam er achter dat ik wel heel weinig zomerspul had wat ik nu pas. Ik kwam er alleen ook achter dat ze in oss dus geen posoitiespul hebben! Alleen miss etam maar dat vind ik er niet uitzien en al helemaal niet voor de toch nog redelijk hoge prijs. BEn dus maar de hema ingerend en heb 2 lekkere rekbare jurkjes gekocht en een rokje. Ook alle schoenenwinkels gehad! Pff pas mijn schoentjes al niet meer en heb zulke olifantenpootjes soms. Ik zal eens een foto plaatsen. Weet niet wat je ziet. Ik heb van mezelf al hele brede voeten emt een hoge wreef en dan nu ook nog eens dik! Had ik slippers gevonden was mijn maat uitverkocht! Grrrrr Als troost maar een Italiaans ijsje gegeten. Van de wek maar een naar Den Bosch om verder te zoeken. Schoenenwinkels zat daar! Ook gelijk maar even naar de h&M en prenatal of zo... Wel nog een heel schattig hemdje en 2 broekjes gekocht bij de hema voor de kleine knul Zal ook eens foto's maken van mijn setjes (is niet heel veel nog maar toch.) Wassen doe ik pas over een tijdje als ook echt de babykamer klaar is. Tot die tijd zit alles toch in tasjes.
Den bosch schijnt leuke winkel te hebben en ook in Nijmegen kon ik goed slagen. Was tegelijk denk ik ook in Oss, heb je geen dikke buik in zwart jurkje zien lopen toevallig hahhaa? @schoppen: beetje voelen is leuk, de plopjes vind ik grappig. Dat hij complete saltos doet en recht naar beneden trapt en vast zn karate aan het oefenen is eigenlijk niet zo hahaha. Maar goed, liever dit dan het niet voelen hoor!
deze wel ondertussen zijn manlief en mijn paps bezig met de babykamer morgen nog de vloer en de meubels erin en dan is ie voor zover af .......
Nee ben een Peugot 107 aan het kopen. Nu even wachten nog op 1 dealer over de prijs en dan maandag maar bestellen. De gele is 600 euro goedkoper, duurt langer om te leveren en is geel. Opzich best leuk voor even, maar denk echt heel eerlijk dat ik er knettergek van ga worden. Denk dat het een witte wordt.
Bika, wat leuk!!! Ik wilde een Aygo, maar helaas mijn Ka moet nog even blijven want er komt eerst een stationwagon voor heel de familie hihi Maar zat straks RTL autowereld te kijken en de nieuwe Kia Picanto die over een maand uitkomt wordt toch wel heel erg gaaf! Denk dat heb die gaat worden. Hier is het huis nu echt een huis geworden! Twee dagen flink geklust met zijn tweeën en nu is het een heel end. De keuken wordt over een paar dagen terug gebracht en dan is het echt ons huis!
Toen wij bijna 2 jaar geleden een nieuwe auto gingen kopen hebben we ook voor de Aygo gekeken. Omdat we toen al wisten dat we binnen niet al te lange tijd kinderen wilden hebben we toen meteen gekeken voor een gezinsauto. De Aygo is toen afgevallen, de verkoper deed erg zijn best dat er toch echt een kinderwagen in zou passen, maar die past dus echt niet! Uiteindelijk hebben we de nieuwe Fiat Panda gekocht, helemaal naar onze wensen (hoewel vriendje niet meer zo te spreken is over de kleur, is zwart dus veel poetsen). We hebben de kinderwagen op de auto moeten kopen, maar dat is goed gelukt. Ben nog steeds heel tevreden over de auto. Wij hebben vandaag flink geklust. Het plafond is helemaal geïsoleerd en er is een start gemaakt om de eerste gipsplaat te zetten. Om 15.00 uur hadden we echt geen zin meer. Vriendje is al naar een verjaardag, ik word straks door mn schoonouders opgehaald om naar verjaardag nr. 2 te gaan. Zal wel niet laat worden, morgen willen we eigenlijk het plafond af hebben en ook 's avonds nog lekker bbq-en.
Hallo, Zie dat de babykamers in orde worden gemaakt Fijn Sjulie dat jullie lekker in het nieuwe huis zitten, geniet ervan Lees iets over auto's, wij hebben op het werk ook de aygo als bedrijfsauto's rijden maar daar past idd echt geen kinderwagen in. Wij zijn zelf onze opel vectra aan het verkopen omdat we een station willen. Wij willen de peugeot 307 sw. Maar eerst onze eigen verkopen. Hij is nog super goed in orde en dat gaat ook makkelijk met kinderen, het is een sedan. Maar we willen nu gewoon een station
Hoe doen jullie het zo, met deze warmte? Zijn er dames die er al last van hebben, of is iedereen nog heel cool, calm en collected?! Ik heb er zelf eigenlijk weinig tot geen last van; maak me sowieso nooit zo druk met zulk weer, daar krijg je het alleen maar warmer van. Ik heb vanmiddag wel 2 paar nieuwe schoenen (maatje groter, jaja...) gekocht omdat ik weinig pas met mij warme voetjes... Verder nu lekker de BBQ aan, daarna effe uitbuiken, en dan lekker ijsje halen ofzo.
Ik heb er ook totaal geen last van, van de warmte. Ik heb nu een ford Ka, waar ik erg verliefd op ben. Super ruig ding. Maar wil straks en vijfdeurs. Maar eerst meer eens een stationwagon als gezinsauto. Ik kan nog goed vooruit hihi
Warmte, ik heb niet meer last ervan dan anders, alleen sneller hoofdpijn van de zon nu. Ik ga niet echt speciaal in de zon liggen ofzo, dat hou ik niet vol. Fijne paasdagen allemaal
Mijn Mutsy 4 rider past gewoon in de Aygo hoor haha. Geen probleem. We hebben hem meegenomen naar de dealer namelijk. Ik wilde eigenlijk heel graag een Aygo, maar de 107 kan je nu 6000 euro betalen en dan 4000 euro tegen 0% rente verspreid over 3 jaar. Dat betekent dat we dan elke maand 111,11 euro terug betalen (een bedrag dat je ook helemaal niet mist) en die 4000 euro tegen 2% 3 jaar lang op de bank kunnen laten staan zodat we daar 225 euro op verdienen. Het is dus niet een kwestie dat we het geld niet hebben, maar gewoon even slimmer bankieren haha. Tijdens die 3 jaar hoef ik niet bang te zijn dat ik moet gaan betalen voor een auto waar iets mee gebeurd is. Hij heeft dan volledige garantie en is verzekerd tegen nieuwwaarde. Ik ben er wel over uit dat 600 euro goedkoper of niet ik geen gele wil, denk dat ik echt stapelgek wordt. Maar de witte vind ik wel echt heel erg leuk en de zwarte ook. De zwarte is dan weer de iets duurdere waardoor de keuze erg makkelijk gemaakt is, wit dus! Mijn voorwaarden waren wel 5 deurs, airco en electrisch bedienbare ramen. Dus dan krijg je een uitbreidingspack met deelbare achterbank (niet eens nodig voor de kinderwagen) en nog wat andere extra's. Totaal ongeveer 10.000 euro. We hebben gewoon de Aygo, C1 en 107 bekeken. Van binnen toch hetzelfde. Prijzen schelen ook nauwelijks. Mijn man vond de 107 een stoere neus hebben en vond die dus leuker. 107 was ook net iets stiller tijdens de proefrit, en dat is wel fijn als er mee op de snelweg gereden moet worden. Dus morgen maar bestellen! Ben trouwens bewust voor een klein, zuinig en goedkoop in verzekering en belasting autotje gegaan, we hebben al een Prius en die is groot genoeg voor wanneer we met zijn 3en op pad gaan. De 107 is straks echt bedoeld voor degene die het kortst op de weg zit qua reistijd die dag. De ander neemt de Prius mee die 'gratis' tankt, omdat dat mijn leaseauto is. @warmte: ja hier ook, wordt soms echt even gek. Zou het tot eind aug zo blijven? Van mij mag het best tijdens de bevalling flink afkoelen haha. Maar zou het wel fijn vinden als tijdens verlof er toch meer mooi weer was aangezien ik al alleen thuis zit en als het dan ook nog slecht weer is denk ik dat ik me helemaal ga vervelen!
Iedereen is inderdaad lekker bezig zeg! Wij hebben eindelijk de tuin op orde. De schutting staat en het is een prachtig gezicht. Morgen even langs de gamma om tuinaarde te halen en dan kan ik van de week plantjes shoppen. Kan ik mooi combineren met schoenen shoppen of zo. Dagje voor uitrekken. @auto, Leuk een nieuwe auto! Veel plezier er mee. Ik hoop dat onze oude volvo 850 (met 500.000 op de klok ) Nog heeeel lang mee gaat. Wat een heerlijke bak is dat En we kunnen ons hele zeilbootje (bijbootje) er in vervoeren du plek zat @warmte, Ik heb er af en toe flink last van. Dikke voeten begon al met minder warm weer maar als ik een beetje in beweging blijf en afwissel met de voetjes omhoog gaat het prima. Wel was het vanmorgen vervelend. Had iets te veel op tijdens het paasontbijt, daarna de hond uitgelaten en de tuin gesproeid en ineens kwam de lage bloeddruk om de hoek kijken. Helemaal dizzy en niet lekker dus toen ben ik weer even op bed gaan liggen. na een half uur was het over en toen heb ik nog meegeholpen met de schutting oliën. Geen problemen meer.