Goedemorgen!!! Was vannacht pas om 2 uur thuis en nu al weer fris gedouched alles aan het klaar maken om mee te nemen naar de dealer. Baby is ook wakker, dus we zitten gezellig saampjes achter de pc
Hihi Bika! Een leuke dag voor jou!! Ik was om 0630 alweer wakker. T huis is weer aan kant en de poezen zitten lekker aan een touwtje in de tuin. Om 1130 brunchen bij schoonfamilie. Vanmiddag naar terrasje met vriendin en dan weer 4 daagjes werken voor een week vakantie. Ofja, 4 dagen..... Donderdag hoef ik enkel van 1030 tot 1120 Lea te geven hihi
Jouw plannen klinken ook goed Sjulie! Nou de auto is gekocht. Nog ietsjes van de prijs af gekregen. Vrijdag wordt hij geleverd! Schoonpapa en mama belden mijn man om te zeggen dat hij 2000 euro van ze krijgt als hij een veilige auto koopt haha, dus het kost ons nu nog maar 8000 euro, waarvan 4000 direct. Klinkt toch al beter he! Vandaag gaat mijn man de babykamer schilderen (of iig een begin maken), deze moet deze week af aangezien hij anders geen tijd meer heeft zodra hij moet gaan werken voor de meubeltjes geleverd worden op de 13e. De 14e komen vrienden van ons, kunnen de mannen mooi de boel in elkaar zetten en vriendinnetje en ik alles inrichten. Ze kwam toch al speciaal om te zien wat ik allemaal al bij elkaar heb (vrijwel alles ) en komt perfect uit zo! Ga zo nog wel tussen de middag even slapen denk ik haha, 2 uur was toch te laat ...
@ Bika: Leuk! Welke kleur is het geworden? Vrijdag leveren is echt al snel. Wij moesten toen 1.5 week wachten, dat was al snel! Tegen ons zei iedereen dat we geen airco moesten nemen, nu ben ik dus alweer blij dat we niet geluisterd hebben. Heerlijk! Wij gaan zo bij de schoonouders gourmetten. Vanmorgen kwam er al een telefoontje dat als het te koud was mn schoonmoeder de tuinstoelen niet schoon zou maken.... Zou hier 25 graden worden, dus koud???? Maar ik had het al gedaan geloof ik toen ik donderdagmiddag belde met de mededeling dat we misschien beter konden bbq-en. Tsja wijkt van het patroon af....
Oh die airco was ook echt non-negotiable bij mij hahah. De prius heeft airco, dus ik ben dat gewend. Stapte van de week bij collega in de auto en die had het niet en stikte bijna. Mooi niet dat dat mij zou overkomen hahahha. Het is trouwens een witte geworden! Ze hadden nog een antraciete en zwarte ook op voorraad, dus we hebben even gekeken, maar vonden allebei de witte toch het leukst eruit zien. Tja Angel, schoonouders he hahaha. Al ben ik vandaag wel blij met die van mij hoor, vind het echt super lief van ze namelijk.
Ja dat hoef ik van die van mij niet te verwachten. Ik mag al blij zijn als ik een paar sokjes van de zeeman krijg voor de baby!!! Wat dat betreft heb ik meer aan mijn moeder en opa en oma. Wij hadden in onze oude auto (was oud beestje van 19 jaar) ook geen airco, maar was het gewend van de auto van mijn pa. Die had climate control, dus echt verwend was ik daarmee. De laatste maanden dat we die hadden reed ik er alleen in, was echt luxe. Is toch wat je gewend bent. Gelukkig wel buiten gegourmet, maar we waren amper daar of die twee hadden al ruzie. Toen hadden wij al geen zin meer... Vervolgens word het kleine beetje zon dat er is verjaagd met een parasol. Misschien dat we volgend jaar dat blijven eten kunnen afschaffen.
Hier net hetzelfde. Ook alleen nog maar kriebels van het kijken naar... Aan wassen ben ik nog niet echt toe. En wat het slapen betreft, ook bij mij erg wisselend, maar ik slaap nu wel af en toe met het zwangerschapskussen, vind het wel fijn. @Bika: gefeliciteerd met de baan van je man! @Angel en Buddy'tje: Leuke schilderijtjes. Ik schilder zelf ook, maar heb het nu ook al een tijdje niet meer gedaan. Bij mij wordt het binnenkort eerst een schilderijtje voor de nieuwe kamer van mijn oudste dochter en daarna eentje voor de baby.
Zo, wij hebben net een mega druk paasweekend achter de rug. Toen ik alles zo'n beetje aan de kant had van onze skivakantie, moest mijn zoon alweer op scoutskamp en daarna had ik dus nog meer was. Hij zat aan de Belgische kust en het weer was uiteraard prachtig. Hij heeft dus wel de tijd van zijn leven gehad. Alleen vind ik nu nog steeds overal zand... Met mijn jongste dochter ben ik deze week ook naar de musical 'Alice in Wonderland' geweest (met de meisjes van K3). Het was prachtig en mijn meisje vond het helemaal te gek! En beide dochters hadden het hele weekend turngala en moesten optreden. Ze zitten allebei in een selectiegroep die ook deelneemt aan nationale wedstrijden en dus werd er van hen wel verwacht dat ze alle optredens dit weekend meededen (vrijdagavond, zaterdagmiddag en avond en zondagmiddag). Voor mijn jongste van 7 was dit toch behoorlijk zwaar en vermoeiend, maar ze kickten beiden wel op het mogen optreden en het applaus. Ze doen een combinatie van acro-elementen uit turnen en dans, dit keer was dat op muziek van de musicals 'mama Mia' en 'Chicago'. Het was echt supermooi en ik was dus een behoorlijk trotse mama. Op 14 mei moeten ze naar de wedstrijd met het nummer 'Chicago'. We duimen nu alvast! En vandaag zijn we al de hele dag bezig met stoepen schoonmaken, onze veranda wassen en nog wat schilderwerk afwerken. Mijn dochter's kamer krijgt nu langzaam vorm en daar ben ik heel erg blij om. Ik heb nog massa's werk en het kriebelt vooral nu het zonnetje zo lekker schijnt (trouwens dan zie je ook maar pas wat er nog allemaal schoon gemaakt enzo moet worden na een lange winter). De baby kan nog lang niet komen als ik het zo bedenk (en net nu vind ik het bijzonder snel gaan allemaal. Overmorgen alweer 24 weken en opnieuw een echo). @Schopjes: Ook onze kleine meid is een pittige dame. Ik vind de lichte schopjes ook super, maar soms is het ook bij mij zo fel dat ik er wel wat last van heb. Al mijn kinderen waren schoppertjes, maar deze spant toch wel de kroon! @Olifantenpootjes: Heb ik ook behoorlijk last van. Ik vraag me af hoe dit straks gaat worden als het nog warmer wordt deze zomer en we nog verder in de zwangerschap zijn. Ik hoop echt dat het in de rede blijft.
pff paar dagen niet geweest en super veel bij te lezen morgen lees ik verder... trouwens over het slapen het is hier een drama mijn benen werken niet mee
Slapen... wat zou ik dat graag doen ja! Slaap nu al nachten nauwelijks meer en als ik al slaap is het een uurtje aan een gesloten voor ik weer wakker wordt Beetje jammer dat ik daardoor mn tas met eten ben vergeten en ik net een volle map met losse papieren uit mn handen liet vallen.
Zoooo druk weekend achter de rug @olifantenpootjes neej heb ik niet @warmte zolang ik geen lange wandelingen doe, geen last ervan.. @auto mijn vriend heeft een oldtimer vorige week gekocht en daar hebben we heel het weekend mee rondgereden En hij neemt die auto mee naar zijn werk, dus ik heb de seat ibiza st tot mijn beschikking Ik krijg de stad buggy ( een simpele ) net in de fiat panda (nieuwe type)e van mijn schoonmoeder, qua ruimte in de kofferbak zit er niet zoveel verschil tussen de aygo en de panda..
Goedemorgen. Naiobi, we hadden voor mij ook naar de nieuwe Fiat Panda gekeken en daar kan idd erg weinig achterin!
Zo, hèhè, eindelijk; Na een beetje pushen bij hubbie-lief toch nog een leuke vakantie kunnen boeken net. Hij wilde wel, dat was het probleem niet, maar hij wild egraag eens alles los boeken omdat dat veel zou schelen. Mja, tis zooooooooooooooooon oerwoud op internet met hotels en tickets, daar komen we niet echt uit. Ook veel vage sites ertussen met verrassingen achteraf. Vandaag dus toch maar lekker naar het reisbureau gestapt en via hen geboekt, want we hebben nu gewoon geen zeeën van tijd (meer) om op ons gemakkie de gunstigste prijzen te gaan zoeken etc. Wil nl. eind mei toch echt met het kamertje aan de slag, wil 'm in Juni klaar hebben. Maar goed, volgende week gaan we al; yeah! Wel klote-vliegtijden, maar goed, de nachten zijn nu toch al enigszins gebroken, haha....
Lekker Klus, waar ga je heen? Wat een gedoe om een autoverzekering te vinden die betaalbaar is zeg. Mag omdat ik lease niet mn schadevrije jaren meenemen waardoor ik de hoofdprijs mag betalen. Goedkoopste die ik vond was Inshared, dus denk dat het die maar wordt. Klonk allemaal wel goed en in orde wat ik las aan voorwaarden.
oo heerlijk lekker op vakantie en dan ook nog volgende week al wij hebben het kamertje gesaust en nu moet het behang er nog in en dan kunnen we gaan inrichten vandaag heb ik toch maar de vk gebeld ik had ons meisje vanaf gister niet meer gevoeld terwijl ze normaal echt super druk is. ook had ik die ochtend een dikke klont slijm verloren dus ja.. het zat me niet lekker en werd er super onzeker van.. maar na even zoeken konden ze haar hartje vinden pfffffffffffff tranen van blijdschap
De reis gaat naar Tenerife @mamapatricia; ik merk zelf ook wel dat er vaker "twijfels" en zorgen de kop opsteken, nu de weken vorderen... Aanvankelijk waan je je helemaal blij, onbezorgd, babykleertjes kopen, meubeltjes uitzoeken etc. Maar ik merk nu dat ik ook wel eens 's ochtends bv. wakker wordt, een slechte nacht heb gehad en dan bij mezelf denk: "Nou, ik zie mezelf nog geen baby uitpoepen!" De volgende dag blaak ik dan weer van vertrouwen, om een dag daaaaaaaarna weer erg te gaan zitten piekeren; hoe vaak moet je dan voeden? en hoe weet ik nou oftie huilt van de honger of gewoon pijn heeft ofzo? Zal de bevalling wel goed gaan? zou het kleintje gezond worden geboren? Dat soort dingen..... Ik wil niet op de feiten vooruit lopen, maar ik vrees dat dat gevoel alleen maar erger wordt naar het einde van de zwangerschap toe.... Cold Feet, zeg maar ...
Hi dames, Jou verhaal ken ik Kabouter Klus. Ik vraag me nu weleens af, waar ben ik aan begonnen, is dit zeker wat we wille , zal het allemaal wel goed gaan? Met 20 weken echo heel blij, vorige week maandag alles top en nu ben ik toch vaak bang dat straks alles hier staat (volgende week vrijdag komen ze kamertje en kinderwagen brengen) en het dan mis gaat. Zo stom. Ik ga maar is slapen. Voelde me vandaag niet echt lekker.