ik kijk juist uit naar het moment dat de weeen beginnen , ik heb al twee gezonde kindertjes op de wereld gezet en weet dus wel hoe het is na de zwangerschap daar zit ik niet overin dat had ik juist wel bij de eerste zwangerschap je weet dan niet wat je verwachten kan .. maar ik was nu echt bang dat het niet goed zat ze is normaal echt super druk en wat ik ook deed er kwam geen beweging in. dat maakte me echt bang het komt misschien ook wel omdat mijn vriend zijn zusje vorig jaar haar kindje is verloren mijn zusje 4 weken daarna beviel en weet ik veel hoeveel weken in het ziekenhuis heeft gelegen omdat haar dochter niet goed groeide, en mijn zus met 27 weken weeen kreeg en dus ook opgenomen werd de weeen geremd werden en hij uit eindelijk gelukkig met 38 weken geboren is.. bij die andere twee was ik niet zo onzeker als nu..
Ik kijk eigenlijk ook wel uit naar de bevalling. Ik heb wel eens mijn dagen dat ik pieker, maar ben zelf vrij nuchter. Zie het allemaal wel... Ik heb me echt zorgen gemaakt de keren dat ik uitgedroogd als een zombie in het ziekenhuis zat. Ons mupje is ook een vreselijke druktemaker, als ik de baby niet zou voelen zou ik me ook zorgen maken.
Heb dat ook wel, was spulletjes uit de verpakking aan het halen om te wassen en had ook echt even wat als het nu mis gaat en totaal onredelijk wat als het nu mis gaat omdat ik dit nu uit de verpakking heb gehaald. Maar heb t voor mezelf even duidelijk gemaakt dat dit de spulletjes zijn van ons zoontje en als het alsnog mis gaat (waarom zou het!) dan blijft het van hem ook al zit het in de verpakking of niet. Dus nu is een hele lading gewassen, zodat het straks in kamertje kan zodra die de 14e staat. Ah meneer begint meteen weer te schoppen haha, heerlijk dat hij sochtends en savonds altijd actief is! mamapatricia: Fijn trouwens dat alles wel goed is! klus: Tenerife klinkt goed !
Oef wat is er veel getypt! @karen, Ik had ook al een hele poos niet meer geschilderd. Het lijstje voor de babykamer was ook weer mijn eerste start! Heb nog wat doekjes liggen dus kan weer verder aan de knutsel Leuk ook van het optreden! Snap dat je trots bent @Climat control/airco. Wij moeten onze airco opnieuw opnieuw laten vullen De CC raakt nu elke keer van slag als we hem aanzetten en heb het toch altijd wel heel fijn gevonden @Najobi, Mooi buikje hoor! Volgens mij ben ik nog niet zo heel rond. Ziet het duidelijk hoor daar niet van. @klus, Lekke rop vakantie! Geniet er van zou ik zeggen @patricia, Fijn dat je je voor niets zorgen hebt gemaakt en dat het allemaal goed is @zorgen maken, Over medische dingen maak ik me eigenlijk geen zorgen. Ik zie het idd ook allemaal wel. Ik leef gezond en doe rustig aan wanneer nodig en meer kan ik niet doen. Wel zit ik ook wel eens te denken aan de tijd na de geboorte, hoe het zal zijn en gaan e.d. Maar ook dat zie ik wel en denk dan... Wij en onze ouders zijn ook groot geworden dus het moet lukken allemaal. Al hoewel sommige dingen nog wel een beetje een gek idee zijn. Gister een controle weer bij de vk. Kindje was heel bewegelijk en het hartje klonk heel goed. Ik had nog gevraagd hoe vaak we nu nog een echo krijgen en dat bleek alleen de liggingsecho te zijn met 34 wkn. :S Ik dacht dat er wat meer nog tussen zouden zitten maar niet dus. Voor de vochtophoping ben ik aan de brandnetelthee geslagen om die klotsende enkels te voorkomen/weg te werken. Ben benieuwd of het werkt. Gister heel Den Bosch gehad en nog geen slippers/sandaaltjes! Grrrr... Rotte voeten. Van mezelf al hoge wreef en brede voeten dus echt een ramp! zaterdag gaan wij aan de kamers beginnen Vrijdag ga ik plantjes uitzoeken voor de achtertuin
Voor na de bevalling ben ik ook niet bang. Dat zie ik allemaal vanzelf wel. Maar nu heb ik er geen invloed op en dat is anders. Mijn kinders zijn rustig maar is met twee misschien wel anders. Met 20 weken echo waren ze heel druk, met elkaar hihi
Ohja Buddy wou je nog even zeggen dat Bernhoven op 23 mei in Veghel een voorlichtingsavond met rondleidingen over de verloskamers organiseerd. Je moet je daarvoor even aanmelden bij de assistentes op de poli (kan telefonisch).
@bewegen, Mijn kiddootje lijkt ook rustig omdat ik het niet altijd heel erg voel (of niet door heb) maar tijdens echo's en controles zeggen ze altijd dat hij zo druk is @ Bika, Fijn dat je het zegt! Ga even bellen. Maandag a.s. gaan we met een clubje van het zwangerschapszwemmen zelf zwemmen. 10:00 Dus als je ook mee wil zwemmen....
Hihi Buddytje, hier hetzelfde!! Bij de 20 weken echo waren ze zo druk hihi. Bijna irritant voor de echoscopiste hihi. Over anderhalve week weer een echo. Leukleuk!
Goedemorgen, Hier een lekker druk meisje in de buik, voel haar regelmatig, ook als ik even pauzeer tijdens werk etc, heerlijk gevoel. Ik heb mij vooral in het begin veel zorgen gemaakt of het allemaal wel goed zou gaan. Nu heb ik dat niet zo meer. Ik kijk ook wel uit naar de bevalling, ben gewoon erg benieuwd naar ons kleintje.
Ik heb dit gevoel ook heel erg vaak en kan me er soms echt down door gaan voelen. Ik vind het ook vaak stom en stiekem hoop ik dan dat het zeker geen voorgevoel of zo is. Ik ben dus al superblij om te lezen dat jullie hetzelfde gevoel hebben, wellicht hoort het er dan toch gewoon bij. Bij mij denk ik ook dat het een beetje door de leeftijd komt. Bij mijn vorige kinderen had ik veel minder twijfels, maar nu word ik sowieso toch al vaker met mijn neus op alle risico's gedrukt! Gelukkig hadden we gisteren weer een top echo. Ons meisje heeft beslist een rapport van 10/10!!
Dat kan ik me echt levendig voorstellen, mamaPatricia, ik zou in dat geval ook heel erg bang zijn. Ook mijn meisje is altijd super druk en ik ben echt blij dat dit ook elke dag zo is (kan eens een half dagje niet, zoals deze ochtend tijdens het sporten, maar langer ook niet). Ik ben echt blij voor je dat het toch allemaal in orde bleek te zijn! Wat een opluchting, hé...
och dames, we hebben het dus allemaal! Ik heb het dus niet alleen hihi. Ga er maar vanuit dat het een aankomende moeders kwaaltje is hihi
ja wij waren ook erg opgelucht dat het goed was.. ze laat zich nog niet veel voelen maar af en toe krijg ik wel een paar flinke porren. ze ligt waarschijnlijk anders dan eerst. zo is mijn buik ook weer bijna weg snap er niks van hahah maar ze doet het prima en daar gaat het om..
een tijdje geleden werd er hier gezegd kijk uit wanneer we op de 150 dagen nog te gaan zitten jeetje we zitten al bijna op 100 wat gaat het snel
Het gaat heel snel vind ik. Hier momenteel echt bandenpijn, kleine maakt denk ik een groeispurt, ga toch maar eens aan de buikband want voel het ook in mijn onderrug.
Gaat heel snel allemaal Mijn uk heeft ontdekt dat het leuk is om op mijn blaas te springen. De boef! Ik heb toevallig van de week bij de hema een buikband gekocht Ik heb nog wat (beloofde plaatjes): Buik 23.5 wk
Ik heb ook heel veel last van bandenpijn de laatste 1.5 week, maar je ziet ook dat mijn buik flink gegroeid is! Dat springen op de blaas herken ik ook. Heb regelmatig het gevoel dat ik vreselijk moet plassen en dan uiteindelijk valt het wel mee. Het is ook een kleine druktemaker!! Ik vind het nog steeds genieten. Zondag gaan we lekker een dagje naar Zeeland. Naar mijn oom en tante. Hun paard kan ieder moment gaan bevallen, dus hoop dat het veulentje er zondag is. Zou wel erg leuk zijn! Vanmorgen was er nog niks aan de hand dus we zullen zien. Net weer gewerkt, ik was even flink kwaad geworden op mijn vervangster! Ik was het zo zat dat ze 10x hetzelfde vroeg terwijl ik het al zo vaak had uitgelegd en ze het zelfs had opgeschreven. Mijn geduld was gewoon op en dan leg ik iets heel helder uit, en het dan gewoon niet snappen. Pff, vraag me af of ze niet beter een andere baan kan zoeken. Dit is veel te hoog gegrepen voor haar! Nu heb ik in de agenda bij iedere patient precies geschreven wat ze moet doen, hopen dat het goed gaat....
Zo ben ik ook weer even... Wat een weer voor hooikoorts was het zeg... ben er bijna een week van beroerd geweest. Maar ben weer opgeknapt, alleen nu heeft de kleine man waterpokken. Maar wat een bikkeltje, ik hoor hem helemaal niet!! Met de baby alles goed, soms voel ik al echt een deel van het kindje, denk het kontje?! Kan het bijna vastpakken... Ik zag een buikband voorbij komen, leuk laatst heb ik er ook al een gedragen... Ik draag hem alleen een stuk lager en wat bij elkaar gerimpeld aan de achterzijde, staat een stuk leuker vind ik persoonlijk... Ik zal ook weer eens een foto maken... De enge en verwarrende gevoelens heb ik gelukkig (nog) niet, maar heel begrijpelijk hoor. Ik weet nog bij de eerste dat ik net zwanger was en dacht wil ik dit echt wel?! Tuurlijk wilde ik het, maar die hormonen... Dus probeer lekker opzij te schuiven en lekker bij de kinderwagen naar binnen te loeren, wordt ik altijd vrolijk van..