2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik ga voor Quinn's nieuwe kamer bij de ikea verduisterende rolgordijnen halen.. Stuk goedkoper en dan komt er voor de sier nog gordijnen bij...

@simple leuk hoor !!

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Die van de ikea zijn prima! Wij gaan straks even naar de ikea. Kamer is klaar, dus de meubels kunnen opgezet en de boel kan ingericht! Maar eerst controle bij de VK.

Wij hadden paar weken geleden de gordijnen laten maken bij de Hema, was een actie (gratis op maat gemaakt) ook erg mooi geworden.

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @angel veel plezier!!

4. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    dan ga ik ook eens bij de ikea kijken. maar moet ik die dan zelf op maat maken?

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @sjullie zou kunnen maar is niet moeilijk hoor :)

6. angel229

7. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Iedereen een fijn weekend gehad? :)

Leuke lakentjes! :D
    Ze is met die van mij bezig kreeg ik over de mail :)

Leuk een tummy tub. Ik kan die van een collegaatje van mij gebruiken :) Ben benieuwd. Ze zeggen dat veel kindjes het heel fijn vinden en zeker in het begin gebruik je minder water.

Wij zijn met Koninginnedag lekker gaan BBQ-en bij vrienden en zondag hebben we onze slaapkamer zo goed als afgemaakt nu. Ik heb alleen iets te veel gedaan en daardoor heb ik sinds gister helaas weer onwijze rugpijn. Ben dus weer op mijn plekkie gezet. Heb vanmorgen gezwommen en zowat de hele dag plat op bed gelegen :(

Maar de kamer: (kleuren zijn dus (spier)wit met heel donker paars met twee tinten blauw, vertekend beeld door telefoon)

8. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    en de andere kant van de kamer:

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @buddy ziet er echt leuk uit!!

10. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Dank je wel :)

11. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Buddy leuk hoor!!!

o ik zie dat jullie naar rolgordijnen kijken. Ik wil gewone gordijnen er hangen al luxaflex hihi

12. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Leuke muur buddy :)

Bij mij is de kamer ook bijna klaar. Vanavond heb ik de gordijnen bij de naaister opgehaald en dan gaan we ze ophangen morgen ofzo. Ik heb zelf stof op de markt uitgezocht en daar heb ik gordijnen van laten maken, een hemeltje met een stuk van dat stof aan en 2 bandjes voor op een ledikantlakentje. Dit alles bij elkaar was voor 100 euro. Het is echt super mooi geworden vind ik zelf.

Morgen weer op controle bij de gyn, ben benieuwd. Ook eens vragen of er niets te doen is aan de nachten. Ik slaap s nachts erg slecht. Ik moet ongeveer elk uur 1 keer plassen, als ik dan niet ga val ik ook niet in slaap. Ik wordt er echt wakker van. En als ik weer in bed lig val ik weer moeilijk in slaap. Dan is het voor mij lastig om weer op te staan als om 7 uur de wekker af gaat. Maar goed, denk niet dat er iets aan te doen is :p

13. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    heel leuk buddy:D
    als ik terug kom zondag hoop ik dat ons kamertje ook af is:D(ga er lekker een paar dagen tussen uit met de kids:D_)

sjul bij leenbakker is het ook niet duur om gordijnen opmaat te laten maken en bij kwantum ook niet..

ik wil geen gordijnen. heb het nergens. omdat ik zelf last heb van allergieen en kyano ook dus hebben we overal rolgordijnen en die wil ik boven vervangen voor luxaflex. beneden heb ik trouwens wel vitrages maar die was ik gewoon heel vaak.

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Hier hangen op de babykamer al luxaflex. Maar de zon staat er sochtends al heel vroeg op dus ik denk dat het te vroeg al veel te licht is. Vandaar dat ik er een paar gordijnen voor wil.

Mijn dekentjes van de borduurderie zijn al klaar! Ze zijn vanmiddag op de post gegaan! Dat wordt van het weekend kamertje in elkaar zetten en bedjes opmaken joehoe hihi

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Goedemorgen! Weer een weekje erbij!

Nu aftellen naar de 100 dagen!

16. angel229

Tot aan de 100 duurt niet meer lang...
    Ik mag nu al iedere 3 weken op controle bij de VK in plaats van iedere 4.
    Straks samen met mannetje spulletjes verder in elkaar zetten. Gisteravond niks meer van gekomen want mijn moeder had geen telefoon en internet. Dus dat heeft hij daar even verholpen.

17. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik moet nu ook om de drie weken naar de vk maandag mag ik weer:D.
    en dan de week er na moet ik ook om bloed te prikken om te kijken of ik anti stoffen aanmaak..

18. angel229

Anti stoffen voor de rhesusfactor?
    Sorry ben nieuwsgierig. Ik word voor de rhesus zelf geloof ik rond de 30 weken opnieuw geprikt.

19. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ow is er een reden voor dat jullie om de 3 weken gaan? Ik ga om de 4.

Ik heb bloedgroep B- en krijg dus een injectie vertelde de vk me.

Mijn rug is gelukkig weer iets beter nu :)

20. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Leuke kamertjes, leuke lakentjes, leuke buikband... het wordt hier echt allemaal alleen maar leuker :p

Ik wil zelf ook een bestelling doen bij de borduurderie, maar wilde dat graag met naam en daar zijn we nog niet over uit, helaas!

En bij ons krijgt het kamertje van mijn dochter nu ook eindelijk vorm. We zijn nog niet zo ver als de meesten van jullie met de babykamer, maar het begint er toch al netjes uit te zien. Het vliesbehang zit er nu op, nu moeten wij het alleen nog schilderen. Daarna de laminaatvloer erin en meubeltjes in elkaar steken. Onze oudste krijgt beslist de mooiste kamer van het huis, echt om jaloers op te zijn.
    Ik kan niet wachten tot volgend jaar die van ons wordt aangepakt!

Ik ben gisteren langzaam begonnen met het leegmaken van de commode (nu nog in beslag genomen door mijn dochters) en daarna heb ik er al wat van de leukste babykleertjes ingelegd. Het ziet er leuk uit. Ik kan er echt al bij wegdromen.

En hier ook afgelopen woensdag een controle gehad (met echo). Alles zag er prima uit. De volgende is bij mij nog altijd over 4 weken, dus met 28 weken. Daarna wordt het om de 3 weken.
    Ik krijg elke keer een bloedtest, om te kijken hoe het zit met het toxoplasmoserisico.

Deel Deze Pagina