2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @sjullie mooi buikje hoor!!

2. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Sjulie mooi buikje!!

3. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    thanks, hoop dat ie niet te hard groeit, dan moet ik extra op controle, maar dat weet ik maandag.

4. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Mzw: sterkte, ook al had je het voor jou gevoel afgesloten, het zal toch wel even slikken zijn idd. Sterkte.
    Gelukkig gaat alles met jou en de kleine verder goed, hebben jullie genoten van de vakantie ondanks alles?

Sjulie: mooi buikje :) Ik vind het heerlijk om ermee te pronken. Maar toch heb ik vaker het idee dat het minder is ipv meer :p Dan denk ik, he waar is mijn buik heen :p

Vandaag een presentje gekregen van mijn bazin voor moederdag in spe :p Een lief kaartje met een hartje van chocolade en chocolaatjes erin, echt super lief. Ik heb toch zo'n geluk met mijn bazin. Ben nu echt super gelukkig op mijn werk, genoeg vrijheid heerlijk (zit er pas vanaf september).

Morgen wordt het hier prachtig weer, heb dan een babyborrel en kan ik mijn nieuwe jurkje aan :) Heb er nu al zin in.

Jullie nog speciale plannen t weekend? Zondag naar de moeders denk ik?

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik vind het ook heerlijk om met mijn buik te pronken. Vooral van mijn vrouwelijke patienten krijg ik leuke reacties.

Ik heb vanmorgen 3 uur gewerkt. Pff niks gedaan gekregen. De huisarts had me opdracht gegeven om een aantal dingen uit te zoeken, dus ik was lekker alleen op een kamer gaan zitten, dacht echt bergen werk te kunnen verzetten. Kwam mijn vervangster er iedere keer tussen. En dan meent ze ook nog dat ze mij moet delegeren. Niet dus.... Kwam ik ook nog allerlei fouten van haar tegen, een mevrouw moet terug komen, wilde ze die niet zelf opbellen! Lijkt me wel zo netjes als je zelf je fout toegeeft en het naar de patient toe uit legt! Uiteindelijk had ik hetgeen wat de arts me gevraagd had af, de rest heb ik maar mee naar huis genomen om thuis af te maken. Dat werkt vlotter, niemand die stoort want vriendje was naar opa en oma toe.

Wij gaan wel naar de moeder van mn vriend. Mijn moeder zien we zondagmiddag bij opa en oma. Morgenavond naar de andere opa en oma. Ze krijgen allemaal een fotolijstje. Kan er straks een foto van hun (achter)kleinkind in.

6. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    zo, de kinderwagen zit in elkaar. de buggyseats zijn opgeborgen in een grote doos op zolder :)

de kleur is zoals het lichte, waar de zon op valt.

Bekijk bijlage 148951

7. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
  8. angel229

@ Sjulie: Leuk, schattig die knuffeltjes aan de maxi-cosi!

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Mooie wagen sjulie

10. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Thanks. dat zijn muziekdoosjes. heb er ook van die dingen bij die je aan de speen kan maken. gekregen van schoonzusje(peettante hihi)

11. angel229

Ik heb ook zo'n muziekdoosje van Woezel en Pip voor aan de maxi-cosi of voor in de auto. Was geloof ik het eerste cadeautje van mijn mannetje.

12. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    die zijn ook leuk!!

Wil straks ook nog iets voor aan de wandelwagenbakken of ik doe ze wisselen.

Wil de maxi-cosi's echt als autostoeltjes gaan gebruiken en zo min mogelijk voor op de wagen.

13. angel229

Willen wij ook, alleen voor even snel boodschappen bij de appie lijkt het me wel handig dat je niet de hele reiswieg mee hoeft te sjouwen. Aan de andere kant ligt die op loopafstand.

Ik heb nog cadeaubonnen van de hema en ik mag nog wat voor moederdag uitzoeken, dus wie weet... Zal wel weer iets voor de baby worden!

14. angel229

Ons kamertje. Morgen worden de gordijnen nog opgehangen en we moeten het nog een beetje meer aankleden. Ben nog op zoek naar leuke mandjes en wat leuke dingetjes voor aan de muur. Maar daar is nog tijd zat voor.

15. angel229

16. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Leuk Angel!!

Boodschappen ga ik wandelend doen. Mits ik daar geen uren over doe met alle belangstellenden haha

maar alles meeslepen vind ik geen ramp.

Vriendin van me legt ze gewoon over van maxi-cosi naar wiegje als ze ergens heen gaan

17. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Goedemorgen!

18. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    goedemorgen,

Leuk kamertje Angel.

Leuke wandelwagen, ziet er handig uit zo. En leuke maxi cosi's.

Gister hebben ze mijn oma opgenomen in het ziekenhuis, te lage hartslag en t hart slaat vaak over en veel te hoge bloeddruk. Nu gaan ze bedenken of ze een pacemaker krijgt. Eerste keer dat oma in het ziekenhuis ligt in haar hele leven dus ze is een beetje bang. Zei ook meteen gister avond dat ik er maar niet naar toe moest komen en mij zorgen moest maken en dan ze zo graag onze baby nog wil meemaken. Ik snap dat ze bang is, maar ze gaat nog niet dood. Hoop dat ik haar dat duidelijk kan maken, ze maakt zich zoveel zorgen, zielig. Zometeen maar weer even naar haar toe.
    Vanmiddag babyborrel, kan ik mijn nieuwe jurkje aan :) Zal dan wel eens een foto maken voor hier.

Dinsdag start ik met mijn cursus hypno birthing. Ben benieuwd :)

19. angel229

@ Simple: Mijn oma heeft 5 jaar geleden een pacemaker gekregen ivm te lage hartslag. Ze had toen heel veel klachten, veel moe, hoge bloeddruk. Inmiddels zijn we ruim 5 jaar verder en het gaat prima! Dus ik hoop dat het voor jou oma net zo'n goede oplossing is.
    En logisch dat ze bang is als ze nog nooit in het ziekenhuis heeft gelegen. Hoop dat je haar gerust kan stellen.

Ben benieuwd naar het jurkje. Ik heb er gisteravond 2 bij H&M besteld (was wel normale collectie). Had al zo'n model en die draag ik nu veel.

20. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Simple, wat vervelend voor je oma!!
    Mijn opa ( en al zijn broers en zussen ) hebben al jaar of 20 een pacemaker. Daarna geen klachten meer gehad. Het enige 'belastende' is de controle ieder half jaar. En het plaatsen van een nieuwe. Maar dat stelt tegenwoordig ook niets meer voor! Doen ze onder plaatselijke narcose

Deel Deze Pagina