Kom al weken niet meer recht omhoog hahaha. Als ik al onderuitgezakt op de bank lig moet ik echt wel hulp hebben of eerst ondersteboven zowat draaien. heb echt zin in zaterdag, lekker kamertje in elkaar (laten) zetten!
Ik kom idd ook al een poosje niet meer rechtop uit bed. Eerst op de zij draaien, benen uit bed en dan omhoog Maar dat was in eerste instantie meer vanwege mijn rug. Ben ook benieuwd wat je van hypnobirthing vindt! We hebben een 3d en 4d echo zeg maar. We krijgen ook 5 zwart/wit foto's en een dvd mee. Lijkt me zo gaaf!
Waar ga je dat doen Buddy en hoe lang van te voren moest je afspraak maken? Twijfel nu beetje, vind het toch wel hoop geld en ben eigenlijk gewoon al weer eens aan de late kant met afspraken maken haha.
echopraktijk Ik weet eigenlijk niet hoe ver van te voren je een afspraak moet maken maar ze adviseren iig om een echo rond de 27 weken te maken. Maar geen idee hoe druk ze het heeft. Miss even navragen? dan weet je hoe lang je er nog over na kan denken
Ah gelukkig ben ik dan niet de enige haha die niet uit bed komt. Ik dacht al dat ik vroeg was met deze aantal weken. Als iemand mij vraagt hoever ik ben of hoelang ik nog moet zeg ik altijd oh nog lang of oh ben nog niet zo ver. Het lijkt voor mijzelf of ik mij moet veronderschuldigen dat ik "pas" 25 weken ben. Herkent iemand van jullie dit of is dit een kwaaltje van mijzelf Ik vind zelf dat ik al ver ben, nu pas dringt het eigenlijk tot mij door dat ik zwanger ben, nu die buik in de weg gaat zitten. Maar heb toch het gevoel voor de buitenwereld alsof ik nog niet zo ver ben. Heb het gevoel alsof dit pas bij de 30 weken zal komen, als die 3 erin voorkomt. Een pretecho lijkt mij ook erg leuk, maar idd erg duur. En de cursus kost mij ook al 300 euro dus het lijkt mij niet zo verstandig om dat ook nog eens te doen haha. Ik vind de prijzen bij jullie meevallen, bij ons zit je minimaal aan de 100 euro volgens mij. Iemand al af aan het tellen naar het verlof? Hoeveel weken moeten jullie nog? Ik nog 7 weken weken werken als ik dat haal.
Ik moet ook eerst op mijn zij draaien voordat ik uit bed kom. Gaat sinds een week of twee niet meer, maar deed het al langer op advies van de cesartherapeute. Ik ga mijn spullen pakken, mag weer op nascholing. Helemaal geen zin, maar nog twee keer en dan hebben we er weer een certificaat bij.
Ik ook nog 7 weken tot verlof! Kreeg vandaag de vraag van een collega of dit mijn laatste week was. Toen ik nee zei keek hij raar op omdat ik zo'n dikke buik heb... andere collega (vrouw) was ook verbaasd dat ik nog 15 weken te gaan heb
Ik heb ook de hele tijd het idee gehad dat ik niet ver ben maar we gaan al naar de 26 weken dus het gaat toch echt heel erg opschieten! Ik probeer zo lang mogelijk 2 hele dagen per week op kantoor te zitten omdat ik dan toch het meeste werk verzet. Ik moet vooruit gaan werken om straks er aan aantal weken tussen uit te kunnen zeg maar. Lukt het niet dan probeer ik 3 halve dagen of iets. Ik merk dat te lang op een bureaustoel zitten niet bevorderlijk werkt voor mijn rug. Thuis werk is toch wat afwisselender. Even zitten met de voetjes omhoog, een wasjes doen e.d. Meer in beweging. Maar ik kijk wel even allemaal Ik voel me nu de buik echt gegroeid is ook meer zwanger dan eerst Ik heb alleen zelf niet meer echt door dat ie echt hard groei nu. Misschien omdat ik er meer aan gewend ben of zo Ik val stiekem ook een beetje af (bovenlijf). Mijn armen zijn veel dunner dan een poos terug. Ik draag trouwens nu alleen nog maar meegroeibh's. Die gewone met beugel doen zeer! Die beugels prikken in mijn ribben. Au!
Ik heb precies hetzelfde gevoel, bedacht me vanmorgen zelf ook dat dit wel gek is. Grappig dat jij hetzelfde gevoel hebt. Zo meiden, straks reageer ik verder, nu dringend eten maken, mijn zoon ziet scheel van de honger!!!!
Hier nog 8 weken tot aan verlof. Ik blijf voorlopig gewoon 3x3 uur werken. Had erg veel last van harde buiken, dus zowel VK als arbo-arts vonden het verstandig als ik rustig aan deed (lees weer volledig ziek melden). Dat laatste wilde ik niet, dus probeer het zo vol te houden. Hoop dat dat lukt. Zolang ik lekker alleen kan werken en mijn ding doen is er ook niks aan de hand. @ Meegroeibh's: die heb ik al vrij vroeg gekocht. Ik had erg veel pijn aan mijn borsten met een beugelbh. Daarnaast ben ik van B naar DD gegaan, dus dat verklaarde in die periode denk ik de pijn. Ik vond de 25 weken echt een mijlpaal weer. Toch kan ik niet wachten tot het straks augustus is! Vrees alleen dat dat heel snel gaat. In mijn weekje vrij willen we nog een dagje weg en we hadden eigenlijk nog een weekendje Amsterdam tegoed van mn moeder. Dat gaan we helaas voor de geboorte niet meer redden. Dus de baby gaat straks gewoon lekker mee. Ik denk dat het eten klaar is.
Bij mij denken ze dat ik nog maar kort hoef te werken, zoals vanmorgen nog maar een week of drie zeker. Kijken ze raar als je zegt nog 9 werken. Vind het toch wel snel gaan.. kijk eigenlijk wel uit naar mijn verlof
Gaan der hier ook met 32 weken met verlof? Zie mensen die 24 weken zijn en er nog 8 moeten werken? Ik ga met 34 weken. Maar hoef nog maar 6 weken les te geven. Daarna toetsweek en wat vergaderingen. Die hoef ik niet perse te doen hihi. Enkel die van mijn mentorklas. Vandaag een lekker rustig dagje gehad op school. Het was fijn rustig hihi. Vergaderd tot 1730 en nu op bed even tv kijken.
Mijn laatste dag is vrijdag 8 juli, dan komen de kids hun rapport nog halen hihi. Maar dat is geen moeten, donderdag 23 juni is de laatste lesdag, dan ben ik dik 31 weken. Mijn wens is tot dan te kunnen lesgeven. Daarna is het allemaal niet zo belangrijk meer. Surveilleren kunnen ook anderen hihi
Verlof gaat in op 16 juli, maar heb twee weken vakantie vooraf er aan opgenomen. Dus ik zit lekker thuis vanaf 1 juli
Mijn verlof gaat officieel de 10de juli in. Maar werk ook de 8ste de laatste keer. Misschien kan ik daar ook nog wel wat in ruilen, maar dat ligt er net aan wanneer mijn collega vakantie heeft. Maakt ook verder niet uit. Net even bij mijn beste vriendinnetje geweest. Die was vorige week geopereerd en had nogal wat complicaties gehad. Is zelfs twee keer onder het mes gemoeten. Gelukkig was ze weer een beetje de oude.
Goedemorgen! Man was vandaag weer vroeg op, ik dit keer ook wakker. Dus was al lekker bijtijds aan het werk waardoor ik vandaag om kwart over 2 lekker naar huis mag. Nadeel van vandaag: hadden gisteren spoedje met een van de dieren naar de dierenarts. Vandaag wordt ze 'geopereerd'. Stelt als het goed is niet veel voor, maar toch. En dan vanavond weer ophalen. Al met al komt er van de vloer van de babykamer zo niets terecht! Gisteren wel gordijnstof gehaald, gordijnband bij allebei de stukken er op gezet, alle randen gelocked en 1 gordijnstuk al gespeld zodat die vanmiddag ofzo even onder de machine kan. Dan de andere nog afspelden (kon ineens maar gedeelte van mn spelden vinden :S) en afnaaien. Denk dat ik met uurtje wel klaar ben