2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    simple wat naar die bacterie hopen dat de antibiotica het bestrijd..

ik ben er niet zoveel heb erg last van hoofdpijn elke keer dus dan geen zin om achter de pc te zitten..
    afgelopen maandag was alles goed met ons kindje.. de vk vond wel mijn buik erg royaal. ik vind hem helemaal niet royaal bij de andere twee was mijn buik veel groter..

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Simple wat akelig! Hopelijk slaat de AB aan!

3. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Goedemorgen!
    Ik heb heerlijk geslapen! Ben fijn tot half 10 blijven liggen. Hoef pas om 1120 mijn eerste les te geven, heerlijk.

Hier alles prima. Kindjes zijn lekker actief!

4. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Wat betreft Rondleiding door verloskamers etc, daar moet je bij ons zh echt vroeg bij zijn! Ik heb een week of 8 geleden al opgegeven en het is pas eerste woensdag van juni.

5. Bika

Bika Niet meer actief

Ben laatste kleertjes aan het wassen, tussen 11 en 1 komen ze kamertje en laatste bestelde spulletjes brengen dus dan kan het morgen allemaal schoon en fris de kast in!

Ben trouwens ook weer begonnen met overgeven :(

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Leuk he, kleertjes wassen. Heb het grootste deel gewassen.

Bah, wat vervelend!! Hoop dat het niet zo verder doorzet voor je.

Ik ben zelf langzaam weer allerlei eten aan het opbouwen. Sinds gisteren weer gewoon brood. Gaat gelukkig nog steeds goed.

7. Bika

Bika Niet meer actief

Had al wel dat ik elke week 1 keer overgaf ofzo nog hoor, maar dat vond ik nog niet zo erg en telde ik ook niet meer mee. Maar nu weer regelmatig heb ik toch echt de pest in! Maar ja in ergste geval nog 17 weken hahaha, dan heeft hij geen andere keus meer dan geboren te zijn en moet het toch afgelopen zijn lijkt me!

Vind de kleertjes allemaal zo schattig he! Moet wel even goed stapeltjes gaan maken morgen, want alle maten liggen nu natuurlijk door elkaar haha.

8. angel229

1x in de week of zo, daar zou ik ook nog mee kunnen leven. Maar het moet inderdaad niet vaker worden. Ik werd er zo beroerd en slap van!
    Kun je wel goed blijven drinken? Ik kon zelf heel goed aanvoelen wanneer ik begon uit te drogen dus dan wist ik dat ik heel veel water moest drinken. Overigens gaf ik op zo'n moment wel minstens 10x over.

Hoop voor je dat het echt weer wat minder word!

Al die kleine dingetjes zijn ook echt schattig! Het liefst zou ik alles aan mijn moeder showen, maar die wil niet weten wat het gaat worden. Dus helaas. Als de beeb er is, dan moet ze meteen alles zien!

9. Bika

Bika Niet meer actief

Mijn moeder baalt dat ze vanavond komen en niet morgenavond hahaha. Vanavond zit alles nog in dozen en morgenavond zal het mooi uitgestald staan. Ze wonen echter niet bepaald naast de deur, dus zal zal toch moeten wachten.

Mijn piepschuim letters zijn binnen! Straks gelijk even verf halen en dan kunnen die morgen ook aan de muur. Kan morgen kamertje denk ik eigenlijk helemaal af maken!

10. Bika

Bika Niet meer actief

En het kamertje is er nu ook!!

Had heel netjes het hele bedrag klaar liggen, mist er toch weer opeens 5 euro. Geeeeeen idee waar die is. Gelukkig had ik nog een briefje van 10 in mn portomonee anders had ik het niet gered!

11. Bika

Bika Niet meer actief

Mmm de wibra waskussenhoezen passen dus niet om standaard waskussens. Beetje jammer vind ik dat!

12. angel229

@ Bika: Leuk dat het kamertje er is. Nu word het voor jullie ook echt!!

Wij zijn net even naar de Ikea geweest. Alles wat we graag wilden hebben hadden ze natuurlijk niet. Maar wel ff lekker koffie gedronken met appeltaart. Uiteindelijk bedacht ik me dat ik nog wel bruikbaar spul bij mijn moeder had liggen, die op 5 min van de Ikea woont. Dus daar 'gratis' geslaagd. Ze had voor mannetje nog flesjes bier die hij zo mee kon nemen en de naaimachine is ook mee.

De gyn die Simple en ik hebben/hadden was ook druk aan het shoppen bij de Ikea. Vond ik wel grappig eigenlijk.

Had vanmorgen voor de zekerheid ook maar wat urine weg gebracht. Moest erg veel plassen en kleine beetjes. Gelukkig geen blaasontsteking maar gewoon een beeb die het leuk vind om mama te pesten en eens goed in de blaas te schoppen! Ik ga even het washok reorganiseren.

13. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Hihi Bika, bijna hadden ze je kamertje weer in de vrachtwagen gezet :p

Waar had jij die piepschuimletter gekocht? Is ook wel iets voor ons!

Hier alles prima. Ga nu lekker slapen

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Goedemorgen!

15. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Goedemorgen,

Angel, wat grappig dat hij ook in de ikea was. Volgens mij werkt hij ook niet op vrijdag.
    Gelukkig had je geen blaasontsteking.

Bika wat fijn dat je kamertje er is, nu kun je beginnen :D

Gister zijn per post de letters gekomen die ik op de meubels in de kamer plak, zoals mijn kast, mijn bedje enz. Maar moet nog even wachten want vriendlief wil deze zelf plakken en hij is nu een weekendje naar Alicante.

Fijne dag allemaal.

16. angel229

Vond het ook erg grappig, nu zijn er ook wel een aantal huisartsen die gewoon bij de ikea kopen en waarom niet....
    Toevallig de twee keren dat ik opgenomen ben geworden, was hij er wel op vrijdag. Maar kan ook toeval geweest zijn.

Ik ben ook heel blij dat het geen blaasontsteking was. Vooral ook omdat ik allergisch ben voor bepaalde antibiotica. Het blijft een beetje vervelend dat de baby zo op de blaas duwt, maar vind het niet meer zo erg.

Zo en we hebben er weer een weekje bij! Ik ga maar eens ontbijten want ik schrok net pas wakker, oeps!

17. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Lekker toch keertje uitslapen?

Vanavond verjaardag van tante van vriendje. Ze wordt 50. Kan ik mooi me nieuwe jurk aan.

18. angel229

Denk ook wel dat ik het nodig had om even uit te slapen! Nu kan het nog, dus geniet er nog even van.
    Het is rustig hier!

19. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Het is idd rustig hier. Ah leuk Sjulie, show je jurkje met foto als je wilt :)

Ja de weken vliegen nu voorbij heb ik het idee. Ik klaagde eerst dat het zo langzaam ging haha, nu gaat het echt snel. Nog maar 6 weken werken waarvan ik volgende week al een halve week verlof heb.

20. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Hi!

Rustig hier geweest gister :)

Jippie! Mijlpaaltje vandaag: 100 dagen nog!

Deel Deze Pagina