Ik heb even advies nodig. De broer van mijn vriend trouwt dinsdag a.s. en nu hebben we nog geen cadeau. We weten echt niet wat we moeten kopen. Korte omschrijving van hun beide: - twee vreselijke huismussen, zijn in 12 jaar relatie 1x op vakantie geweest naar Disney. - zitten het liefst op de bank voor de tv - gaan nooit naar de bios, uiteten, terrasje pikken, ijsje eten o.i.d. - hobby's: dvd's kijken (maar hebben bijna iedere film die krijgen is, heeft grotere dvd collectie als Rene Mioch), spelletjes spelen op allerlei verschillende consoles (maar ook hierbij zodra iets uit is word het gekocht). - hebben twee katten die als hun kinderen gezien worden - hele baby-uitzet is bij elkaar, maar nog geen kids, ook nog niet gestopt met de pil. Mijn eerste idee was een babypakket maken met daarin een speentje, flesje, mutsje, rompertje etc. Maar mijn moeder vond dat ik dat niet kon maken. Stel dat het niet lukt (ze hebben wel de babykamer al véél langer als ons opstaan terwijl ik wel al zwanger was). Dus aan de ene kant denk ik, zij lopen ook op de feiten voor... Lastig. Toen kwam het idee van mijn moeder een dinnercheque. Ik zou het een superleuk cadeau vinden. Maar manlief en ik houden van uiteten gaan en leuke dingen ondernemen. Daarop vond mijn vriend dat ze dan maar een keer MOETEN gaan uiteten. Maar mijn vraag moet je iemand dwingen? Toen bedachten we ons een VVV-bon of een irischeque. Schoonmoeder vond dat we het beste geld in een envelop kunnen doen, vind ik heel afgezaagd!! O ja, bloemen/planten zijn ook geen optie. Gaan of kapot of de bloemen komen naar ons, omdat ik dus wel weer van een boeket bloemen hou. Pfff, is er nog iemand die een leuk idee heeft voor 2 moeilijke mensen???
Hier gaat het slapen ook steeds slechter. Al twee dagen achter elkaar wakker geworden van kramp, een keer in mijn kuit en vanmorgen in mijn voet. Ik droom ook vaak erg eng. Misschien toch al een voorbereiding op??? Harde buiken heb ik regelmatig, vooral bij inspanning. Vaak al als ik een klein stukje moet lopen, dus maar rustig aan blijven doen.
Hallo allemaal, Ben terug van Duitsland, maar nog geen energie om hier alles nu te gaan bij lezen. Ben kapot. Ben vermoeider dan toen ik ging. Het gaat nog altijd niet goed met mijn blaasontsteking en heb de 2e antibiotica al achter de kiezen. Heb niet het idee dat het helpt dus heb bij thuiskomst meteen de gynaecoloog gebeld. Nu nieuwe urine gebracht en deze gaat op kweek een week. Dus het is even afwachten, maar het is erg vervelend. Bovendien heb ik flinke last van mijn rug en kan a.s. maandag gelukkig al naar de fysio. Mijn energiepijl is echt nog altijd heel laag, terwijl ze zeggen dat dit je beste periode is, niets van te merken nog Echt jammer. Maar genoeg over mij, hopelijk gaat het met jullie wel goed, ik ga morgen bijlezen en even reageren op alles.
Ik heb jullie verwaarloosd. Druk gehad hihi. Heb ik Iets heel spannends gemist? Woensdag spoedecho gehad. Had enorme pijn in onderbuik al 2 dagen. Oorzaak: 2 in stuit liggende baby's op mijn blaas. De draakjes hihi. Soms gaat het uren goed en dan ineens kan ik bijna niet zitten of lopen hihi. Verder was alles prima. Maandag naar gyn voor gewone echo en dinsdag een groeiecho. Mijn buik was nu kwa grote 31 weken als het een eenling zou zijn. Wel leuk om te weten hihi
@Angel dat is erg lastig maar misschien sparen ze ergens voor dus ik zou afgezaagd geld geven, kun je de ceremoniemeester niet bellen en vragen of er kadowensen zijn.
Believe it or not, ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ze trouwen op het gemeentehuis, daarna krijgen we nog een stukje vlaai en dan is het feest afgelopen. Niks geen ceremoniemeester o.i.d. Er was mij gevraagd of ik foto's kan maken in het gemeentehuis, ik kan echt niet goed fotograferen, ik had dus zoiets van het spijt me begin ik niet aan. Kunnen ook een fotograaf inhuren. Maar het mag allemaal vooral niks kosten (terwijl ze het allemaal prima kunnen missen als we hun verhalen moeten geloven).
Wij hebben van praktisch de hele familie gewoon geld gekregen toen we trouwden. Was ik ook veel gelukkiger mee dan dat ze met een of ander kado waren gekomen waar ik niet echt wat mee had gekund. Vind het zelf juist niet afgezaagd (en de andere kado's wel), vaak zijn er dingen die je graag nog zou willen hebben maar je niet koopt omdat je het geld er niet voor hebt en te duur zijn om kado te vragen. Tja ken wel meer mensen die bij trouwen echt helemaal niets verder doen dan een kratje bier in een park bijvoorbeeld. Ieder zijn eigen keuze natuurlijk, maar ik was toch echt heel erg blij met mn uitgebreide bruiloft hoor hihi Over een uurtje is mn verrassing... ben zo benieuwd!
T was leuk !! Ik werd naar een brasserie gebracht waar we gezellig hebben gelunched. Heerlijk broodje gehad! Lekker in t zonnetje gezeten terwijl ik allerlei leuke kadootjes uit mocht pakken. Daarna nog even een klein rondje winkels gedaan en toen zijn ze nog even mee naar mijn huis gegaan om babykamer te kijken. Was echt doodop 's avonds maar het was het waard! Leuk om mn vriendinnetjes (groepje van middelbare school) weer eens te zien en zeker zo hihi
Leuk dat je zo'n leuke dag gehad hebt! Hier vandaag een lekker rustige dag thuis. Heb mijn bureau maar eens opgeruimd. Was een beetje een puinzooi geworden! Nu kan ik weer normaal computeren. Gisteren kraampakket met Tummy Tub gekregen. Manlief wilde hem gelijk open maken want die dacht dat er allemaal leuke spullen inzaten haha. Wat viel dat tegen! We hebben besloten om voor broer vriend toch maar gewoon een envelop met geld te doen, aangezien wij dit eigenlijk straks ook het liefste krijgen. Willen er straks van met de beeb naar Centerparcs o.a.
Hahaaha kan me zijn gezicht denk ik wel een beetje voorstellen hahahahaha, grappig! Best netjes dat je Tummy Tub erbij krijgt zeg!
Hahaha, ja! Ik dacht nog, eet rustig mijn broodje op en dan eens kijken. Hij dacht dat het ongeveer hetzelfde was als de blije doos. Ik wist dat de Tummy Tub erbij zou zitten, dus bewust geen gekocht. Maar het is een mooi cadeau. Vriendin vertelde dat ze bij CZ alleen maar knuffeltje had gehad. Dus ik verwachtte er in eerste instantie ook echt niet veel van. Ik ben er blij mee, of hem veel gaan gebruiken moet ik nog zien, maar zeker in het begin is het wel leuk.
bij mijn verzekering geen bevalpakket, maar mis het niet aangezien ik niet thuis beval hihi. hier vandaag ook een lamme dag, zit nog in mijn ochtendjas en die gaat niet meer uit hihi. zit nu te wachten tot de was weer klaar is, 3e ronde en nog 1 of 2 te gaan Morgen weer echo en dinsdag groeiecho, leukleuk!!
Ben benieuwd, zit bij IAK nu (vanaf 1 jan, daarvoor CZ) en heb echt geen idee. Geloof dat ik hem rond de 7e maand zou krijgen, dus nog even afwachten. Kan ook goed zijn dat je helemaal geen kadootje erbij krijgt toch? Niet dat ik het ook nodig heb, ben nu bewust geen dingen meer aan het kopen zodat mensen ook nog wat te geven hebben hahahahahahahaha.
Weet je al hoe lang je in het zh moet blijven Sjulie? Denk dat paar van die dingen uit het kraampakket ook best handig zijn namelijk als je in het zh bevalt. Ik geef denk ik gewoon wat over blijft aan de kraamzorg mee, die weten altijd wel mensen die het kunnen gebruiken. Heb net op 2 stukjes na de pinten gelegd en de naamletters en een (of het deze blijft is maar de vraag) klamboe opgehangen. Begint nu echt ergens op te lijken ! Wil nog een plank boven de commode, nog een paar kleurige dingetjes aan de muren en dan moet de babydump nog komen om de boel te repareren en dan kunnen de laatste stukjes plint (durf dat nu nog niet aan) op zn plaats.
Ik wil ook in het zh bevallen, maar er zitten idd wel dingen in die dan ook handig zijn. En wat spulletjes voor de dagen erna. Ik was bezig met de papieren allemaal op te ruimen en in te klapperen, maar heb steeds een harde buik. Dus nu maar gestopt. Kan mijn vriend straks mee verder gaan. Ik heb zo'n hekel daaraan, maar wel alweer lekker veel weggewerkt. Hij is nu nog met zn moeder wandelen, aangezien ik gisteren al problemen had met naar mijn schoonouders lopen (400 m ofzo van hier) heb ik maar besloten om thuis te blijven.
Vervelend Angel, hoop dat je er snel vanaf bent! Begin t hier best zat te worden eigenlijk. Heb zelf gekozen voor deze baby en wil hem ook zo ontzettend graag. Maar heb het effect van mn medicijnen niet kunnen nemen onderschat en voel me 90% van de dag alleen nog maar ellendig. Gelukkig over 5 weken verlof dat zal al schelen. Heb zo ook dansles en zie het eigenlijk even niet zitten. Maar ga het toch proberen, we kunnen tenslotte altijd nog naar huis gaan en vaak voel ik me wel wat beter als ik beetje bewogen heb. En nu uitgezeurd hahaha, terug naar mn 'je wou dit zelf dus eigen schuld modus'.
Dat heb ik inderdaad ook wel eens. Terwijl ik ook zo graag een kindje wilde, en nog steeds hoor. Heb helemaal nergens spijt van. Maar baal echt wel eens als een stekker als wat niet gaat (is ook niks voor mij). Zou niet iedereen dit soort momenten wel eens hebben. @Harde buiken: Ik weet gewoon dat ik dan gas terug moet nemen. Ben lekker op de bank gaan liggen, herhalingen van vakantieliefdes kijken en gaan genieten van het gerommel in mijn buik. Nu even aan mijn armband aan het werken.