2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier tot nu toe 8 kilo erbij.

Nog een weekje dan komen de meubels!!

2. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo,

Ik heb even niet veel tijd om bij te lezen dus kom alleen even gedag zeggen. Heb het even druk met vanalles, donderdag middag heb ik vrij dus dan hoop ik wel even te kunnen bijlezen.

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Volgens mijn baas en zijn vrouw was het een heel sympatieke man. Zij konden het supergoed met hem vinden. Mijn baas heeft zelfs een pak van hem gekregen toen hij voor het eerst naar Antarctica ging. Het pak past niet meer, maar gaat nooit meer weg! Hij was er echt helemaal kapot van, volgens mij was hij blij dat het spreekuur afgelopen was en dat hij geen middagdienst meer had. Ik kende die man zelf verder ook niet, maar als je je baas dan hoort vertellen wat hij gedaan heeft. Alle 8000 meter toppen beklommen, alle hoogste bergen van ieder werelddeel beklommen. Skieend van de ene kant van Antarctica naar de andere kant (4000 km, even ver van het noordelijkste punt van Noorwegen naar Gibraltar). Respect hoor!!!

Ik ga de konijnen eten geven, Nala is al een uur aan het bedelen om brokjes. Net alsof ze nooit wat krijgen haha. Nu had ie bedacht om maar steeds harder te gaan rennen. Die bedelt me wat te veel, als ik de vriezer al open maak begint ie al aan zijn kooi te hengsten (terwijl hij nooit wat uit de vriezer krijgt, dus snap de logica niet). Daarna slapen. Morgen bruiloft, om 6.30 uur gaat de wekker!

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Goedemorgen! Veel te vroeg wakker hier (5.15 uur :$). Zo ontbijten en dan klaar maken voor de bruiloft. Veel plezier vandaag!

5. Bika

Bika Niet meer actief

Het is idd niet moeilijk, maar hij moet op een andere plaats komen nu waardoor er even een afvoerleiding gesplitst moet worden. Stelt ook helemaal niets voor en normaal zou ik daar zelf mn hand niet eens voor omdraaien, maar nu doe ik t toch maar niet haha. Ach ja probeer t nog wel eens of hij het wil doen en anders misschien mn vader ofzo als die eens een keer in deze buurt komt.

6. Bika

Bika Niet meer actief

Gisteren rondleiding gehad in Bernhoven Veghel, wat een deprimerende rotzooi is dat zeg! Oud donker en muf, geen toiletten op de kamers maar gedeelde op de gang. Tijdens bevalling zal ik dat heus niet merken, maar aangezien de kans groot is dat ik eventjes moet blijven zit ik toch niet te wachten op daar liggen! Gaan maar eens even met de gyn in gesprek om te kijken of ik niet naar ander ziekenhuis kan hoor. Deze is ook nog eens langer rijden dan t ziekenhuis in den bosch.

Veel plezier vandaag Angel!

7. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oooh Bika, wat ben ik dan blij dat wij net een nieuw ziekenhuis hebben, als ik jouw relaas zo lees....
    Alles netjes voor elkaar, bevalling/verblijf/kindje/partner/sanitair... alles op 1 kamer. Tegen mijn uitgerekende datum "draait" het ziekenhuis zo'n 4 maanden, dus dan zijn ook mooi alle kinderziektes van het opstarten eruit.

Angel, zal wel een lange dag worden, zo'n bruiloft vandaag, maar toch veel plezier!

8. Bika

Bika Niet meer actief

JBZ nieuwe lokatie?

9. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    waarom zouden ze je langer in het zh willen houden? als alles goed gaat is daar toch geen reden voor?

10. Bika

Bika Niet meer actief

Als het goed gaat onstlaan ze je in principe toch pas de volgende morgen. Dat is het ietsjes langer. Maar zit je dus tot die tijd wel in dat prut zh.

Als het niet helemaal goed gaat of als er wat voor reden dan ook is dan houden ze je langer.

Klein verschil en vooral voor mij alleen natuurlijk duidelijk hahaha, sorry!

11. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Huh????:$ Zegt me helemaal niks, dus eh... nee...:p

12. Bika

Bika Niet meer actief

Hahaha, dacht dat je niet zo ver weg woont dus was te proberen haha. JBZ is wel alternatief voor mij wat mij betreft. En dus dichterbij! En JBZ is ook pas net open :)

13. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    ik maak me er niet druk om of ik moet blijven of niet.
    In het ziekenhuis zullen ze vast wel het beste met me voor hebben.

De kraamkamers zouden 1 juni klaar zijn maar dat gaan ze niet halen. Hopelijk zijn ze in augustus wel klaar hihi

gisteren was de echo top, was met 3 minuten weer weg hihi.

zometeen heb ik een groeiecho bij een speciale echoscopiste. Zij kan vrij exact meten hoe groot ze zijn. Ben benieuwd. Is natuurlijk bij een tweeling wel belangrijk. Duurt ook weer een uur hihi.

de metingen die door een gewone echoscopiste ed gedaan worden zijn schattingen, mijn gyn doet ze niet en raad ze ook erg af om bij pretecho's te laten doen. Hij vertelde dat wanneer het kruisje een mm 'verkeerd' staat het vlot een paar 100 gram kan schelen en een paar dagen.

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    het nieuwe jbz ziet er top uit!
    ben benieuwd of dat ook top is, heb iig al een iemand gehoord die er nu nog niet zo kapot van is.

15. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Zow, vandaag bij de VK geweest en alles overlegd :)

Ze gaan alles in de gaten houden maar er zat iig geen suiker in mijn urine. Ik moet sowieso over 2 weken bloed prikken ivm rhesus en dan ook gelijk op suiker e.d. Die middag krijg ik dan ook gelijk een prik bij de VK.

Ik heb het ook gelijk gehad over het ziekenhuis in Veghel n.a.v. de rondleiding gister. Verteld dat ik nog even verder ga kijken dan daar. Ze gaven wel gelijk aan dat zij alleen meegaan naar veghel ondanks dat het nieuwe ziekenhuis (idd nieuw adres e.d. Verhuizing - Jeroen Bosch Ziekenhuis ;) ) maar 15 min van ons (en VK) vandaan is ipv 20 of zo. Is het echt een verplaatste thuisbevalling dan ga je er pas heen als je er klaar voor bent. Ze VK komt eerst bij je thuis om je te checken en je gaat daarna pas echt naar het ziekenhuis. Kijk dan ben je als het goed is zo weer thuis maar..... Ik weet het nog niet. Ik ga er even goed over nadenken. Verder de werkwijze in Veghel, dat staat me gelukkig niet tegen en ook niet hoe ze omgaan met de voedingen als je weet dat je borstvoeding wil geven. Maar het blijft een oude deprimerende bende en ze hebben het er ineens heel veel drukker omdat heel regio Oss/Uden/Veghel daar heen moet. Ze hebben vergeleken vorig jaar wel 2 kamers extra maar hebben ze ook personeel extra? :S Oss is niet voor niets dicht.

16. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    In mijn geval was het geen gewone echoscopiste maar dé echoscopiste die normaal de 20 weken echo's doet bij ons in de buurt alleen dan met haar eigen apparaat bij haar thuis. :)

17. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    dat zal toch wel? want zonder personeel kunnen ze ook niet de kamers vullen :)

18. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Maar Sjul, jij hebt niets te klagen qua echo's :p Leuk hoor. Enn fijn dat het goed is allemaal :)

19. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Nou, ik denk dat als je alles gister had gehoord tijdens de toespraak dat je ook je vraagtekens zou zetten bij bepaalde onderwerpen :) :p

20. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    de echoscopiste waar ik heen ga doet sporadisch 20 weken echo's maar is speciaal voor groeiecho's. komen ook dames uit andere zh naar dit zh om door haar te laten meten.
    Wachtlijst is ook lekker lang (behalve als je gewoon voorgezet wordt haha)

Met de 20 weken echo waren beide kinderen mooi op schema, maar dat moet ook want tot die tijd groeit het vrij gelijk op.

Ik ben dus zeer benieuwd. Is de eerste groeiecho, zal nu wel regelmatig gebeuren.

Ze hebben beide een eigen vruchtzak en placenta dus ik hoop dat ze vrij gelijk opgaan kwa groei

Deel Deze Pagina