2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bika

Bika Niet meer actief

Nee opzich heb ik ook niets tegen de werkwijze in Veghel. Hoef daar alleen gewoon niet te liggen! Maar je hebt toch minder keus dan je dacht Buddy dan. Zou je niet met een vk uit den bosch kunnen tegen die tijd bijv?

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    is ook zeker zo!!! iedere 2 weken hihi

3. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    maar dat is volgens mij nergens. Vorige week op de verloskamers hadden ze tig kamers maar er waren maar 2 man personeel :p

Als er ineens 5 bevallingen komen dan moet de gyn/vk op en neer van kamer naar kamer :p

4. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    oja, en nog vergeten te vertellen, de linkse is uit de stuit. die ligt weer mooi met kopje naar beneden.

had ook ineens minder last zaterdag!

5. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Nou op zich heb ik gelukkig niet minder keus maar ik zal het dan moeten doen met een andere vk :) Maar ik ga er allemaal even rustig over nadenken. De praktijk waar ik nu loop daar zijn 4 verschillende vk's. 1 heb ik nog nooit ontmoet en 1 vind ik niet zo aardig en 2 zijn echt helemaal leuk. Het is dus tegen die tijd sowieso maar de vraag wie ik krijg dus het maakt me op dat punt niet heel veel uit.

6. Bika

Bika Niet meer actief

Fijn zeg, ben benieuwd of hij nu uit stuit blijft hihi.

Die van mij draait nog zo veel rond dat ik echt niet kan voorspellen in welke houding hij uiteindelijk blijft steken :p

7. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Nee dat klopt ook allemaal en dat maakt ergens ook niet uit maar ik weet zeker dat als je er gister bij was geweest dat jij ook zou gaan twijfelen of je daar heen zou willen. Het is het totaalplaatje hè. Er wordt ook niet voor niets een nieuw ziekenhuis gebouwd in Uden en dan gaat het in Veghel volgens mij ook helemaal sluiten. Dat is natuurlijk niet voor niets! :)

8. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    zul je niet zien dat je diegene krijgt die je niet aardig vind of die je niet kent!

Ik heb helemaal geen idee wie of wat ik krijg hihi

9. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    die van mij rollen ook nog lekker rond hihi

10. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    nee op een gegeven moment is het gewoon op natuurlijk.

de verloskamers in Tilburg waren ook wel erg oud hoor! ook de weg er naar toe was niet geweldig.
    Als je op de verloskamers moet liggen een hele dag dan ben je ook niet blij haha.

Hoop dat de kraamkamers klaar zijn in augustus! Over 2 weken heb ik er een rondleiding, door de verloskamers etc etc. hopelijk kunnen ze dan zeggen dat het bijna klaar is hihi

11. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    ik ga me klaarmaken voor de echo.

vanavond kom ik wel even vertellen :)

12. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Hoop dat ze idd klaar zijn als jij moet :)

En succes bij de echo :)

13. Bika

Bika Niet meer actief

Welk zh ga jij naar toe Sjulie?

Buddy, zie dat je je moet aanmelden voor die avond in JBZ en die zit vol. Staat er in die bevestigingsmail van jou dat je die mail ofzo moet meenemen of zou ik kunnen crashen? Wil daar eigenlijk wel graag kijken en 10 aug wordt te krap dag.

14. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Same hier, praktijk met 3 VK's plus student/stagiaire o.i.d. plus een hele sullige assistente. De VK's heb ik op 1 na allemaal al "gehad" nu. De vierde heb ik jaren geleden met mijn MK al gehad, dus die ken ik ook. Gelukkig allemaal aardig:D

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @ziekenhuis ik wou dat ik nog in lelystad woonde.. Daar is het echt super geregeld, hele mooi verloskamers met koelkast en drinken tot je beschikking, ook grote tv en eigen badkamer en super ruim opgezet..

@vk zijn er hier 2, maar heb de andere nog nooit ontmoet maar moet toch in het ziekenhuis bevallen dus maakt dat niks voor mij uit :)

16. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @bika, Je moet ze gewoon even bellen :) Heb ik ook gedaan.

En die ziekenhuizen weten wat! En Nederland bezuinigt vrolijk door op de zorg :S

17. Bika

Bika Niet meer actief

Zat ie toen ook al vol? En heb je gewoon via de poli gebeld?

18. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Volgens mij zat hij toen al vol ja :) En heb volgens mij idd de poli gebeld.

19. Bika

Bika Niet meer actief

Zal het eens proberen straks en anders ga ik het gewoon proberen hoor :p Voordeel is dat ik tegen die tijd wel weet of mn gyn akkoord gaat of niet.

20. Bika

Bika Niet meer actief

Nou in het CWZ kan ik de 20e naar de voorlichting. Het JBZ zit echt vol, maar er wordt gekeken naar een extra datum en als dat niet gaat lukken heb ik een telefoonnummer gekregen waarop ik een afspraak kan maken zodat ik persoonlijk een korte rondleiding krijg waarbij ik in ieder geval de kraamsuites mag bekijken. Perfecte service dus!

Deel Deze Pagina