das ideaal!! ik dacht dat de strijkplank niet laag genoeg kon (ik strijk namelijk nooit hihi) maar dat gaat dus prima. Is mooi om te onthouden hihi. Man wat heb ik veel setjes in maat 56. kan goed zijn dat ze het niet eens allemaal aan kunnen haha
Moltonhoeslaken | Bedtextiel | Baby-Dump Ik heb deze, dat is niet met zeil. Bij de hema hebben ze beide.
Werd half uurtje geleden wakker gebeld door de Babydump. Daar ging ons ochtendje slaap in halen Slaap toch duidelijk slechter of niet wanneer mijn man avonddienst heeft en tegen 1 uur of later pas thuis is zeg. Zou dat nog wennen? Maar goed, ze komen over 3 weken precies de meubeltjes maken. Ben echt blij dat ik alles op tijd heb laten komen, zit dan op 31 weken. Dus dat moet geen probleem zijn met de tijd lijkt me. Alleen vind het nog steeds erg jammer dat er tegenwoordig zo veel producten met schade geleverd worden. Heb je eindelijk t binnen, kan je het nog niet afmaken. Zo... Goedemorgen! Ik zit al in mn tankini klaar om naar buiten te gaan zo hahahaha. Het ziet er al heerlijk uit buiten !
Ik heb net alle boodschappen al gedaan. Was vreselijk druk in de winkels maar alles is in huis dus we hoeven nergens meer heen tot op zijn vroegst woensdag! Zo meteen ga ik maar een uurtje liggen, misschien buiten maar het is echt warm hier! Eerst zo maar eens een zomerjurkje aandoen in plaats van de spijkerbroek. Ga de broodjes afbakken dat we zo kunnen eten.
Vind dat ook echt wel iets waar je vanuit mag gaan dat dat zo is toch ook. Maar tot nu toe met alles pech dus. Mijn vader belde of ik kom bbq-en. Het is wel een uur rijden en dus ook een uur terug vanavond, maar lijkt me wel gezellig om te gaan en anders zit ik ook maar zo alleen thuis. Neem voor de zekerheid gewoon slaapspullen mee mocht ik echt te moe worden om terug te rijden en maak het hoe dan ook niet laat.
Dank je! Zit ondertussen in verweggistan en niemand te bekennen gewoon Ben blij dat ik mn eigen huissleutel heb hoor hahaha. Zullen zo wel komen, wist dat ze nog wat boodschapjes moesten doen. Verkeer viel heel erg mee, ipv 1 uur 45 min over gereden en dat op vrijdagmiddag!
Bika, je brengt me op een idee! Heb sowieso de laatste weken al moeite om "creatief" te koken, en met warm weer al helemaal. Ben gauw naar de winkel gefietst, lekker vlees, salade etc. gehaald, en dan pleuren we straks gewoon de partypan op tafel buiten!!!! En morgen nog een keer, en op zondag kook ik toch al nooit, haha, dus dan verzinnen we ook wel weer iets anders...
ik ben ook echt niet goed meer in koken pfffff. vriendlief gaat straks koken. Ik heb net alles gestofzuigd en gedweild. Huisje weer lekker fris
Haha ik dacht dat ik de enige ben die totaal niet creatief is! Hier word het soep met een stokbroodje kruidenboter en een gekookt eitje. Mijn vriendje is een beetje ziek dus die had sowieso al geen zin in eten. Hopelijk heeft hij straks wel zin in een ijsje!
@Sjulie; Petje af hoor! Met dit weer én met een dikke buik stofzuigen en dweilen! Wow..... Wou dat ik zoveel puf had...
hihi en nog een tweeling erin ook he ik voel me op het moment erg goed. Fit en buiten mijn buik heb ik nergens last van. Maar doe het kalm aan hoor, stofzuigen, rusten, dweilen, rusten hihi. daarna boven nog gestofzuigd en nu is het wel best. Voor dit weekend ben ik klaar (al doe ik morgen weer stofzuigen hoor!)
Vanmiddag nergens puf voor gehad. Eerst met boekje in de zon gezeten. Daarna op de bank geslapen! Is ook wel eens lekker.
Hey, hallo, lekker rustig hier vandaag (is ook veel te heet)... Ik heb ook een paar drukke dagen achter de rug, met oa alweer een feestje, namelijk mijn neefjes eerste communie. We hadden lekker barbecue bij mijn zus en de dag erna wat nog over was... super zo eventjes niet hoeven koken (ben er ook niet zo creatief mee op dit moment, geen energie en te warm weer). Vandaag wordt het bami! @Buddy'tje: Misschien interessant voor jou om te weten. In mijn zwangerschapsdoos zat een folder over een website met oa raamstickers en muurstickers ed. Er stonden heel veel ontwerpen bij met Dikkie Dik en ik dacht meteen aan jou. Ik mag, denk ik, geen reclame maken hier voor deze website, maar als je wilt, pb ik wel even... Verder met mij en ons meisje alles goed. Morgen ga ik mijn geboortelijstje aanleggen in de babywinkel (de absolute traditie in België en rekening houdend met leveringstijden wordt het dringend tijd dat ik er nu aan begin), later ga ik me ook nog eens bezig houden met de doopsuikers (nog zo'n traditie in België). Hierbij word ik lekker geholpen door mijn oudste dochter... ik heb er nu al zin in... dit is echt wel het leuke aan zwanger zijn Zo, en nu ga ik, zeer tegen mijn zin, die bami maar eens klaar maken...
Had me vannacht toch wat, echt te erg voor woorden hoe hard ik schrok hahaha. Had ontzettende buikkramp en aan het begin ook beetje last van projectielbraken. Dus ik op de wc en (hier ben ik minder trots op) het uitgillen van de pijn en roepen dat ik dood ging. Man zette me met mn rug tegen de muur aan omdat ik volgens hem te ver naar voren zat en mn buikspieren moest ontspannen (zit wat in, dus ik luisteren). Na tijdje hoor ik opeens heel erg veel water onder me vandaan lopen en ik wist zeker dat ik niet aan het plassen was. Keek mn man heel erg verschrikt aan (WAT IS DAT!!!????) hij lachen en zegt je zit een klein beetje tegen de doortrekknop aan. Ik weer gerust gesteld natuurlijk, maar t was me wat. Dacht echt van dit hoort niet, kan toch nog niet dat?? Gelukkig vandaag alles weer normaal. Nog weer even langs de babydump geweest. Laptop (met gratis tablet) voor mijn man gekocht en een hoop zooi op marktplaats gezet. En ook nog reactie gekregen op een box die ik graag via mp wil kopen Wie vind het ook te warm om zwanger te zijn trouwens ? Vanaf half augustus mag het van mij wel een paar graden minder hoor hahahaha
Ik vond het gisteren ook veel te warm. Had die nacht ook vreselijk slecht geslapen. Twee huizen verder wonen een beetje van die aso's en die hadden bezoek. Om 00.30 uur vonden ze het nodig om voor op straat luidruchtig te gaan kletsen! Wij hadden alle ramen open en lagen ook pas net in bed. Uiteindelijk was ik het spuugzat. Raam dicht gemaakt en achter op de babykamer het raam dan maar open. Bij die mensen er wat van zeggen heeft toch geen zin en ik moest ff denken aan wat in Hoensbroek gebeurd was die middag. Niet dat ze zoiets zouden doen, eerder een flinke kras op de auto zetten of er eens goed tegen schoppen. Uiteindelijk gisteren de hele middag op de bank voor de tv gelegen. 's Avonds naar verjaardag. Lekker buiten gezeten. Was erg gezellig. Toen door de stromende regen en het onweer naar huis! Ben eens benieuwd wat het weer vandaag doet! @Bika: wat zul jij geschrokken zijn! Gelukkig dat je man dan toch nog zo kalm reageert! Ik ga eens even uitzoeken waar we dinsdagavond kunnen gaan uiteten.
Fijn ja, van die aso's in de buurt....:x En zeker nu je in de tijd van het jaar zit dat mensen tot laat buiten zitten met feestjes, BBQ etc...... Valt hier gelukkig nog reuze mee. Heb 's nachts hier de ramen op de slaapkamer helaas wel dicht want er staat een lantaarnpaal recht voor ons raam en we hebben verder geen muggen-hor o.i.d. voor het raam zitten. Op de babykamer ook nog niet trouwens, maar dat wil ik nog wel geregeld hebben, want we wonen aan een park met eendenvijvers en sloten (lees; stilstaand water, lees: muggenlarven). Iemand ervaring met goeie HORREN voor DRAAI/KIEP-RAMEN? Vannacht heeft het hier wel lekker een beetje geregend maar lang niet genoeg. Het is effetjes wat koeler, maar de parasol is alweer open. Geen zin om te koken vandaag, BBQ-vlees is op.... hm... frietjes dan maar? Of pizza???
Zij zijn eigenlijk de enige die zich altijd als een stel kleuters moeten gedragen (zelfs hun kinderen, pubers, gedragen zich netter). Voor de rest is het een nette buurt. Die vrouw is een duitse maar ze kon zo van de vismarkt afkomen, nog erger word het als ze in het zwembad springt. Missen alleen de zeehond geluiden nog! Wij zijn ook nog opzoek naar horren voor draai/kiep ramen. Dus ook ik ben benieuwd. Ik twijfel of we moeten BBQ-en. Vlees hebben we wel. Alleen niet zo gek veel tijd en geen salades etc. Denk dus dat het gewoon een vleesje met krieltjes en groente gaat worden. Hier wil ik nog e.e.a. opruimen en poetsen en we willen ook nog even de stad in. En we willen misschien vanavond ook nog terrasje pikken in Maastricht. Maar of dat laatste doorgaat??? Zal wel stervensdruk zijn!