2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zeg altijd, 's avonds als we naar bed gaan: "Zo, papa en mama gaan nou lekker slapen, dan kun jij weer fijn gaan liggen spoken bij mama in de buik!":D En dan, aan het begin van de nacht, en vaak 's ochtends, begint het "geduvel", haha; bobbels everywhere!

Tot voor kort kon ik echt met namen de kop, kont en rug voelen, maar ik merk nu dat onze knul goed groeit want de beentjes en armpjes zijn ook steeds prominenter aanwezig.
    Hij ligt al "heads down" zeg maar, en ik merk goed dat zijn uitgestrekte beentjes steeds verder omhoog in mijn ribben/zij kunnen prikken, als 'ie effe lekker wil plagen, haha...;)

2. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Wij gaan idd voor een dikkie dik kaartje hihi. :)

Even een update-tje omtrent het suikergedoe. De test was dus veel te hoog! Ik ben doorverwezen naar de gyn en daar blijf ik. Ik heb dus een afspraak voor woensdag gemaakt met de gyn in den bosch en zal daar ook bevallen. Dan wordt er ook een echo gemaakt en besproken of ik aan de insuline moet. Ook moet ik daar naar de dietiste. Baarmoeder bleek iig flink voor op groei te liggen en kindje vanmorgen met zijn hoofdje naar beneden...

Maar wordt allemaal vervolgd....

3. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ai buddytje dat is niet zo leuk he. Ben benieuwd hoe het nu verder zal gaan.

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Echt rot voor je!!:(

5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ben ik blij dat wij ondergrondse containers hebben, hoef niet aan de bak te denken!

Hier bewwgt mijn buik ook af en toe helemaal! Zo leuk!

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Balen meis!! Blijf hopen dat je geen insuline hoeft te spuiten!!

7. Bika

Bika Niet meer actief

Succes woensdag Buddy. Hoop dat het allemaal zo goed mogelijk gaat. Hoe naar het ook allemaal is, bedenk maar dat je nu je baby waarschijnlijk wel eerder mag zien, misschien helpt dat tegen alle vervelende en nare dingen er aan?

Bij welke gyn moet je?

8. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hier sluit ik me bij aan...!
    Gelukkig wordt het wel allemaal goed opgevolgd.

Gisteren naar de 3D echo geweest, maar onze kleine meid lag lekker te slapen met haar gezichtje diep weggestoken in de placenta. Ook lagen haar beide handjes over haar gezichtje. Er was dus, buiten een schattig oortje, niks te zien. Zelfs na wat heen en weer gepor over mijn buik, bleek zij alleen maar te denken: 'Ach, laat me toch met rust...' en gingen de handjes alleen maar nog verder over haar oogjes.

Gelukkig hoefde ik niks te betalen en mocht ik vandaag nog eens terug komen. En nu lukte het wel, hoewel haar handjes toch favoriet blijven tijdens het slapen (en dan liefst over haar gezichtje). Toch wel schattig!!!

Net zoals iedereen hier op het forum die al een 3D heeft laten maken, vond ik het bijzonder mooi en smolt ik helemaal weg. Ons klein meisje lijkt in mijn ogen ook helemaal op mijn jongste dochter, tenminste ik herken in haar hetzelfde baby'tje. Toch grappig dat ze mij meteen zo bekend voorkomt.

Als mijn man straks eventjes zo vriendelijk wil zijn om de foto's op mijn pc te zetten, dan zal ik eens proberen of ik er hier enkele kan plaatsen (heb ook buikfoto's, dus die doe ik dan ook maar meteen even).

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Leuk Karen!

10. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ok, hier komt poging nr. 1: mijn buikje afgelopen woensdag, precies 30 weken zwanger...

Bekijk bijlage 158659

11. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    En ziehier onze kleine meid (met onderaan het armpje alweer klaar om over haar gezichtje te leggen):

Bekijk bijlage 158661

12. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
  13. angel229

Leuk!!
    Ik heb vanmorgen gezeurd voor een bellypaint. Mijn mannetje leek het wel wat om dat zelf te leren. Maar laat het nu toch maar professioneel doen. Misschien ooit bij nummer twee....

Morgen zijn mijn opa en oma 55 jaar getrouwd, heb zelf een kaart in elkaar geknutseld. Heb nu ook meteen het idee voor het geboortekaartje. Binnenkant gaan we zelf drukken. Dan komt aan de voorkant een foto van de baby, die mijn man moet gaan bewerken. De foto word gewoon op mooi hoogglansfotopapier gedrukt, de rest op speciaal dikker papier. Moet alleen even kijken wat slimmer is zelf printen of laten printen.

14. Bika

Bika Niet meer actief

laten printen, resultaat is zelden zo mooi als je zelf doet helaas :(
    En je kan je man toch laten oefenen op je buik en ondertussen professionele bellypaint laten doen?

@karen: wat een mooie duidelijke foto's!!!

15. angel229

Ik heb aantal proefdrukken gedaan, voor het resultaat hoef ik het niet te laten! Is echt prachtig geworden. Heb ik wel goede kwaliteit fotopapier en hoge kwaliteit afdruk gekozen (kost veel inkt). Ging me eigenlijk meer om de kosten, denk dat laten drukken goedkoper is.

16. angel229

Hij vind het professioneel laten doen van een bellypaint maar onzin :(. Pff kost maar 35 euro, dus echt niet duur. Hij zegt je doet er nooit meer wat mee, ik vind het zo leuk voor in het foto-album. Straks maar eens even zorgen dat ik mijn zin krijg ;).

17. Bika

Bika Niet meer actief

35 euro is idd niet veel nee en het is wel erg leuk om te zien vind ik altijd! Hoop dat je hem overgehaald krijgt.

18. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik hoop ook dat je hem overgehaald krijgt. Ik ga de foto gebruiken en een kaartje maken als bedankje voor het kraambezoek heb ik mij vanmiddag bedacht :D En dan misschien een mooie foto ervan inlijsten en op de babykamer hangen ofzo. Is toch altijd een leuke herinnering.
    Wij gaan wel zelf een gipsbuik maken tegen de 35/36 weken aan. Dat wil vriendlief zelf doen maar daar krijg je ook doe-het-zelf pakketten voor.

Mooie 3d foto weer :) Ziet er toch erg leuk uit zeg :)

19. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Leuke foto's Karen!

20. angel229

Hebben het gisteren niet meer over de bellypaint gehad, moet dat even tactisch aanpakken hihi.

Even iets heel anders :p, hebben jullie ook last van lekkende borsten? Ik heb er al een hele tijd last van, gelukkig alleen 's nachts! Nu word het erger, eergisteren droog t-shirt aan kunnen doen, vond die natte plek niet fijn.

Deel Deze Pagina