Nee doe maar beter lekker rustig aan. Lopen komt over 2 maandjes wel weer, nou ja ok misschien 3 nadat we allemaal uitgebloed zijn
Jaaaaaaa, nu al zin in!!! Kan echt niet wachten hoor, duurt me allemaal nog veel te lang die komende 10 weken hahaha, wil nu al!
Nu we allemaal eigenlijk relatief dicht bij elkaar wonen is het misschien wel leuk om over een tijdje onze eigen babyboom te houden en eens bij elkaar te komen. Tenminste, dat lijkt mij wel een leuk idee, maar kan zijn dat jullie dat niet zien zitten hoor.
Nou we zijn vanmiddag dus bij de gyn geweest... Ze hebben de groei gemeten en het buikje ligt nog steeds voor en ook de beentjes (zal hij wel van zijn vader hebben ) Hij weegt nu 4 pond en als hij blijft groeien volgens de curve zal hij rond de 8 pond uitkomen. De hoeveelheid vruchtwater is gelukkig goed. Morgen moet ik een afspraak maken met de diëtiste in het ziekenhuis. Na (geloof ik) 1 1/2 week een dieet te volgen wordt er een suiker-dag-curve bijgehouden. Is deze goed dan mag ik terug naar de verloskundige waarna ik weer 1 1/2 week later een glucose-dagcurve moet gaan laten testen. Is het dan nog steeds goed dan blijf ik bij de verloskundige. Is het na de eerste dagcurve niet goed dan gaan ze kijken of ik insuline moet spuiten/slikken. Hoe het allemaal precies gaat verlopen weet ik dus nog niet helemaal. Als ik terug moet naar de verloskundige 'moet' ik alsnog naar Veghel om te bevallen tenzij ik een andere verloskundige zoek die wel contracten heeft met het JBZ.. (pff heel gedoe dus!) Sowieso zei de gyn dat als ik poliklinisch zou willen bevalen in Den Bosch, mensen uit de gemeente Den Bosch voorrang krijgen op de mensen van buitenaf. Er is een enorme stroom aan mensen van buiten Den Bosch.. (logisch, daar niet van.) Het is dus misschien allemaal niet zo heeel simpel om het allemaal goed te regelen voor mezelf.. Wordt dus (wederom) vervolgd.... Ik heb trouwens net de geboortekaartjes besteld! Ik heb ook babyboom gekeken. Ik vind het een heel leuk programma en we mogen idd wel in onze handjes knijpen dat het allemaal zo goed gaat (en snel ging voor sommigen). Ik vind dat ik ondanks spannende momenten niets te klagen heb. Sommige mensen moeten bijvoorbeeld al plat vanaf een bepaalde tijd. Zit je niet op te wachten! :S
@eigen babyboom, Op zich een heel leuk idee maar ik houdt wel nog even een slag om de arm. Even kijken of ik het straks ook nog een goed idee vind
Ik zeg t zelf nu ook heel stoer, misschien dat ik erna er ook anders over denk haha Wat een gedoe zeg, ben benieuwd hoe het nu verder met je gaat lopen, succes ermee en hou ons op de hoogte.
Fijn dat je opzich goed nieuws hebt gekregen Buddy en idd die lange benen zullen wel van je vriend afkomen, die zit wel ongeveer tegen de 2 meter aan of niet? Je kan altijd proberen dat wanneer je aangeeft dat je er zelf geen prettig gevoel bij hebt je toch bij de gyn mag blijven. Misschien wil je vk best meewerken, zou het gewoon vragen. @babyboom: ken het programma niet, dus geen idee waar het over gaat. Maar neem aan dat Simple's idee inhoudt dat we allemaal een keer samen komen om elkaar te ontmoeten? Opzich heel leuk idee! Toch leuk om een beeld te krijgen van degenen waar we hier zo veel mee delen. Moeten tegen die tijd maar eens kijken hoe en wat. Mijn man heeft vanmorgen een verbod op de wekker uitzetten gekregen. Elke keer als hij dat ding uitzet drukt hij niet op snooze maar echt op uit waardoor we veel en veel te laat wakker worden. Nu weer op t werk.
Ja ik kan het altijd aangeven idd maar de gynaecoloog van gister was wel iets terughoudend daarover. Er is een flinke stroom aan patienten-bevallingen vanuit regio Oss en als het kan sturen ze je graag terug naar Oss volgens mij. Maar ja ik wacht het allemaal even af... Het was net wel een beproeving hoor want ik had net het gevoel dat ik in MTV boiling point zat! Ik heb 24 minuten lang getracht de afdeling dietetiek te bereiken via de receptie maar zij kregen niemand te pakken. Ook wordt tot twee keer toe de verbinding verbroken. Daarna maar de afdeling gynaecologie maar weer gebeld en dat duurde ook 3 tot 4 minuten alvorens ze überhaupt opnamen! Ik kan razend worden van dit soort dingen! Ondertussen heb ik een direct nummer te pakken van de juiste afdeling maar het meisje wist me dus te vertellen dat ik pas vanaf 10:00 hoefde te bellen. dat hoort een receptie toch ook te weten! GRRRRRRRR :x Hahahaha maar dat ken ik van dat snoozen van de wekker Je moet je ineens rot haasten En ja die lange benen zal hij van mijn vriend hebben ja! lol.
Wel irritant zeg dat je weer terug gestuurd wordt. Maar wat verwachten ze dan, dat alle mensen maar naar Veghel gaan als ze op de grens met gemeente Den Bosch wonen? Ben blij dat ik medische indicatie heb! Had ik jullie al wel eens verteld wat ik van mijn mans oom kreeg laatst? Een schattig pakje... roze met witte stippen hihihi
@Simple het worden 2 uur per dag minder, dus van 8 naar 6 uur. @Babyboom dat kijken we hier samen... @Bika ha ha roze pakje Ik krijg niet standaard een groei of liggingsecho...
Och wat schattig, een roze pakje! Heb je het hem niet gezegd? Miss kan hij het nog ruilen. Och man, Zit weer voor de eerste dag op kantoor na de vakantie maar ben gister echt te laat naar bed gegaan. Zit zowat te knikkebollen achter de pc... Pfff...
Nee hij heeft hem meegenomen vanuit zijn woonplaats in Azie. Dus dat wordt geen ruilen hahaha. Maar hij had ook nog een unisex pakje in de lokale stijl daar (alleen wel echt heel groot) en een blauw soort van pyjama pakje bij hoor. Dus zo erg was het niet, we hebben toch iets leuks gekregen van hem om hem mee op de foto te zetten en die op te sturen hihi Net heerlijk even geslapen.
Wat een blunder dat roze pakje, maar ook lief dat hij iets mee heeft gebracht! Misschien komt het ooit nog eens van pas... Ik heb mijn uurtjes werken er weer op zitten gelukkig. Weekend!!! Zometeen even Ster ZLM toer kijken die hier om de hoek langs fietst. Ze zouden eigenlijk rond 15,30 uur hier zijn, maar waren 10 minuten geleden pas in maasbracht. Dus zal nog wel even duren. Morgen weer controle bij de VK. Straks misschien nog even op zoek naar een nieuwe positiebroek.
@klagen: Ik mag ook nog niet echt klagen, vind ik. Alleen heb ik deze keer toch wel meer last van het zwanger zijn dan bij de andere drie (misschien speelt de leeftijd mee?) en heb ik het daardoor ook veel zwaarder. Zo heb ik echt last van een enorm tekort aan zuurstof, echt ellendig soms, ben ik veel meer moe dan vorige keren en heb ik 's avonds echt het gevoel dat er mieren in mijn armen en benen rondkruipen (een soort van tintelingen, krampen, vraag me niet wat of hoe??, maar het is gigantisch irritant en ik kan er niet van slapen). @geboortekaartje: Wij hebben vandaag de proefdruk binnen gekregen en ik ben er helemaal verliefd op Trouwens best wel een beetje raar om het zo zwart op wit te zien staan, met naam en al, terwijl ons meisje er nog niet is. @roze pakje: En laat ik nu net helemaal dol zijn op roze pakjes! @onze eigen babyboom: Ik zou het wel leuk vinden, alleen woon ik natuurlijk niet zo in de buurt... maar misschien vinden we er tegen die tijd wel iets op! Morgen eigenlijk afspraak bij de gyn, maar die afspraak is afgebeld door het ziekenhuis en is nu komende maandag, op de verjaardag van mijn jongste dochtertje. Nog wat langer wachten, dus...
Dat zijn restless legs wat je hebt! Is geheel onschuldig, of het van de zwangerschap komt??? Je kan er namelijk zo ook opeens last van krijgen. Zou het eens met je gynaecoloog bespreken. Er zijn wel middeltjes voor, maar of je die in de zwangerschap mag hebben???
Weet niet of je valeriaan mag tijdens de zwangerschap, maar daarvoor nam ik altijd 2 tabletjes als ik last had van rusteloze benen. Of het psychisch is of niet, het werkt hahahahaha Vanavond vriendinnetje op bezoek gehad, kon ze eindelijk al mn spulletjes bekijken en die kent ook geen schaamte dus die trok elke la en kast open hahaha. Maar daar is het ook beste vriendinnetje voor dus dat mag ze heeft alles moeten aanhoren, dus nu mag ze het ook zien @Karen: ja als ik nou een meisje kreeg was ik ook gek geweest van roze pakjes, maar vind het beetje sneu om het hem nu aan te trekken hahahahahahah Tijd om naar bed toe te gaan, had weer last van duizeligheid opeens vanavond dus nu mn bed in en morgen maar even met man bespreken wat ik nu ga doen. Heb iig opdracht gegeven dat ie zn stethoscoop mee moet nemen en mn bloeddruk moet opnemen. En dan zal het denk ik volgende week wel afspraak worden bij de dokter, want duurt eigenlijk gewoon te lang nu.
Restless legs, bij mij is het gelukkig weer over! Een fijn huis/tuin/keukenmiddeltje. Beker warme melk. Hielp bij mij goed! Klagen... Nee eigenlijk nog steeds niet. Krijg enkel steeds meer last van maagzuur en een pijnlijk schaambot. Maandag uitslag van groeiecho, ben zeer benieuwd hoeveel gram kinderen ik meesleep hihi.
@Bika leuk dat je alles zo kan showen!!! Balen van die duizelingen. Slaap lekker. @Sjulie heb je niet gelijk de uitslag gehad dan? Ze meten toch tijdens de echo en dan weten ze het toch meteen? Ben iid benieuwd wat jouw tweetal nu weegt!