Hier gister naar de vk geweest, alles weer keurig. Volgende keer gaan we het geboorteplan besprken. Onze kleine meid ligt al wat ingedaald, daardoor heb ik nu extra last van mijn bekken en onderrug, kom af en toe echt niet meer vooruit. Ik ga nu mijn laatste diensten, bureauwerk doen en niet meer in de directe patiëntenzorg, dat is echt te zwaar geworden. Ik tel ze echt af nog 9 diensten en dan verlof!!!!
Sjulie: Kijk eens of je wat kan met deze link: Center Parcs. Volgens mij heb je daar verder geen code bij nodig. Die staat i.i.g. niet op mijn boekje. Dit is dan die 30% korting op een weekend en 40% op een midweek. Geldt alleen niet op de VIP-bungalows geloof ik (vond ik wel jammer!!!).
Werkdag zit er gelukkig weer op!! Ik ben op het laatste moment gebracht geworden want werd opeens niet goed. Duizelig, hoofdpijn, hartkloppingen. Dus durfde het niet aan zelf te rijden (bloeddruk was goed). Mijn man wilde dat ik thuis bleef, maar omdat de arts me niet gelooft had ik zowat van breng me maar, als ik omkiep zit op wel op de goede plaats en dan is het ook meteen duidelijk dat het geen aanstel is. Maar gelukkig is het goed gegaan. Doe het lekker rustig aan rest van de dag. Kleine mup is heel actief, dus dat is altijd heel erg fijn! Mijn buik gaat af en toe echt zo tekeer!! @ Geboorteplan, nog niet echt gemaakt, wel wat punten op papier maar moet ik nog even goed uitwerken komende dagen. Had wel een lijstje voor de kraamzorg gemaakt echter vind manlief het te dwingend... Eigenlijk zijn het meer dingen zoals wij het doen, hoe vaatwasser/wasmachine/droger werkt. Dat wasmachine en droger niet tegelijk aankunnen. En dat ik een niet-rokende kraamverzorgster wil (is dat nu zo gek????). Hier binnen mag echt niet gerookt worden ivm mijn astma, man rookt wel maar altijd en overal buiten. Mijn moeder vond het in ieder geval niet gek, die zei zelf dat ze ook liever zou willen. @Zwemvestje: Leuk!! Heb ik ook gehad vroeger, en volgens mij ligt ie nog bij pap en mam op zolder!! Nu denk ik persoonlijk niet dat wij vaak met ons kindje mee gaan op de boot. Mijn zusje heeft de boot gekregen na het overlijden van mijn vader, maar die kan ook niet echt zeilen en ik al helemaal niet! Dat ik voor het laatst gezeild heb is komende zomer alweer 7 jaar geleden.
Heb ook even gekeken maar je kan wel vip bungalows boeken, heb even doorgeklikt scheelt zo dik 100 tot 150 euro, hangt een beetje van het park af waar je heen gaat.
Toch wel spannend hè, dat we nu, qua aantal weken aftellen, niet meer in de dubbele, maar enkele cijfers zitten!!! Mijn tasje staat in elk geval vast klaar, MaxiCosi erlangs, op de babykamer. De kamer is zo goed als klaar; alleen nog de behangrand van Woezel en Pip rondom plakken. Verder heeft alles zo'n beetje zijn plekkie en ik vind het zo, zonder baby, al een erg gezellig kamertje geworden, hihi. Maar onze kleine knul maakt het straks natuurlijk helemaal af! Ik ben nog steeds helemaal verliefd op de meubeltjes (al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren!!!), en met de Marskramer-schommelstoel en een lampje met dimmer hebben we een klein knus hoekje kunnen creëren om straks te voeden in het donker . Morgen weer controle; zal mijn bevallingsplan eens meenemen; kijken wat ze ervan zeggen. Meiden, jullie nog leuke plannen voor het aankomende weekend? Het wordt maandag en dinsdag écht heet, hè!? Ga mooi het badje opzetten hier!
Denk zondag bbq-en. Verder geen gekke/wilde plannen hahah. Leuk woezel en pip. Hebben wij ook veel van! We hebben nu de mobiel aan het bedje hangen en wat knuffeltjes en vond het ook erg gezellig al uitzien. Nu inderdaad nog de puntjes op de i zetten en dan is het echt leuk en af!! Hier zaterdag tasje voor ZH even maken, maxi cosi staat wel grijpklaar op de babykamer. Ik ga eten koken. Pasta, hebben we al lang niet meer gehad dus erg veel zin in!
Pfff wordt net helemaal suf wakker. Was eind van de middag even op bed gaan liggen nog, had zo'n hoofdpijn! Bankrust was niet voldoende. Echt vreemd om dan om 7 uur wakker te worden alleen. Nog vreemder dat mijn man nog steeds niet thuis is. Kan echt totaal niet van op aan wanneer hij klaar met werk is zeg, dienst was weer afgelopen om 5 en het is dus alweer 2 uur later. Op zich allemaal niet zo erg, maar zou toch fijn zijn als hij even kon laten weten dat hij tot zo laat door moet werken. Heb wel twee kleine monsters die letterlijk zitten te springen om aandacht haha, dus die ga ik zo maar eens ophalen. Kunnen ze weer ff rennen en alles doen wat ik verboden heb
En hij is onderweg naar huis! Heb ondertussen alleen geen zin meer om nog eten te koken. Of dat heel raar is trouwens weet ik niet hoor, ik hou helemaal niet van koken hahahahahaha Kan ik mooi nog ff Grey's anatomy kijken voor hij thuis is
ik ga volgende week wassen en tas klaarmaken, bedenk me net dat ik niet eens een tas heb, want heb het idee dat dat best een grote moet zijn?
Bij babyuitzet is pasgeleden een topic hierover geopend. Moet me er ook nog eens in verdiepen. Als de fotocamera, (volle) accu en geheugenkaarten er maar in zitten!!!
@Bika: Ik vind het ook steeds vervelender om te moeten koken. Vroeger deed ik het best wel graag. Maar de inspiratie is zo op! Vaak is het dan op het laatste moment een kant en klare salade of iets simpels. Daarnaast had ik zaterdag dure aardappelen gehaald (lust bij lange na niet alle aardappelen, moet echt speciaal zijn), begon ik te schillen kon ik 3/4 weggooien. Dan vergaat me alweer de zin om ze te kopen! Misschien maar weer eens bij de boer gaan halen....
bevallingsplan... nou die heb ik niet haha.. ik weet van de eerste dat het toch niet altijd kan gaan zoals je wilt en ja dus bij de tweede ook niet gedaan en nu sla ik het ook weer over.. natuurlijk de basis dingentjes die je bij de vk krijgt maar verder niet.. kamertje wij hebben hem bijna af alleen nog een kast verfen sjul misschien handig om een weekend tas mee te nemen.. je moet natuurlijk dubbele babyspulletjes mee nemen.. angel wij hebben gister pasta gegeten was ook heel lang geleden.. zelf kan ik niet zo goed tegen aardappels word er super misselijk van maar ja kan moeilijk nooit aardappels koken.. heb vandaag controle gehad ons beebje is gedraait ligt mooi met het hoofdje in het bekken maar nog niet vast