@Buddy: Ik denk ook dat je thuis rustig aan moet doen! @Belastinggeld: Is altijd leuk als je geld terug krijgt! Hebben wij vorige maand al gehad. Net intake kraamzorg gehad. Omdat ik in het ZH beval zou ik bed mogen ophogen met extra matras(sen). Gaan wel nog even kijken naar een betere oplossing. Verder niet echt gekke dingen. We krijgen 60 uur (krijg van verzekering 15 uur extra!!), dus behoorlijk veel. Maar denk wel dat het fijn is.
@belastinggeld, wij dachten niets terug te krijgen, maar toen toch maar de accountant van mijn ouders laten kijken hihi. Scheelde een heel beetje geld. Dat doen we voortaan maar ieder jaar haha @Angel, fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, en 60 uur! heerlijk
Even 5 min pauze, op de spiegel na hangt alles op zijn plaats nu. Die wil ik nog even ophangen, gelukkig is hij niet zwaar, anders had het niet gekund. Dan laatste spulletjes terug op hun plaats (badje, knuffeltjes) en dan is het af!!!!!! Ben ik echt zo ver dat hij kan komen wanneer hij er aan toe is de laatste spulletjes die ik nog wil kan ik namelijk wel missen als het moet
Hihi, is iedereen door mij ineens zo fanatiek? (geintje hoor) Fijn dat jullie het lekker op orde krijgen zo. Die color catchers zijn een goed idee. Was je verder met neutral of zo? Ik heb net mijn bloeduitslagen (suiker) van gisteravond, vanmorgen en loop van de ochtend door gekregen en gelukkig zijn die helemaal netjes! Phiew, dat is iig een opluchting dat ik met mijn dieet goed bezig ben Nu de rest nog Mijn hoofdpijn, tintelingen in de handen en soms pijn bovenbuik zijn nog niet weg maar ze kijken op het moment ook echt naar de eiwitten in de urine en daar krijg ik dus morgen de uitslag van. Straks mijn moeder maar even bellen want die wil ook op de hoogte blijven natuurlijk Ik heb haar express nog niet eerder gebeld want zij wil gelijk langs komen maar gut... dan kan ik mij niet aan de aanbevolen rust houden hoor! Ze is heel lief maar o zo druk en vermoeiend! Ik wil haar dan ook echt niet bij de bevalling hebben want de weeen stoppen spontaan @bika, lief dat je het aanbiedt! Ik ga het zeker onthouden. Ik probeer het zelf te regelen (vind ik uiteindelijk het fijnste *bloos*).
@angel, dat zit er idd dik in dat ik thuis ook rustig aan moet doen... En ik vond dat ik al zo weinig deed (huis is een zooi! ) Ga me er ook zeker aanhouden maar een wasje er in doen moet lukken. Gewoon veeel rust/slaappauzes inlassen denk ik. Mijn vriend is nu bijna klaar met het kamertje dus kan dan ook weer meer doen. En verders... werk (ict).... Moet het echt goed verdelen. Mijn vader wilde ook komen helpen soppen/opruimen thuis dus dat is heel fijn.
@buddy hopelijk mag je morgen weer naar huis!! @me alles is nog onder controle, beetje eiwitten in urine maar niet schrikbarend hoog en bloeddruk was ook nog netjes.. Dinsdag weer controle dus zie wel wat mijn bloeddruk gaat doen!!
Wij hebben er ook dit jaar iemand naar laten kijken. Kostte 50 euro maar die hebben we er dik uitgehaald, dus ook wij besteden de belastingaangifte volgend jaar weer uit! Ik had ergens gelezen dat je bij een meerling ook recht op meer uren hebt! Dacht 2 uur per dag extra, maar daar kan ik me in vergissen. Zou je eens moeten uitzoeken. Ik had echt geen 60 uur verwacht! Maar als we het krijgen kunnen, dan wil ik er ook wel gebruik van maken. Ben achteraf blij dat ik me toen ik (bijna) zwanger wilde worden zo goed heb verzekerd. Scheelt toch een hele hoop!
@Buddy: laat maar weten als nodig is, ik doe ook liever zelf dus snap je wel hoor hihi. Maar mocht je echt omhoog zitten dan roep je maar! @belasting: dit jaar was nog simpel, volgend jaar hebben we 2 inkomens, denk dat ik dan ook maar eens wat ga uitbesteden hihi @foto 3: zie dat nijntje lijstje nog op bed ligt, die hoort daar naturlijk niet hahaha. Blijkt dat ik er helemaal geen plaats meer voor heb, dus die vervalt.
@Buddy: Ik was al fanatiek met zorgen alles klaar te hebben! Maar dat is typisch mij. Als we op vakantie gaan en zeker als we gaan kamperen staat ook alles al 2 weken van te voren klaar. Probeer alle hulp die kan krijgen te nemen. Ik doe hier niks meer omdat het door de harde buiken en pijn in bekken niet meer gaat. Manlief doet héél veel, maar vraag ook regelmatig mijn schoonmoeder (hoewel die niet kan poetsen). Meestal is het bij haar met zuchten en steunen maar ze doet het wel. Mijn moeder vraag ik minder want die woont verder weg. Fijn dat suikerspiegels goed zijn! Je weet waar je het allemaal voor doet hè! Nu de rest nog, maar dat komt denk ik ook wel goed. Hoelang zou je nog moeten werken? Net als mij tot 11-7?
@Bika: Leuk jullie kamertje!! Mooie meubeltjes, zou mij ook kunnen bevallen haha. Is zo leuk als het allemaal echt wordt!
Dank je Angel !! ben er zo blij mee moet zeggen dat het in het echt natuurlijk veel mooier is, maar jullie gaan niet allemaal eind rijden om te komen kijken dus dan maar zo hahahaha
Gezellig kamertje, Bika! Nu we het klaar hebben, heb ik zelf wel het idee dat ik wat meer rust in mijn donder heb, zelfs klus-papa heeft dat ook, haha. Maar dat zullen de meesten hier wel ondervinden, vermoed ik. Moet nog effe een gordijntje opstrijken en dan kan het spul weer opgehangen worden. Gisteren trouwens bij de VK mijn geboorteplan op tafel gegooid, want ik had ze er daar niet eerder over gehoord. Was allemaal accoord verder; moest het alleen even in een A4tje zetten. Wel blij dat ik het gedaan heb, want ik had aangegeven dat ik, in geval van pijnstilling, het liefst een ruggenprik had willen hebben waarmee ik rond kon blijven lopen. Blijkt dus dat ze die hier in het ZH helemaal niet hebben... Anyways; straks lekker frietjes eten, boodschapjes doen en me mentaal vast voorbereiden op de hete dagen... Hmmm... kan vanavond misschien wel mooi effe wat oefeningen doen (doe mee aan een onderzoek, red., met admehalings- en visualisatie-oefeningen op cd).
Tegenvaller: onze box blijkt niet in hoogte verstelbaar . Dus waarschijnlijk moeten we nog een box gaan kopen. Deze hadden we geleend van een collega, zij heeft hem al aan verschillende mensen uitgeleend, dus denk dat het haar niet bekend is dat iemand de bodem heeft vastgelijmd. Erg jammer.... Gelukkig uitverkoop in alle babyzaken!
Ow dat is balen... denk je dat je alles klaar hebt... Niet dat een andere box moeilijk is om aan te komen, maar toch.... Straks heeft mijn manneke eventjes alvast "droog geoefend" met de Quinny Zapp in en uit elkaar klappen en de MaxiCosi erop en eraf halen, hihi... Toch maar bedacht om het Quinny onderstel in de auto te leggen voor ZH-bevalling, weet anders ook niet of we wel heelhuids beneden bij de auto aankomen, zo als nieuwbakken ouders, nog een beetje onwennig met een goedgevulde maxicosi, een overvolle weekendtas van de verse mama dan en wie weet hoe mama straks ter been is...
De accountant kost ons niks. Hij doet het ook voor het bedrijf van mijn ouders. Met een tweeling heb ik recht op 2 extra dagen kraamzorg. Moeten ze wel tot het eind blijven zitten en mee naar huis mogen haha