Buddy, gecondoleerd met je opa. pff wat een dag vandaag. graadje of 8 minder hier in Brabant was ook prima geweest! vanmiddag weer groeiecho en ze doen het prima! volgende week bij de gyn de uitslag. verder heel de middag met schoonzusje zitten knutselen, vogelhuisjes opgepimpt hihi
Buddy ah wat naar zeg. Gecondoleerd en veel sterkte. Sjulie wat fijn dat de groeiecho goed was. Ik ben erg benieuwd wanneer ik die nu eindelijk krijg. Leuk hoor dat knutselen. Ik ga een gipsbuik zelf maken met vriendlief thuis en dan wil ik die buik met mozaiek steentjes gaan beplakken. Ben benieuwd hoe me dat af gaat Maar voorbeelden genoeg op internet en als ik geluk heb heb ik een aantal weken hiervoor Zo krijg ik mijn verlof wel om haha. Woensdag mijn laatste dag werken Welkom Sanne, leuk we zijn even oud. Alleen is dit mijn eerste.
Ik heb besloten dat ik bij thuiskomst na de bevalling een lekkere traktatie wil hebben thuis. Nu heb ik iemand die na de tijd bakt als opdracht gegeven om een taartje te maken, een kleintje voor een 14 personen. Het komt zo uit te zien alleen in het rood, aangezien de babykamer ook dit motief is En dan de juiste naam erop natuurlijk. Kan me er nu al op verheugen Ziet er lekker uit en zonde om op te eten.
bika mooi kamertje angel ik snap wat je bedoeld heb ook al heel lang last van harde buiken alleen zit rustig aan doen er hier niet echt in de kindjes moeten naar school van school en me de wisseldiensten van mannetje komt het meeste toch echt op mij neer .. nou doen we in het weekend boven enzo allemaal goed bedden verschonen en zo hoef ik het alleen maar bij te houden en beneden doe ik in termijnen haha zorg ervoor dat het schoon is als de kindjes thuis komen.. buddy jeetje nog steeds in het ziekenhuis dat is balen zeg,, hoop dat het snel goed is en je nog even lekker kan genieten van het zwanger zijn buddy gecondoleerd met je opa sterkte
Leuk zijn die taarten. Vriendinnetje van me maakt ze ook. Ben zelf ook aan het overwegen een cursus te gaan doen. Ik wilde eerst ook zo'n taart alleen denk ik persoonlijk dat ik de eerste dagen niet zoveel bezoek wil hebben. Misschien zeg ik straks wel anders... Dus hou het bij de beschuit met muisjes. Gisteren vertelden schoonouders trouwens dat we geboortebord van hun krijgen. Man had er eigenlijk niet echt de tijd voor om wat te maken, dus komt goed uit. Ik ga mijn bedje opzoeken. Airco loopt al paar uur, ben benieuwd!!
Laatste paar uurtjes werk!! Bijna verlof Leuk zo'n taart Simple!! En inderdaad bijna zonde om op te eten hahahaha. Airco, heb mezelf heilig voorgenomen dat als er meer van dit soort dagen komen ik er gewoon een ga halen. Voor vandaag alleen doe ik het niet meer, maar mochten er meer komen...
hier in huis was/is het heerlijk fris! heb van 2330 tot 0930 geslapen hihi vandaag alweer 32 weken hihi
bleh, ik begin nu te merken dat ik vocht krijg in me voeten en dat ik niet echt meer lekker aan tafel kan zitten zonder een paar trappenin mn zij @ simple, ik krijg al trek bij het zien van het taartje
Ben klaar!!!! Moet morgen nog wel even iets afmaken voor mijn manager, maar dat is maar een paar minuten werk. Hoef iig niet meer naar de klant en verder ook niets meer te doen! Nu even lekker met de beentjes omhoog op de bank en over 1,5 uur onderweg naar de gyn. Is het bij jullie al noodweer? Hier nog helemaal niets!
Hier is ook nog niks, helaas!! Ik heb nu even beneden gezeten maar ga zo weer naar boven. Veel te warm, thermostaat geeft hier beneden 27 graden aan!! Fijn dat je nu zo goed als klaar bent met werken. Ik mag morgen en vrijdag nog en volgende week di, woe en do. Ben net ff bezig geweest met het geboorteplan uit te werken. Ik ga op bed tv kijken, straks douchen en aankleden en naar de fysio.
Net in zh geweest. Manneke ligt een week voor op groei en doet het verder goed vond de gyn, dus dat is leuk te horen natuurlijk. Mijn man had een vrije dag vandaag dus kon ook weer eens naar hem kijken Toen moest ik bloedprikken voor de duizeligheid. Prikje gehad, ging goed. Waren ze vergeten dat ik rhesusprikken moest vandaag, dus werd ik 5 min later weer terug gestuurd naar prikpost om weer bloed te prikken en daarna die rhesusprik. Die laatste 2 prikken hebben er samen voor gezorgd dat mn linkerkant nu lekker stijf is helaas. Ga maar niet meer naar het afscheid op mijn werk, mag nu pas weg (moest even in de gaten gehouden worden ivm allergische reactie op prikken) en wil eigenlijk straks wel gaan zwemmen en om nou voor 45 min nog die kant op te gaan... ben niet helemaal lekker van de prik, dus vind t wel mooi. Heb mn afscheidsrondje vanmiddag al gelopen dus toch al iedereen gedag gezegd.
wij hebben ook nog geen regen gehad.. de airco heb ik de hele dag aan maar ja de kinderen lopen in en uit dus blijft hier niet echt een deur dicht maar ja .. ik heb op buienradar gekeken en zoals het nu lijkt krijgen we ook geen regen
Vervelend Bika!!! Hier begint het nu net als een gek te waaien en te donderen. Begint ook donker te worden. Op de buienradar 3 uur vooruit is niks te zien maar op de die van 2 uur vooruit wel. Ik hoop het!!! Zou met een kwartiertje hier moeten zijn. Ik ben bij de bekkenfysio geweest, ze heeft me flink gemarteld. Maar loop nu wel weer beter en geen pijn. Daar doen we het voor!
Ziet er eindelijk naar uit dat er wat gaat komen, ja; 't wordt donker, waait ietsjes.... Nou maar hopen dat het doorzet!!! Straks nog in het zwembadje in slaap gesukkeld; enkel mijn knietjes en mijn buik kwamen boven het water uit; die zijn nu dus lekker rood.....
Hier flink aan t onweren nu. T was net boven ons huis met een flinke slag. Baht vind dat erg akelig. Tv enz maar uit gezet, 1 groep stroom was net al uitgevallen.