Dat denk ik ook iedere keer! Mijn mannetje kan er eigenlijk helemaal niet naar kijken. Die is heel ongezellig achter de pc gaan zitten. Ik heb Cindy wel eens op het werk gezien (zij werkt ook bij HA vlakbij een van de praktijken waar ik werk). We hebben ongeveer gelijktijdig in het ZH gelegen, alleen bij mij was het HCG dus torenhoog daar was ik weer zo ziek van. Toendertijd zei ik dat ik nooit meer een tweede wilde, maar nu, als dat alles is geweest. Het was niet leuk en ook de BI is niet leuk (volgende keer zal ik het wel eerder herkennen) maar het is allemaal wel te overzien en te overleven. Ik geniet ook superveel van alle kleine dingetjes!
vond het indd ook een pittige aflevering en zo te zien wat het dat volgende week ook weer.. vocht tsja dat begint hier ook had het al in me handen kan me ringen al een tijdje niet om maar nu me voeten ook nog had het bij de andere twee niet dus wist eigenlijk niet hoe het was. maar niet fijn in iedergeval.
Hallo, Hier net de aflevering terug gekeken van babyboom. Heftig allemaal zeg. Zo te zien loopt het misschien voor alex en mar ook niet goed af? En ik heb een extra stukje bekeken op internet over cindy en luc, maar zal het niet vertellen. En dan die rondreis in het buitenland over 2 weken. Ja ik besef me nu ook dat ik echt in de handen mag klappen dat het bij ons ondanks mijn medische achtergrond na 2 keer is gelukt en dat het allemaal relatief goed gaat. De problemen die ik heb gehad en heb tijdens mijn zwangerschap vallen daardoor echt in het niet bij die stellen allemaal. In het ziekenhuis wat jullie bij cindy zagen gaan angel en ik ook bevallen trouwens, dat zijn onze kamers voor na de bevalling. Alweer 33 weken, zoals het er nu uitziet dus nog maar 5 weken tot aan de keizersnede. Ik moet maandag op controle dus hoop dan al iets meer zekerheid te horen, dit is mijn eigen interpretatie ervan. Buddy fijn dat een aantal onderzoeken goed waren. Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen allemaal. Je bent er volgens mij wel rustig onder he? Wel fijn.. Vanochtend super duizelig wakker geworden, een uur over gedaan om uit bed te komen. Nu lig ik onder op de bank met de laptop, maar als ik rechtop ga zitten of dingen ga doen voelt mijn hoofd weer erg zwaar. En ik had vandaag nog zoveel willen doen in huis, geloof dat ik mijn planning al moet wijzigen
Oh, ik doe bij dit feestje niks... ik laat het helemaal aan haar over. Ze is twaalf geworden en het is haar laatste feestje op de basisschool. Het is dus een ouderwets meidenfeestje met veel gegiechel en geklets en daar moeten mama's vooral ver van uit de buurt blijven en zich zeker niet bemoeien... Het is echt helemaal goed gekomen!!! Overigens ben ik ook eentje met veel last van vocht, helaas volgens mijn gyn niks aan te doen. We zullen het nog even moeten uitzitten, vrees ik
Ja, bij mij wel. Ik heb al eens eerder geschreven dat ik echt van die mieren heb rondkruipen in heel mijn lijfje, dat bleken dus vochtophopingen te zijn. Vooral 's avonds en 's nachts erg veel last van. Om gek van te worden!!!
Ik heb het filmpje ook terug gekeken vanmorgen. Ik begin een beetje vocht vast te houden, maar dat is echt te verwaarlozen. Heb wel mijn ringen voor de zekerheid afgedaan mocht het toch meer worden. Wij gaan zo nog even naar de stad. De laatste spullen kopen en dan toch maar een tasje klaar zetten. Na dat verhaal van die vriendin van mij ben ik wel een beetje geschrokken! Overigens doet het kindje het goed, kan nu zelfstandig ademen. Dus ik hoop dat het zo blijft gaan. @Simple: Ik heb ook vaker van die duizeligheidsaanvallen. Afgelopen maandag even met verloskundige besproken en dat is helemaal normaal op het eind van de zwangerschap, dat had ik ook al op internet gelezen. Is gewoon een kwestie van rustig aan doen, niet te snel willen opspringen etc. Wij hebben boven geen wc dus als ik 's nachts eruit moet dan extra rustig opstaan, goed vasthouden aan de leuning om te zorgen dat ik niet van de trap donder. Als nog iemand adviezen heeft voor wc boven hoor ik ze graag!!! Zat zelf maar weer te denken aan camping wc'tje.
Ja zo'n camping wc is wel een goed idee. Knap dat je het vol houdt tot beneden. Als ik 's nachts moet, dan moet ik echt snel maken dat ik daar kom want ik hou het niet meer vol dan. Wij hebben op de badkamer gelukkig een wc. Kijkt iemand van jullie ook wel eens naar bevallingsverhalen op rtl 8?
Hee dames! Nou ik heb ook verlof! Mijn laatste dagje was heel raar, dit komt omdat ik ook in eerste instantie straks geen werk heb. Dus het was mijn laatste dagje voor mijn verlof maar ook de laatste dag bij mijn werkgever. Erg jammer! De deur zit nog niet helemaal dicht hoor Maar mijn leidinggevende kon mij helaas niets beloven. Dus we zien het wel in oktober !! Mijn leidinggevende nam echt even tijd voor mij en liet ook mijn collega's erbij komen! Echt super leuk! (Dit had ik nog nooit zo mee gemaakt! ) Wel een gek idee hoor dat ik nu verlof heb!
Wel eigenlijk jammer dat je zo je verlof in moet! Lief dat ze nog even de tijd voor je nam. Ik ben wel benieuwd hoe het op mijn werk zal gaan. Een van de huisartsen zegt me al van april ofzo niks, dus hij zal nu ook wel niks zeggen, dan hoeft ie straks ook niet te komen als de kleine er is.
Ik heb nu geloof ik alles in huis. De hema had mooie aanbiedingen. Heb daar dus een hele lading ondergoed gekocht en twee grote t-shirts die nog enigzins modisch verantwoord zijn . En bij de Prenatal in de opruiming een heel leuk rokje met een topje. Net even heerlijk geslapen!! Morgenvroeg nog even werken en dan zit het er voor deze week weer op, 's middags even naar Duitsland want ik heb geen zin om zaterdag net als de vorige keer de laatste 70 km België met het reservelampje aan te rijden omdat we nergens die avond konden tanken! Ga eens kijken of de droger klaar is, dan kunnen de handdoeken in de wasmachine.
Yep, vaste prik hier! De woensdagavond is dus helemaal baby-avond, eerst om 8 uur BV verhalen en daarna om half 9 Babyboom, hihi... Lekker emo-tv; dan voel ik telkens de hormoontjes weer opspelen, en mijn beeb reageert daar ook telkens op!
mama2be: wat fijn dat je nu verlof hebt. Maar wel erg jammer dat je daarna niet meer terug kan. Vooral als je het daar naar je zin had. Wordt erna dus nog een spannende tijd voor je. Wel lief dat ze zo reageren op je vandaag. Morgen heb ik de intake van de kraamzorg, ben benieuwd. Heerlijk morgen uitslapen, vrijdag was een werkdag van mij dus zal wel wennen zijn Donderdag had ik altijd al vrij. Morgen ga ik even naar mijn oude werkplek, werk vanaf afgelopen september ergens anders en ga dus mijn oude werkplek = ziekenhuis azm even bezoeken. Even gedag zeggen bij mijn oude collega's. Ze weten wel dat ik zwanger ben, maar nog niet gezien met de bolle buik Vind ik nu wel leuk om te doen haha. Dan kan ik nu al denken over wat ik aan moet doen
Bv kijk ik af en toe! Gister avond flink dikke pootjes, bah. Nog 5 dagen werken maar nu eerst lekker 5 dagen vrij!
Pfff weer een update van mij... Urine wordt vandaag nog onderzocht maar mijn bloeduitslagen waren goed. Echter durven ze me niet naar huis te sturen omdat ik hoofdpijn, tintelende handen blijf houden en af en toe vlekken blijf zien. Vocht gaat op zich goed nu. Bloeddruk schommelt nu (onderdruk) tussen de 80 en 90.... Ik had gister echt een dip-dag en wilde heeeeel graag naar huis. Maar als ik nu thuis zou zitten met de wetenschap dat de arts het nog niet vertrouwt, zou ik daar ook niet lekker zitten. Maar mis thuis gewoon. Mijn vriend, mijn beestjes... Pffff. Ik weet dus op het moment echt niet wat me gaat brengen... Het zou zo kunnen dat ze me hier houden en met 37 weken gaan inleiden. Maar ik durf er nog weinig zinnigs over te zeggen en de arts zou daar volgende week op terugkomen wat evt de opties zijn en wat in bepaalde gevallen goed is. Maar ik houd jullie verder op de hoogte.... Veel succes ook allemaal de komende weken en geniet van je verlof... Ik ben niet zo heel gezellig op het moment en ga dus weer wat anders doen... tja, een boek lezen denk of zo....
Balen Buddytje, snap dat je heel graag naar huis wil!! Maar als de arts het nog niet helemaal vertrouwt snap ik wel dat hij je nog even wil houden. Hopelijk is je urine goed en kun je alsnog naar huis van de week.
Vandaag kunnen we zeggen volgende maand krijgen we een kindje! Zo snel gaat het allemaal weer, de helft van het jaar alweer om.
Dat zeiden wij van de week ook al tegen mekaar! Drukt je toch wel met de neus op de feiten, he? Maar wel leuke feiten!!! Vannacht lekker met onze knul liggen communiceren, haha
Zo vandaag de babykamer krokodil afgemaakt, en wordt vanavond ingekleurd hieronder een foto... (als het lukt) onze kamer thema is Krokodil mijn zoontje kwam namelijk met het idee... hij vroeg aan mij.... mama.... mag ik een krokodil knuffel kopen voor mijn broertje... ik: hoezo een krokodil dan? hij: dan kan het krokodilletje bij mijn broertje in bedje liggen en dan kan hij de monsters wegjagen onder het bed vandaan.... sindsdien hebben we besloten om thema krokodil te nemen best lastig maar wel leuk....
Buddytje: wat een pech allemaal! Ook ik snap heel goed hoe graag je naar huis wil! Je mist inderdaad je eigen dingetjes en zo. Ik hoop dat ze je misschien toch snel groen licht geven. Zolang het maar verantwoord voor jou en je kindje is. Sjarrel: Leuk die krokodil en leuk bedacht door je zoontje om zo de monsters weg te houden. Is eens wat anders als al die standaard kamers (niet dat die niet leuk zijn). Hier beetje baaldag geloof ik. Ben erg moe. Vanmorgen 1.5 uur op het werk geweest. Na 10 minuten had ik al ruzie met mijn vervangster en bij de tweede patiënt ben ik weggelopen en heb ik bij de assistente 20 minuten achter de balie gezeten. Heerlijk wat een rust! Moest gewoon even afkoelen. Ze deed allemaal domme dingen, gaf weer foute adviezen. Vroeg dingen voor de weet ik niet hoeveelste keer.... Toen de laatste patiënt niet kwam opdagen ben ik lekker gegaan. Na het middageten heb ik 3 uur in bed gelegen en geslapen. Heeft wel goed gedaan. Straks even lekker bij schoonouders in bad en op tijd naar bed zodat ik morgen fit naar Zeeland kan. Dinsdag staat maar 1 patiënt op en heb besloten dat ik die nog doe en daarna ook gewoon naar huis ga. Aangezien ik de afgelopen maanden toch thuis heb gewerkt en nog extra cursus heb gevolgd kan dat. Ook de assistente zag in dat ik een beetje op ben. Dus die zou me sparen .
buddy wat vervelend! als ze je tot 37 wkn houden pfff dat is nog ff. hier begint het zwaar te worden. Carpaal tunnelsyndroom in mijn handen, hele dikke voeten en veel harde buiken. maandag weer controle. Meteen uitslag van groeiecho van afgelopen maandag. maandag ook meteen bespreken hoe en wat. 38 weken is echt de max voor me, das nog 5.5 Maar misschien als ze goed op schema van een eenling blijven kan het ook met 37 wkn