Au, Carpaal Tunnelsyndroom!! Heb je dat al eens eerder gehad of heb je dat nu erbij gekregen? Misschien toch wel fijn als ze al met 37 weken kunnen komen (als alles goed gaat). Wel fijn dat ze het tot nu toe zo goed gedaan hebben en dat jij je zo goed gevoeld hebt!
Wat een heerlijk nachtje slaap..... Not!!! Heb de halve nacht wakker gelegen van schreeuwende jeugd, waren ze hier langs dan kwam na 10 minuten wel weer het volgende groepje. Om half 4 man wakker gemaakt omdat ik gek ervan werd. Schenen een paar jongens hier voor in hun onderbroek te staan en daar foto's van te maken . Wij hebben ze natuurlijk eens heel hard uitgelachen en toen maar het raam dicht gedaan. Daarna gelukkig wat beter geslapen. Nu ff eten en denk op tijd richting Zeeland, gezien het begin van de vakanties (gelukkig wel in midden NL) zullen meer mensen dat idee hebben. Vandaag alweer 33 weken zwanger. Heb het idee dat de beeb aan het indalen is. Gisteren paar keer scherpe pijn in mijn liezen gehad. Iemand die dit herkent? Verder nergens last van (moe nog steeds wel).
@Angel ik heb de laatste anderhalve week pijn in mijn liezen, ook met steken, volgens de vk komt dit door indalen. @Sjulie wat vervelend dat carpaal tunnelsyndroom, hopelijk is het vol te houden tot 38 weken.
Goedemorgen, Angel veel plezier in Zeeland, geniet ervan. Wel balen dat je vannacht zo slecht hebt geslapen. Sjulie: dat lijkt me pijnlijk in je handen zeg. Beterschap. Hoop dat ze ze ook rond de 37 weken kunnen laten komen. Dmv inleiden neem ik aan? Hier is niets aan het indalen, volgens mij gebeurd dat niet met een stuit toch? Dus nergens last van.
In Zeeland was het heerlijk!!! Alleen sommige mensen met hun commentaar.... Thuis drink ik heel veel water en best wel wat melk. Nu had ik dus lekker een glas cola genomen. Pfff, daarna bij de bbq weer commentaar (net alsof ik 3 weken niks gegeten had) en bij het ijs dat ik er slagroom bij nam. Ik had gewoon een dagje waar ik lekker mocht genieten van mezelf. Ook op ons kindje kwam allemaal negatief commentaar. Over hoe lastig mijn neefjes wel niet waren, word verteld waar ze naast zitten en dat ik ook maar moet rekenen op een lastig kind. Ik ben daar heel nuchter onder, dat zie ik dan wel. Als het een huilbaby is, dan is dat toch zo. Nu kan ik me er niet druk over maken. Het mooiste van alles. Mijn zusje moest met iemand mee terug, het makkelijkste was als zij met mijn oom en tante mee zou gaan en dan het laatste stukje (2 stations) met de trein. Begonnen ze te zeuren dat het niet in de auto pastte en zo. Komt ze naar me toe of ze met ons dan mee mocht. Tsja geen probleem alleen wij moeten wel 40 km omrijden, maar daar ga ik niet over lopen zeuren. Mijn moeder dacht dat die stekende pijn in de liezen inderdaad indalingspijn was. Moet zeggen dat ik er door de dag geen last van had. Ook niet echt last van harde buiken gehad. Ben best wel tot rust gekomen! Morgen ook lekker rustig aan en maandag moeten we ook niks. Ga zo mijn bedje opzoeken want ik ben helemaal doodmoe.
@Angel wat een commentaar, kunnen sommige mensen niet gewoon eens blij voor iemand zijn, we weten heus wel dat het allemaal niet rozengeur en maneschijn is. Ik zou het er ook lekker van nemen!
Ik koppel het geheel nog terug naar mijn moeder, kijken wat die ervan zegt. Ik ben tot nu toe 7 kg bijgekomen, dus niks te veel.... En dan laat ik het erbij en de volgende keer zeg ik er wat van! Ander probleem: We komen er net achter dat er wat met onze elektriciteitsmeter is.... HELP!!! Man is nu aan het bellen met mn schoonouders, die hebben installatiebedrijf.
Goedemorgen, Oh idd wat een commentaar zeg Niets van aantrekken. En 7 kg aangekomen is echt netjes, ik zit op 14 Succes met de elektriciteit, hoop dat het snel gemaakt is. Het is weekend, maar wat een fijn idee dat ik morgen en de rest van de dagen ook gewoon nog weekend heb oftewel vrij. Dit is echt een raar gevoel haha. Maar vandaag nog even met vriendlief samen ervan genieten want die moet natuurlijk gewoon weer werken. We gaan een flink stuk fietsen, eens kijken of ik dat nog geregeld krijg haha. Morgen op controle bij de gyn, ben benieuwd of hij dan mijn geboorte/bevallingsplan heeft gelezen maar het is de eerste dag weer na zijn vakantie dus het zal wel niet. Fijne dag allemaal.
Meneer was nog niet helemaal wakker. Hij dacht dat de meter terug liep, maar had de meter van het dagtarief met de meter van het nacht/weekendtarief verwisseld..... Dus kreeg ff een rotberoerte want dan zouden we een heftige rekening krijgen. Maar gelukkig was ik wel wakker en klopte alles gewoon!
hihihi, dat is even schrikken ja. Gelukkig wordt het een normale rekening dan toch Alsof iemand ook maar wat te zeggen heeft of jij cola en slagroom wil toch? zwanger of niet. Belachelijk gewoon! en die 7 kilo is netjes hoor, ik zit op 9, vind ik ook niet slecht Enige nadeel aan straks die paar kilootjes maar is dat je ook niet na de baby ineens veel lichter bent hahaa. Als je vocht vasthoudt en daardoor veel bent aangekomen bijvoorbeeld ziet het er straks vast mooi uit na de bevalling op de weegschaal Fijn dat je wel tot rust bent gekomen Angel, paar daagjes weg kan wonderen doen Ik ben heel stilletjes hier in huis, maar heb vandaag wel veel was gedraaid, gedroogd en gestreken. Straks nog even opbergen wanneer ik mijn slaapkamer weer in kan. Man heeft nachtdiensten dus die moet slapen en wil hem echt niet wakker maken. Heb ook tasje klaargemaakt voor de baby met belachelijk veel pakjes hahaha, 3 stuks maat 50/ stuks maat 56, rompertjes, jasje, dekentje, knuffeltje, sokjes, mutsjes, krabwantjes en zelfs een pakje maat 44 die ik bij een pakket kleertjes kreeg voor het geval hij veel te vroeg komt. Dan zit het gewoon in de tas en gebruik ik het niet (wat ik verwacht) dan kan het nog steeds geen kwaad dat het daar in zit Heb donderdag met zusje (nichtje kwam toch niet) pyjama's, oma ondergoed, corrigerende kleding (schijnt lekker te zijn na de bevalling?) en nog super schattige schoentjes en een jasje gekocht. Man was heel blij met de schoentjes: 'VISSCHOENEN!!!!!' hihihihihihi (hij houdt van vissen (staan er op) en heeft al hele plannen voor de baby). Dus nu kan ik ook nog tas voor mezelf in pakken, paar spullen voor mijn man er bij en dan staat dat in ieder geval klaar, hoef ik niet op het laatst nog te doen of als ik opeens daar gehouden wordt ofzo mijn man in te laten pakken. Geeft wel goed gevoel dat het straks gewoon klaar staat Nu begonnen met de gordijnen maar weer eens te wassen, horen creme te zijn, maar vind ze steeds grijzer worden hahahaha, hangen nu al bijna 2,5 jaar, dus mochten wel weer eens de was in. Komende week zo veel mogelijk huis helemaal schoonmaken, dan zijn we er op tijd klaar voor en hoef ik alleen nog maar bij te houden Hoezo nesteldrang... hahahahahaha @Buddy: hoe gaat het? @de rest: heb alles wel gelezen, maar zo als gewoonlijk onthou ik niet veel. Met jullie ook alles goed?
Ik heb donderdag ook grotere onderbroeken gehaald. Hema had actie 3 halen 2 betalen. Dus dat kwam heel goed uit! Meteen ook in mijn eigen maat onderbroeken bijgekocht. Moet alleen nog tasje klaarmaken. Voor baby had ik alles al klaar liggen maar een vriend van man (die zijn mond toch voorbij zou kletsen) zou misschien naar kamertje komen kijken. Dus alles maar snel in de commode gedropt. Wel bij elkaar dus hoef het maar te pakken. Ik vond 7 kg bijgekomen ook heel netjes. Heb net mijn moeder een mail gestuurd. Het is haar zus. En ik denk dat mijn moeder het wel met me eens is. Daarnaast is het voor mijn andere tante (die gastvrouw was) heel lullig als je bezoek al je eten afzeikt (sorry) omdat het toevallig minder gezond (gebakjes, bbq-vlees, lekker ijs) is. Als je dat dan vind dan hou je dat maar voor je. Ze doet wel of ze zoveel weet, maar ondertussen wel vertellen dat je alleen maar volle producten koopt etc, begin daar dan eerst eens mee..... Ik geloof dat ik eens anoniem een lijstje met gezonde en ongezonde producten opstuur . Ik ga me eens nuttig maken. Manlief ligt even te slapen en hij heeft last van mijn getyp.
Heb hier ook al wat charmante onderbroeken liggen Ga nog wel wat bijhalen denk ik. Als ik straks met verlof ben ga ik alles wassen en klaarzetten, heb er nu al zin in. Ga straks wel even de banden van de mura vast een keer goed oppompen, met dat handpompje is het echt geen doen.
Straks misschien naar ZH. CTG... Ff kort: moest heel flink overgeven, begin meer vocht vast te houden, tintelingen en had baby nog niet gevoeld. Gelukkig voel ik de baby nu wel weer!!! Word zo door VK gebeld.
Korte update van mij. Zoek het even niet om meer te posten..... Heb zo'n verschrikkelijke baaldag! Ben het beu... En de verpleegster die er vandaag is doet haar werk echt heel goed en snel (ze is haar geld waard zeg maar, zo snel dat zij is) maar ik kan haar even niet hebben omdat alles juist zo snel gaat. KAn dan minder hebben omdat je je zo opgejaagd voelt. Op zich voel ik me gelukkig helemaal goed en ctg is goed dus we wachten het lab (bloed/urine) vandaag weer af en kijken wat ze zeggen.... wordt weer vervolgd...... *zucht*
Ik moest inderdaad voor de zekerheid naar het zh. Heb CTG, Echo, bloed/urine en bloeddruk controle gehad. Gelukkig daar alles goed. Dus mocht weer lekker naar huis toe. @Buddy: Wat vervelend allemaal. Soms is het ook wel eens fijn als iemand zich even tijd voor je maakt en je even je ei kwijt kan. Ik hoop toch dat je goed nieuws krijgt.
Hehe buddy en angel, wat een dag voor jullie.... Gelukkig is alles goed met de baby, maar jullie zelf niet echt. Dat is ook erg vervelend. Sterkte en een knuffel.
Nou hier ben ik ook weer. Drie weekjes vakantie geweest!! Heb trouwens afgelopen nacht ook in het ziekenhuis door gebracht... Dacht weeen te hebben dus wilden ze me ter observatie houden voor de nacht mocht er wat doorzetten.... Nou hele nacht nergens last van gehad dus mocht vanmorgen weer naar huis Buddy ik leef helemaal met je mee... Ik vond 1 nacht al teveel.... Iemand vroeg of dat pijn in je liezen en steken van onderen door indalen komt? Dat is zo de kleine drukt met het hoofd tegen je onderkant en veroorzaakt daardoor druk en daarvan krijg je die steken!! Alle kamertjes die ik ben tegengekomen hartstikke mooi!! En nog maar heel even en dan is iedereen met verlof! Super gevoel hè! Vocht vasthouden heb ik bijna niet gehad ook niet in Frankrijk terwijl het daar toch tussen de 30 en 40 graden was de laatste week ( wat overigens veel te warm was!!) alleen toen we thuis kwamen was mijn linkervoet dik.... Nou ja was maar een dagje nu weer weg!! Harde buiken heb ik dus heel veel kan nog niet opstaan of heb ze al... Tja en rustig aan doen met een peuter en kleuter in huis tja dat gaat echt niet lukken!! Geboortekaartje is ook klaar!! En enveloppen in huis dus kan die vast klaarmaken!! Nou alleen nog de badkamer... En als het goed is hij na as weekend zo goed als af....pfffff!! En de babykamer is ook bijna klaar moeten nog wat plintjes en wat stickers geplakt worden... En het ledikant moet nog daar neer gezet, maar dat is een kwestie van kamer wisselen... @kabouterklus had je de kraamsuites al gezien? Ze zijn echt lux hoor!! Heb er vannacht mogen slapen... Nou tis weer een heel verhaal maar ja drie weken niet posten dan wordt het vanzelf een lang verhaal hihihi!!
@Angel gelukkig alles goed! @Danielle lekker dat je op vakantie bent geweest, gelukkig mocht je naar huis en heb je geen weeen. Hopelijk zijn alle klussen in huis ook snel klaar dat is wel zo lekker. Hier de banden van de wagen bij de halfords op laten pompen, zijn ze gelijk goed hard en een speciaal ventiel dingetje gekocht zodat het met de fietspomp kan, wel zo handig.