@Simple: Kan het me wel voorstellen dat je er geen zin meer in hebt. Ik weet niet of ik nog een keer ga. Mijn beste vriendin woont er vlakbij en wil haar wel nog een keer zien. Moet ook wel, want we lenen 1 kruik van hun. Snap wel dat je de kriebels kreeg. Hoop dat jullie kleintje ook nog even blijft zitten. Vannacht is het trouwens minder warm, dus beter slapen!! Ik heb vocht nu in voeten, enkels, handen en vingers. Gezicht is minder. Heb vanmiddag lekker op bed gelegen met de benen omhoog en geslapen. Als mijn mannetje niet had gezegd dat hij naar beneden ging had ik veel langer geslapen! Hier in de buurt wat boodschapjes doen etc vind ik niet erg. Maar ga ook niet meer al te ver weg. Ben toch liever thuis als de vliezen breken!
Het vogelhuisje wat ik vandaag zo binnengekregen heb. Past perfect bij mijn babykamer Ben er zo blij mee. Ze adverteert op marktplaats. Maar 12,95 voor zo eentje en zo klein is ie niet Ze maakt ze denk ik ook op verzoek met stof wat je wilt. Ik moet eigenlijk niet teveel op marktplaats kijken naar mensen die op verzoek van alles maken want het is zooo verslavend
Hmm, net te horen gekregen dat de opa van vriendlief is overleden Dit zou zijn 3e achterkleinkind worden en ook nog eens in een ander geslacht dan hij al heeft. Dus over een paar dagen zal het wel een heftige dag worden met de begrafenis, I hate it. Ik hoopte zo dat ik dit zwanger niet hoefde mee te maken, maar goed het is niet anders. ...
Nee, ik ben dan bang dat mijn emoties cq stress hiervan mijn kindje gaan beinvloeden nu ik zo ver al ben. Dus ik probeer toch op de een of andere manier een beetje nu een muurtje om me heen te bouwen zodat ik een beetje afstand creëer en lijkt alsof het me minder doet. Heel cru, maar ik denk dat het veiliger is. Als ik breek of mijn emoties toelaat ben ik bang dat het teveel stress is voor de kleine. Ben ik dan erg egoïstisch?
Je bent bang dat je eerder gaat bevallen hierdoor? Ik denk dat je nu even voor jezelf moet kiezen, alleen kijk wel uit dat je straks de klap niet krijgt. Als je snapt wat ik bedoel. Hoe was de band met de opa van je vriend? Mijn mannetje heeft geen opa's en oma's meer en die is heel close met die van mij. Ziet ze ook echt als zijn opa's en oma's. Dus dan lijkt het me moeilijker er je vanaf te sluiten. Stress voor de kleine is nu (nooit) niet goed.
Ik weet niet of ik daardoor eerder zou kunnen bevallen, of het dat beïnvloedt maar wel dat t iets kan doen daar binnen, en daar ben ik wel bang voor. Ik heb zelf ook geen opa meer dus hij was idd de enige "opa" die ik nog had. En hij keek zo erg er na uit naar ons kindje. Maar ja helaas heb je t leven niet in de hand.
@simple sterkte met het verlies!! En dan inderdaad maar een beetje er vanaf sluiten.. @kabouter klus al een naam gevonden ??? Hier vertelde ik gisteren van mamapatricia en mannetje gelijk ooh nou dan binnenkort maar effe grondig alles schoonmaken hihihi..
Doordat die vriendin van me met 32+4 weken is bevallen snapt die van mij wel dat het kan gebeuren ieder moment. Maar verder blijft ie heel relaxt. Vanavond komt vriendinnetje van de basisschool op bezoek. Heb er erg veel zin in. Ken dr al 18 jaar en we zullen wel veel bij te kletsen hebben!
Update: Vanmorgen moest ik zelf op controlle, en ben even binnen gewipt bij zus lief. Gister avond om de drie minuten flinke echte pijnlijke weeen, overgebracht naar verloskamer, daar hield het opeens op. Redelijke nacht gemaakt. Wachten tot madam zich aandient..
Mama Patricia, veel sterkte en hopelijk een hele fijne gezonde baby!! Simple, sterkte met het verlies! Angel, de thee helpt bij mij voor geen meter, heb geen seconde meer dunne voeten. Of het nu ochtend of avond is, een grote ellende aren vandaag bij een nieuwe gyn, Super leuk mens! Was echt begaan en vroeg vanalles en vond me een knappe zwangere hihi. Verder doen ze het allebei top. Zitten beide rond de 2200 gram op dit moment! helemaal goed dus. Gehad over mijn hele slechte slapen en kon zo ieder moment een nachtje in het zh slapen met slaapmedicatie, dat was geen enkel probleem. Maar zolang het buiten niet heel warm wordt en ik me nog fit voel overdag wil ik het zolang mogelijk uitstellen! Ook over inleiden gehad. Nu nog niet van toepassing natuurlijk maar vanaf 37 weken heel goed mogelijk. Hoef pas over 14 dagen weer terug, en hoef geen groeiecho meer. Weer bij een andere gyn overigens, mijn 'eigenste' is met vakantie En het erover gehad als ze nu geboren zouden worden. Dat zou ook geen probleem zijn. Enige dingen waar de kindjes het dan eventueel moeilijk mee zouden kunnen hebben is het zelf eten, het zichzelf warm houden en soms zijn de longetjes net niet sterk genoeg zodat ze extra zuurstof krijgen, maar niet zo erg dat ze aan de beademing moeten. Dat geeft toch wel een fijn gevoel
@sjullie klinkt goed allemaal En alle kindjes hebben het rond deze tijd nog moeilijk met de dingen die je meld, dus ook vrij normaal @mamapatricia Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten!! @baby ik heb het gevoel alsof hij zich lang probeert te maken ... hele buik van onder naar boven beweegt en geeft af en toe rare steekjes!!
Dat klinkt goed Sjulie! Hier ook af en toe gekke steekjes rond mijn navel. Verder blijft ze lekker druk.
dat hebben idd alle kindjes met deze terwijn. Ben echt super trots dat er in mijn smalle lijfje gewoon zo makkelijk 2 kindjes kunnen groeien die super op gewicht zijn!
Oooh, pffffffffff.... is er dan niet teveel gedoe om haar heen geweest, of teveel drukte in de kamer, te fel verlicht, dat soort dingen???? Heb vannacht nog even gecheckt of er nieuws van haar was, kon toch niet slapen. Hoop dat ze uiteindelijk toch uitgerust aan de bevalling kan beginnen! Weet effe niet wie dat vroeg hier, maar we hebben nog geen naam, nee.... Wel al d.m.v. wegstreepten en schiften een lijstje af kunnen bouwen tot 5 namen, dus we komen in de buurt. In geval van nood krijgt íe ze gewoon alle 5; dan maar geen vernoemingen naar de opa's, haha... Vandaag of morgen de knoop doorhakken, wil deze week nog naar de drukker voor een proef... zo, effe wat eten en drinken, en dan ga ik denk ik weer liggen...
@Sjulie: Super dat ze het zo goed doen! Ons kindje zat vorige week ook rond de 2200 gram. Is ook wel een geruststelling (voor ons allemaal) dat als ze nu zouden komen, dat er niet zoveel risico meer is. Iedere dag word dat nu kleiner. Vocht is nu het is afgekoeld wel wat minder. Vannacht super vaak op geweest om te plassen. Had gisteren alleen maar heel veel water gedronken. Zal ook wel zo gaan blijven! Net alleen boodschappen gaan doen. Het laatste stuk heb ik me echt naar de auto moeten slepen. Kon niet meer! Nu moet ik wel zeggen dat de AH hier (Beek) erg groot is. Kwam ik er bij de auto achter dat mijn brood nog op de band achteraan lag, gelukkig afbakbroodjes meegenomen want ik ging speciaal voor brood. Daarnaast had dat meisje te weinig zegels afgescheurd. Daar kwam ik dan wel thuis achter. Gelukkig moest schoonmoeders wel nog naar de winkel dus die zou een brood mee nemen. Zo maar eens even lekker op bed gaan liggen, maar eerst broodje gezond eten. Jummie .
Is nu al een eigenwijze tante geloof ik . Hoop voor mama patricia dat ze zich nu toch snel gaat aandienen.
zo even een laptopje geregeld.. nog steeds geen baby en de gyn zegt dat ze er ook niks aan gaan doen elke dag dat ze langer zit is alleen maar goed. dus het kan zo nog 3 weken duren. dus voorlopig lig ik hier denk ik wel de weeen zijn weg hooguit af en toe een harde buik..