2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Vind je sjulie hier is het nog net zo bewolkt als gisteren en het motregend nog... Het enige wat er gelukkig niet is is die enorme wind.....:(

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Hier in het zuiden is het al lekker!

3. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Ik woon ook in het zuiden, zuidbrabant....

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier komt een zonnetje door!

Zo eens even naar de kapper, even nog laten verwennen voor de bevalling.

5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier gelukkig lekker zonnig en het eerste wasje hangt alweer aan de lijn. Zo lekker als het buiten gedroogd heeft.

Hier gister lekkage van de bijkeuken, laatst hier een reparatie geweest en hebben ze een stuk lood niet teruggedaan en daar is het op gaan lekken. Manlief in de regen op het dak om het terug te slaan en toen stopte langzaam het lekken.

6. Bika

Bika Niet meer actief

Goedemorgen!

Zusje heeft geboortekaartje gemaild, ze gaat er nog 1 ding aan veranderen op mijn verzoek (iets kleins toevoegen) en dan gaan we proefdrukjes laten maken! Wel heel leuk geworden. Opzich zie je dit soort kaartjes wel vaker, maar doordat ze iets wat wij leuk vonden er in heeft verwerkt en zelf heeft bedacht welke kleuren en opmaak is het toch weer heel uniek. Weet zeker dat niemand exact hetzelfde kaartje zal hebben in ieder geval haha.

Gisteren de keuken een beetje aangepast, werd er een beetje gek van dat de twee jonge beestjes elke keer op het aanrecht zaten en mijn eten er af jatten, dus heb het nu zo gemaakt dat ze daar wat meer moeite voor moeten doen :p helaas heeft de grijze de nectarines op tafel ontdekt en bedacht dat die ook lekker zijn maf beest.

Vandaag wordt als het goed is mijn droger gemaakt en gaat manlief met de kapotte kastdeur terug naar ikea, wordt het gat bij de vaatwasser afgedicht (ook beestjes die daar achter lopen te etteren) en is mijn gitaar net op de post die ik verkocht heb :D

7. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Lkkr bezig bika

Hier schijnt het zonnetje nu ook:)

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Hier is het nogal bewolkt .. dus nog geen zonnetje..

Gisteravond nog even twee muren geverfd in onze slaapkamer.. Het behang was daar geel geworden van de zon.. was ook vliesbehang dus hadden we ook gelijk moeten doen hihi..

Morgen nog effe shoppen voor de laatste dingen.. en dan vluchttas eens inpakken :)

9. angel229

Leuk Bika!
    Ik heb weer een nieuwe coupe :D en manlief kan gelukkig geen vlechten meer maken :D:D:. Niet dat zijn haren zo lang waren.

Wij moeten ook nog een plintje onder de vaatwasser maken (lees andere maat bij de ikea halen). Zal straks wel na de bevalling zijn want de ikea hier is zo mega-groot, dat rondje red ik niet meer.

Die beesten van ons eten ook de meest gekke dingen. Nectarine hebben ze nog nooit gehad dus dat weet ik niet. Met stipt op nummer 1 staan rozijntjes. Maar ook komkommer, rucola, aardbei en cherry tomaat zijn favoriet.

10. Bika

Bika Niet meer actief

Ohja die zijn allemaal de laatste tijd van het aanrecht verdwenen haahahah

11. Bika

Bika Niet meer actief

Hoe heb je je haar gedaan Angel?

12. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Goedendag allemaal,

Zo lekker geslapen tot half 1 :O Alleen van 7 tot 8 uur wakker geweest vanochtend voor de hond uit te laten. IK denk dat ik zometeen hier beneden even zuig en dweil en dan met de hond een lekker rondje in het bos ga maken. Het is hier nu namelijk even zonnig dus dan moet je er ook bijna gebruik van maken :) Denk dat ik daarna weer lekker op de bank kruip, heb echt zo'n dag waarin ik geen zin heb om iets te doen.

Iemand van jullie nog leuke plannen voor het weekend?
    Voor diegene wat met verlof is (denk nu wel iedereen toch?), hebben jullie ook dat je geen besef meer hebt van de datum? Ik weet nog net wel welke dag het is, maar vraag me niet welke datum want die weet ik niet :p Zit er zo te zien lekker in, in het verlof :)

Hebben jullie ook al je geboortebord gereserveerd/klaar?
    Wij hebben een ooievaarsnestje gereserveerd, het was bij ons hier in de regio namelijk al erg lastig om iets te vinden. Alles wat wij leuk vinden was al weg. Ook heb ik de slingers al in huis en een geboortekrans.

13. Bika

Bika Niet meer actief

Heb wel besef van de datum, maar dat komt meer door mijn mans diensten. Dit weekend geen plannen omdat hij beide dagen avonddienst (vanaf half 3) heeft. Lekker thuis hangen denk ik maar haha.

Geboortebord gaan we niet doen, geen hond die het ziet en ben er toch sowieso al niet zo van.

14. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik wilde eerst nog zelf een geboortebord maken, maar heb daar de puf niet meer voor. Manlief mag dus gewoon lekker ordinair de Raborups gaan halen wat mij betreft, haha:D. Ik ga wel of een mooie raamsticker bestellen, of van die opblaasbare letters die je op het raam kunt plakken. Wat vrienden en/of familie met een evt. geboortebord doen, moeten zij weten.

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @geboortebord de vorige keer heeft familie dat bij ons gedaan, dacht dat ook iets voor de familie is om te doen..

16. Bika

Bika Niet meer actief

Is dat zo? Dan komt er al helemaal geen haha. Mijn familie is daar in volgens mij net zo als ik haha. Verklaart waarschijnlijk ook waarom je hier soms 3 geboorteborden in de tuinen ziet, vroeg me al af waarom 3 :p

Monteur heeft de droger gemaakt (denk ik tenminste, moet hem nog laten drogen om te controleren). Man is terug van IKEA met een nieuwe kastdeur en 14,40 reiskosten compensatie (toch wel netjes he!) en de woonkamer is opgeruimd en gezogen. Nu zo nog boodschapjes en de voetjes omhoog!

17. angel229

Lengte van mn haren is ongeveer hetzelfde gebleven, verder veel lagen er in. Heb ze nu half lang en wilde ze laten groeien.

Wij hebben een grote raamsticker besteld. En schoonouders/schoonbroer/schoonzus hebben iets van een geboortebord geregeld. Wat weten we niet. Wij wilden eerst ook zelf wat maken, maar er moest nog zoveel wat belangrijker was dat we besloten hadden alleen de sticker te doen. Toen kwamen schoonouders er dus mee dat ze het geboortebord wilden doen. Laat me maar verrassen. Weet eigenlijk niet of het normaal is dat de familie dat regelt....

Morgenmiddag komen onze beste vrienden op bezoek. Hebben ze al een maand niet meer gezien en dat is echt lang voor onze begrippen! Straks verjaardag van mijn opa. Verder geen plannen. Is ook wel lekker. Beetje was wegwerken vrees is. Want we hebben weer een behoorlijke achterstand. Hopen op goed weer, kan alles buiten drogen.

Ik moet zeggen dat ik nu ook al echt aan het verlof gewend ben. Heerlijk!! Iedere middag dutje doen, veel luieren, babyspulletjes in orde maken.

18. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Wow wat is er veel geschreven! Hebben jullie niets te doen of zo :p :p Geniet allemaal lekker van het verlof! :)

Ik heb ook fijn nieuws. De waarden van bloed en urine verslechteren niet en de hummel is heel levendig. Ik ga dus dit weekend op proef naar huis! :D Ze hebben in eerste instantie er weekendverlof van gemaakt en moet maandagochtend om 7:30 weer terug zijn. Dan wordt er weer bloed geprikt, urine getest, ctg aangesloten en bloeddruk gemeten. Is dat goed en heb ik het kunnen redden thuis (en ben me niet slechter gaan voelen als in het ziekenhuis) dan mag ik echt naar huis en moet dan voor de onderzoeken twee keer per week terug komen. De echo's zijn nog steeds ook super en ook daar is niets uit op te maken dat het niet goed zou gaan. Twijfel ik thuis dan moet ik wel gelijk bellen.

Ik ben helemaal blij! Kan ik toch even lekker thuis zijn en alles bewonderen. Ik mag nog steeds geen fl*kker uitvoeren thuis natuurlijk maar het is wel heel fijn om in mijn eigen omgeving te zijn :)

Hoe het er naar uit ziet gaan ze nog wel gewoon met 37 weken inleiden maar ik denk dat ik dan ook echt wel weer toe ben aan het 'gewone' leven zonder toeters en bellen en onderzoeken. zucht. We zijn dan al weer 5 weken verder vanaf mijn ziekenhuisopname.

Gister de kraamsuites mogen bewonderen maar dat ziet er echt super uit. En ze hebben er gewoon 25! :O Niet te geloven.

Mijn vriend is ook heel blij want ik kan hem van het weekend aanwijzingen geven over de was. :p Hij had namelijk heel lief gewassen maar er was net bij de witte was (gelukkig alleen hydrofiel doeken een sokjes e.d.) een zwart washandje bovenin de trommel blijven plakken dus we hebben dat allemaal in modieus grijs hehe! :p Hij voelde zich zo schuldig maar ik kwam niet meet bij van het lachen. Doet 'ie zo zijn best! :p

Maar goed... Ik laat jullie weten hoe het weekend gegaan is maandag....

19. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat een goed nieuws Buddytje!!! Lekker genieten van het weekend!!

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @buddy fijn dat je naar huis mag :) Hopelijk maandag alles goed en mag je thuis de laatste weken doorkomen..

@buddy gheheh zul je altijd zien, hier doet mannetje nooit de was :D

Deel Deze Pagina