buddy wat fijn.. toch nog even naar huis hopen dat het goed gaat dan kan je de laatste weekjes thuis uit zitten.. hier nog steeds geen baby het rommelt wel heel erg vandaag maar denk dat ze nog mooi blijft zitten. me bloedwaardes waren goed geen infecties dus ze mag ook nog even blijven zitten..
Hè, verdikkie... Is het het prachtigste weer van de wereld (hier tenminste wel!), blijft ze nog binnen! Is natuurlijk wel beter nog, maar op zo'n zonnige dag ziet de hele wereld er toch veel mooier uit?! Net nog effe lekker liggen tukken boven op bed, hondje lekker tegen me aan. Is altijd maar even afwachten of ik ook echt lekker kan liggen en in slaap val, maar dat is dus gelukt! Vraagje; horen jullie ook wel eens wat "knoepen" in de buik? Hier klinkt het af en toe net of M'neertje met zijn botjes aan het knakken is ofzo..?! Jeweetwel; dat heb je soms ook als je bv. na een lange zit opstaat en je knie of enkel ofzo knoept effetjes. Zijn jullie er trouwens al uit over wel/geen peet-ouders/suikertantes, dat soort dingen? Ik heb mijn zus als peettante gevraagd, die was helemaal blij. We willen het overigens wel op een andere manier op het kaartje zetten, dus niet benoemen als peettante, suikertante oid., maar iets luchtigers, bv. "...... heeft een streepje voor bij.......". Zuslief woont ver weg, maar de kans is groot dat ze de komende weken toch zeer geregeld in onze nabijheid is en de geboorte meekrijgt, dat vind ik wel leuk!
%$#%^$^% gisteren door alle vermoeidheid en dat man opeens vrij was en andere dingen die raar liepen gewoon stom vergeten dat dus die rondleiding over de kraamsuites was. Ben echt helemaal van slag nu (lang leve de hormonen, waar je wel niet helemaal over in een huilbui kan schieten zeg nogmaals @#$%$%$(*#!!!). Man zegt dat ze het vast niet erg vinden om volgende week even over de kraamafdeling met me te lopen, ik hoop dat het waar is. Moest al zo veel moeite doen nog om gisteren te kunnen, wil niet helemaal alles gemist hebben
Aah bika wat jammer dat je het vergeten bent. Ik zou idd even vragen of je niet alsnog even mag kijken. Dat is wel een prettiger idee. Kabouter klus: "knoepen" geen last van. Wij hebben een peettante en peetoom, mijn zus en zijn broer. Al een hele tijd geleden gevraagd. Buddy: wat fijn dat je naar huis mag dit weekend. Geniet er ook maar lekker van. Hopelijk is het na het weekend niet verslechtert en mag je echt naar huis tot de bevalling. mamapatricia: geloof dat de kleine het nog wel fijn vind dan in je buik, fijn zo.
Zo even de deur gewisseld van de kast en de handgreepjes erop gezet en even met glassex de boel schoon gemaakt. Rest van de kamer is nu nog zooi maar dat komt straks wel, heb iig even mn zinnen kunnen verzetten. Buddy: fijn dat je naar huis mag dit weekend zeg!!! Kan je toch nog even zien hoe je kamertje is geworden voordat je er met baby en al in stapt Angel: Klinkt leuk je haar! Beetje wat ik ook heb nu hihi, heb het vorige week vrijdag laten knippen en was beste wat ik kon laten doen. Kan echt nog net in een staartje, maar ziet er wel heel kort uit. Peettantes/ooms: dat ken ik niet, heb ik zelf ook niet dus hoef daar ook niemand voor te zoeken. Denk dat mijn man ze wel heeft, maar zou eigenlijk niet weten wie dat dan zijn. Mamapatricia: geloof dat het volle maan is vannacht, dus wie weet? Fijn dat het goed gaat iig!
Zo met het einde in zicht heb ik uit de Steps Sale een jurkje besteld. Heb gegokt dat ik straks nog steeds maat 38 heb, al mijn Steps jurkjes zijn maat 38, dus deze past dan vast ook wel. Probeer wanneer hij binnenkomt gewoon of hij tot aan mijn buik past, als dat zo is dan geloof ik het wel. Leuk vooruitzicht dat ik straks mijn jurkjes weer pas
Weer veel geschreven vanmiddag! @Buddy: Wat fijn dat je het weekend naar huis mag!! Ook al mag je niks, thuis is toch fijner als in het zh. Wat betreft de was, ik ben daar bij ons veel slordiger in als mijn man. Hij doet wel vaker de was, maar dan draait hij dus een machine per kleur. Ik ben er nu wel heel blij mee als hij zich de moeite ervoor neemt!! @Peetoom/Peettante: Wij hebben mijn zusje en de broer van mijn man. Ons kindje willen we niet laten dopen (heel veel kritiek uit de familie gehad want die van mij zijn nog best ouderwets en heel katholiek, ik heb er persoonlijk helemaal niks mee. Man weinig maar is niks). Mijn zusje vroeg zelf of ze peettante mocht zijn. Zie het gewoon als wat leuks/speciaals. In het kaartje hebben we staan: Petekindje van: en dan hun namen. @Mama Patricia: Aan de ene kant positief dat de kleine meid nog zit, maar wel een beetje cru dat je daardoor moet blijven. @Mijn nieuwe kapsel: Denk dat ik zelf geen staartje kan maken. Dat ging eerst nauwelijks. Nu moet ik erbij zeggen dat ik ze in februari nog echt stekelig heb laten knippen en ze toen heb laten groeien. Omdat ik ze met het ger. partnerschap graag opgestoken wilde hebben, heb ik ze ook niet meer laten knippen. Bij opa en oma was erg gezellig. Eerst laatste stukje tour de France gekeken met commentaar van schoonbroer die professioneel wielrenner is en de meeste renners die meefietsen ook wel persoonlijk kent. Die weet dan weer van die leuke dingetjes te vertellen. Daarna lekker buiten gezeten. Gingen pas na 21.00 uur weg! Dus was zeker geslaagd en flink gelachen.
Zo zusje heeft laatste dingetjes aan geboortekaartje veranderd en we vinden het nu allebei (man en ik dus) heel leuk geworden. Echt iets van haar en ons samen! Man is ook weer thuis van vissen, met mooi verhaal Begon met dat schoonmoeder belde dat ze hem geen decoupeerzaag kado wou doen want met zijn beroep vond ze dat veel te gevaarlijk. Prima. Belt man daarna en zegt ie ben blij dat we verbandtrommel hebben in de auto. Vis die ik gevangen heb (bleek meter groot te zijn bij navraag) heeft me gebeten en er zit nu een gat in mn vinger. Mooi hoor, schoonmoeder vind zaag te gevaarlijk voor verwondingen aan zijn handen, maar meneer gaat even rustig vissen en heeft vervolgens hechtpleisters nodig
@Bika: Ohh das een goeie geen decoupeerzaag maar wel een gat in zijn vinger door een vis!! Die van mij kan echt niet zonder decoupeerzaag, frees, figuurzaagtafel etc. Dat is echt gereedschap dat hier heel veel gebruikt word. Maar ik heb dan ook wel een hobbyfreak. Als hij iets ziet dan kan hij het maken. Heb net een bod gedaan op een hele mooie box met twee boxkleden erbij (of ik die ga gebruiken is een tweede, maar misschien toch handig om reserve te hebben. Heb er nu 1 van woezel en pip). Hoop dat het door gaat, mooie prijs (lachertje). Dan kunnen we dat hoofdstuk ook afsluiten.
zit alweer de hele avond in de weeen maar ze mogen niet kijken of er ontsluiting isdus het is allemaal weer afwachten
Oh meis..... daar ga je weer de nacht in.... Kan dus weer alles kanten op? Hoezo mogen ze niet op ontsluiting checken dan? In elk geval veel sterkte de komende uurtjes!
Hoop dat je op welke manier dan ook snel van je weeën af bent mamapatricia! Vervelend dat ze niet kunnen kijken, maar je wil natuurlijk ook geen infectie riskeren. Is er niet een andere manier waarop ze wat kunnen zien? Ik moest net naar de wc en melk drinken, maar bij het omhoog komen deed mijn buik zo ontzettend pijn. Alsof alles van binnen uit elkaar scheurt. Heb dat opzich wel vaker, dan zit er denk ik iets klem in mn darmen ofzo wat dan voor die pijn zorgt, alleen dit keer trekt het niet weg en normaal wel heel snel. Dus ben maar even naar beneden gegaan, man moet weet avonddienst in en kan het niet echt gebruiken dat ik hem wakker hou denk ik.
Vanmorgen om 6.52 uur zijn Dennis en Patricia trotse papa en mama geworden van niemand minder dan: LIZZY LINA Lizzy weegt 2230 gram en is gezond, ze ligt nog even in de couveuse maar goed ze is dan ook wat te vroeg. Liefs een super trotse tante
Gefeliciteerd mamapatricia met jullie dochter lizzy lina ik hoop dat alles voorspoedig is verlopen! Geniet ervan
Gefeliciteerd mama patricia met jullie dochter Lizzy Lina!!! Geniet ervan. Iemand had het over volle maan toch? @kabouter klus ze mochten niet voelen wegens infectiegevaar waarschijnlijk.
Mama Patricia: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Ik vind het een super mooie naam!!! Hopelijk mag ze snel de couveuze uit en lekker met jullie mee naar huis naar de andere kindjes! Geniet er maar lekker van.
Ja het was vannacht volle maan. Volgende is 13 augustus..... Had het gisteravond opgezocht. Man kreeg het een beetje benauwd toen ik zei dat dan veel kindjes geboren worden .
@geboortebord: bijna klaar, enkel nog namen eronder @besef van datum: Ik moet steeds denken welke dag het is hihi