2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier komt zo de VK weer. Torenhoge bloeddruk en overgeven en vocht vasthouden. Zal wel weer middagje CTG etc. worden.:(

2. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Fijn dat het zo goed gaat met patricia en de kleine :)

Angel: oei klinkt niet goed. Beterschap en succes vandaag.

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @angel hopelijk niks aan de hand!!!

4. angel229

We moeten om 14.00 uur naar het ziekenhuis. Bloeddruk was wat gezakt toen ze er was, maar nog steeds veel te hoog. Kindje was wel in orde voor zover ze het kon beoordelen. Krijg straks weer controle van de bloeddruk, bloed, urine en CTG. Is weer afwachten. Had me de zondag iets anders voorgesteld. Maar het is niet anders....

5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Sterkte Angel.

6. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee, is inderdaad niet de ideale dagbesteding op zondag....
    Maar goed, het is in elk geval wel prettig dat ze het allemaal niet te luchtig opnemen en alles goed in de gaten willen houden, toch?!

Ik begin het echt steeds meer zat te worden, en dat vind ik eigenlijk helemaal niet netjes van mezelf, omdat ik me aan de andere kant heel bevoorrecht voel dat ik op de natuurlijke manier zwanger mocht worden en het eerste half jaar als een eitje ging.
    Maar die buik zit me zo in de weg, weet me geen houding te geven de hele dag door, maagzuur blijft me dwarszitten en niks lijkt te helpen. Heb al tegen onze knul gezegd dat hij over 2 en een halve week wel mag komen:p... Straks onder de douche begonnen ook nog mijn hormonen op te spelen en heb ik staan janken als een klein kind, tss.... Waarom? Tja, wist ik het maar... Moest er gewoon effe uit......

7. angel229

Wij zijn gelukkig weer thuis. Zul je altijd zien, kom je in het ziekenhuis is alles goed. In eerste instantie was de bloeddruk nog een beetje hoger maar hoe langer ik lag, hoe meer die zakte. Voor de rest alles netjes. Het is weer een raadsel wat het geweest is.... Misschien toch een te zwaar ontbijt (hoewel dat ook wel meeviel). Ik ben ook blij dat ze gewoon zeggen ga maar naar het zh alles uitsluiten. Ik ga liever een paar keer teveel dan 1x te laat.

@kabouter klus: Ik heb dat dus ook dat ik het met de dag meer zat ben. En ik vind zelf ook dat ik eigenlijk niet mag klagen. Was binnen 4 maanden na het stoppen met de pil zwanger. Ik was echt dolblij, nog steeds hoor. Ons mupje is zo welkom. Alleen lichamelijk trek ik het gewoon niet meer. Ik ben qua pijn echt wel wat gewend, kan heel veel hebben, maar ik heb zoveel pijn van de BI. Voor mij mag de kleine over een 2 weekjes ook wel komen. Dan zit ik binnen de 37 weken. Zal wel niet.... Hoop dat de volgende keer dat we naar het ziekenhuis moeten ik naar buiten ga met een gevulde maxi cosi op schoot!!!
    Zo daar ga ik voor!

Gelukkig mogen we straks bij mijn schoonouders gaan eten. Vond het erg sneu voor manlief als ie moest koken, hij is zelf in dit soort situaties meer van de kaart als ik.

8. Bika

Bika Niet meer actief

Fijn dat alles nu weer goed is Angel!

@Klus: ben het ook zat hoor, of je nu vind dat je mag klagen of niet we lopen allemaal wel met zo veel extra kilo dat ook nog eens af en toe flinke trappen kan uitdelen. Behoorlijke belasting van je lichaam, dus met het einde in zicht vind ik dat je het zat mag zijn hoor hihi
    Vind het alleen grappig dat Sjulie er met twee het zo veel beter lijkt te doen dan de meeste van ons haha :p

9. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    haha nee hoor, over 3 weken zullen ze er wel zijn (hoop ik)

10. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Gelukkig Angel! ik hoop dat je ergens in de 37e week naar huis mag met een gevulde maxicosi!

hihi het gaat hier in principe heel goed, wonderbaarlijk genoeg helemaal geen last van mijn bekken.

Alleen van mijn dikke voeten. Tot halverwege mijn kuiten zo dik dat het gewoon pijn doet :(
    En het bovenste kindje kruipt onder mijn ribben, ga bijna van mijn stokje zo'n pijn doet dat!

Maar verder weinig klagen. Slaap slecht maar dat is nog maar een paar weekjes :)

11. angel229

@Sjulie: Heb je al wisselbadjes voor je voeten geprobeerd?

Ik ben het meeste opgelucht dat alles goed was en vooral dat de kleine uk nergens last van heeft!! We kwamen in het zh een vroeger buurmeisje van mijn man tegen. Die is dinsdag uitgeteld en die had ook echt veel last, liep heel moeilijk en volgens schoonmoeder ook al langer. We zien het wel, kan het toch niet helemaal zelf beslissen. Heb wel al een fles tonic in de kelder staan, of het helpt.....

12. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    bedankt allemaal voor jullie felicitaties:D

het gaat heel goed met lizzy ..het is een heel rustig meisje ben echt hellemaal verliefd:D:D ze ligt nog in de couveusse maar als het zo goed blijft gaan mag ze daar snel uit:D

de bevalling is me toch wel zwaar tegen gevallen.. heel anders als van de andere twee maar we hebben het maar gehad..

ik las dat er mensen waren met ongie krampen.. dat kan van alles zijn nu had ik dat en ging het over in weeen maar bij kyano heb ik daar weken mee gelopen..

13. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Patricia wat een mooi meisje :D Vraagje: kan zij nu al maatje 50 aan? Of is dat te groot voor die termijn? Ze zal wel geen kleding aan krijgen in de couveuse he. Kan me voorstellen dat je daar verliefd op wordt :) Wat vinden je andere kids ervan? Het lijkt me dat je het als zwaar hebt ervaren, je hebt ook al een paar heftige dagen gehad.

14. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg

Jij doet ons nog allemaal wat voor :D Klaagt het minste en draagt wel het meeste mee :) Heb je geen foto van je buik?

Angel: gelukkig was alles goed. Ik denk dat het gewoon ook komt doordat we echt naar het einde toe lopen. Dan worden de " kwaaltjes " meer en hoort dit er misschien bij ?

Hier druk dagje morgen, eerst de begrafenis en daarna door naar het ziekenhuis voor een groei echo en daarna hopelijk de datum plannen. Ben er best wel een beetje zenuwachtig over :)

Ga nu maar naar bed, heb vannacht niet geslapen.
    ' s nachts voel ik me het slechtste, hebben jullie dat niet?

15. Bika

Bika Niet meer actief

Ja, de nachten zijn echt het beroerdst, bedenk mezelf maar dat het straks dus alleen maar kan meevallen als hij wakker wordt voor eten, want ik slaap ongetwijfeld dan nog meer dan dat ik nu doe hahahahahaha

Patricia: wat een mooi meisje en wat is ze ongelofelijk blond zeg!!! Hoe lang moet ze in de couveuse blijven?

Over haarkleurtjes enzo, hoe verwachten/hopen jullie dat je baby er uit komt te zien?

Mijn man is donker met krullen en bruin/groene ogen, maar heeft wel af en toe een verdwaalde blonde haar (heel apart haha), zelf ben ik donkerblond met blauwe ogen. Ik verwacht dus dat hij wel donker krullend (of iig slag) zal zijn en ik denk ook wel met bruin/groene ogen.

16. Bika

Bika Niet meer actief

En volgens mij had Sjulie ergens paar (of iets meer met ons geklets) pagina's terug een foto geplaatst

17. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat een lekker dingske!!!! Mooi gaaf meiske hoor!!! Complimentjes!!! Was jij niet 22-08 uitgerekend? Wij zitten nou allebei zo te kijken naar die foto van lizzy met het idee van : "Zo ziet ons menneke er nou ook ongeveer uit." Vrees dat we dan ook helemaal verliefd worden ja!:D

@Simple; succes/sterkte etc. voor morgen. De nachten zijn inderdaad niet leuk (zie er nu al weer tegenop), maar heb vandaag sowieso een algehele baaldag gehad dat buik in de weg zit, veel op de bank gehangen, problemen met omdraaien, overeind komen etc...:$ Nog efkes doorbijten allemaal, dames! Moet er echter niet aan denken dat ik zo tot de 42 weken door zou moeten waggelen.... Pfff...

@Haarkleur, daar hebben we het gisteren nog over gehad toevallig. Ik was "vroeguh" zooooo blond, bijna van dat spierwitte, en dan ook nog met van die engelen-krulletjes, haha. Nu gewoon donkerblond van mezelf. Hubbie is met bruin haar geboren maar dat is nu pikzwart; mijn ma hoopt al op een kindje met rood haar, hihi...

18. Bika

Bika Niet meer actief

Oh ik ben echt zo blij dat rood haar er bij ons gewoon echt niet in zit. Er zijn wel mensen met echt een mooie kleur rood hoor, maar van dat worteloranje vind ik echt niet mooi. Huid is dan ook zo wit, ons kindje zal denk ik beetje gelig zijn, maar niet zo veel dat het direct opvalt (bij mij zie je pas als ik naast een 'roze' iemand sta hihi, bij man zie je zowieso wel). Toch heb je weinig te kiezen als het er eenmaal is he :p

19. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Mijn vriend zegt altijd voor de grap als t een rooie is scheer ik de kop kaal, nou vind dat geen leuk grapje. Wat is mis met die kleur. Het is tegenwoordig echt geen taboe meer toch. Mijn vent heeft flinke krullen, licht bruin haar en ik ben donker blond van mezelf. Geen idee dus wat eruit komt. ik hoop stiekem wel dat de baby überhaupt veel haren heeft bij de geboorte, dat lijkt me leuk. Maar dat heb je allemaal niet te bepalen.

Ik denk zelf ook dat de nachten wat dat betreft makkelijker worden ook al moet je er vaak uit om te voeden, maar dan heb je wel geen baby meer die in de weg zit. Hoop dat ik wel goed kan draaien ondanks t litteken dadelijk maar we zullen zien.

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @mamapatricia wat een schatje!!

@simple sterkte vandaag!!

@haartjes Quinn begint nu pas echt haar te krijgen en heeft dus heel lang een baby gezichtje gehad.. Als kindje veel (donker) haar heeft lijken ze gelijk zo oud hihi .. voor Quinn hoopte ik ook op een bos haar, maar nu vind ik het prima als ie niks tot weinig haar zal hebben.. Quinn krijgt namelijk nu hele lieve krulletjes :)

Deel Deze Pagina